Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomość
Marcino 
Wysłany: 2015-09-24, 15:01   Elastometal - Elastyczna farba antykorozyjna
0
UP DOWN

Posty: 220
Skąd: okolice Tczewa
Mam zamiar daĂŚ tÂą farbĂŞ na podwozie i inne elementy w moim samochodzie.
PrĂłbowaÂł ktoÂś? Da to radĂŞ zrobiĂŚ natryskowo bez napĂŞdu hydrodynamicznego??
http://www.noxan.pl/antyk...ykorozyjna.html
 

Siekiera
Wysłany: 2015-09-26, 09:28   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 988
A sprawdziÂłeÂś co masz obecnie tam poÂłoÂżone bo moÂże trzymaĂŚ siĂŞ nie bĂŞdzie
 

Przemek 
Wysłany: 2015-09-26, 09:59   
0
UP DOWN
Przemek


Pomógł: 4 razy
Posty: 513
Skąd: Szczecin
Farba na rdze. OdpuœÌ .
_________________
Tym siĂŞ zajmujĂŞ
http://piaskowanieszczecin.pl/
http://akwarium.szczecin.pl/
 

Siekiera
Wysłany: 2015-09-26, 15:53   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 988
A jak nie ma rdzy? :tak:
SkÂąd wiesz czy ktoÂś np. nie popryskaÂł jakimÂś woskiem? Na fabryczne zabezpieczenie teÂż bym uwaÂżaÂł.
 

Marcino 
Wysłany: 2015-09-30, 11:01   
0
UP DOWN

Posty: 220
Skąd: okolice Tczewa
Bedzie myte myjkÂą, drapane i szorowane. To jest MItsubishi Galant 97r, tam musi byĂŚ rdza:)
 

kielbasa
Wysłany: 2022-09-26, 15:40   
0
UP DOWN

Posty: 3
Panowie, chwila refleksji dotyczaca tego Elastometalu - rozumiem zasade, ze najskuteczniej jest wszystko oczyscic do golej blachy z rdzy, i dopiero konserwowac. Jednak taka konserwacja niesie za soba dwie podstawowe wady - po pierwsze, jezeli to oddawac komus, to koszty, ktore czesto w porownaniu do wartosci auta sa bezsensownie wysokie (8-12tys przy obecnych realiach,zeby to zrobic wlasciwie), a dwa - jezeli robienie tego samemu to armagedon (demontaz wszystkiego, zapieczone sruby, wozenie do piaskowania itp, pewnie z miesiac roboty, z czego tysiac zlotych sama chemia). Pomijam fakt, ze i tak wewnatrz profili sie nie wypiaskuje...wiec to niby dokladna robota, a srodku i tak swoje zostaje.

Nie wystepuje tu w roli nikogo ani reklamujacego cokolwiek, ani probujacego kogos do czegos przekonac, ale bardziej mnie to zastanawia - dlaczego zastosowanie srodkow zatrzymujacych korozje byloby zle? Jakosc chemii znaczaco poszla do przodu,a prawie kazdy ma, badz moze miec dostep do umycia podwozia kercherem i pozbycia sie w ten sposob luznej rdzy. Pozniej na to taka farba, i jest powloka, ktora zatrzymala proces i jest sprezysta/odporna na kamienie. Ja zastosowalem ten Elastometal u ojca na czesci podwozia i po 3 latach nie ma sladu. Koszty takiej operacji sa nieprownywalnie male, a kilka lat nie wystarczy? Przeciez w autach nie tylko blacha sie starzeje, ale i cala reszta zuzywa.
Co innego renowacja zabytkow, ale w przypadku aut, ktorych sie pozbywamy po 5-10latach gora?

Dodam jeszcze, ze przeciez zarowno mosty, czy statki, sa konserwowane bez piaskowania, i farby wytrzymuja tam lata w warunkach morkych/slonych/kwasnych, czyli najciezszych z mozliwych.

Skad takie przekonanie zatem, ze 'farba na rdze to odpusc'?
 

Marcino 
Wysłany: 2022-09-27, 15:37   
0
UP DOWN

Posty: 220
Skąd: okolice Tczewa
No c?? u?y?em elastometal. Mamy 2022 rok i trzyma si? to wszytjo bardzo dobrze. Nak?adane 2 warstwy r?cznie. Na to konserwacja Noxudol. W profile wosk Noxudola.
Jestem bardZo zadowolony i polecam Elatometal. Pokrylem 5l podwozie wn?ki , Belk? tylna, zbiornik paliwa pod?oga w ?rodku.
 

kielbasa
Wysłany: 2022-09-27, 18:29   
0
UP DOWN

Posty: 3
Tz ze 7 lat juz trzyma,w 15stym to robiles, dobrze wnioskuje? Jezeli tak, to tylko potwierdza to, co pisalem. A na jaka powierzchnie kladles ten Elastometal, w jaki sposob oczyszczona? Malowales po calosci, czy tylko miejsca oskrobane?
 

LAKIEROWANKO Strona Główna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Technologia i materiaÂły

Odpowiedz do tematu  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group