Jesieni± kupi³em samochód z Niemiec. Przed zakupem obejrza³em pod³ogê i by³o ok.
Przy ostatniej zmianie kó³ zauwa¿y³em ¿e tam gdzie brak³o fabrycznej konserwacji ju¿ zaczyna panoszyæ siê ruda. Dodatkowo ca³y rant progu nie jest pokryty konserwacj± :(.
Chcia³bym uzupe³niæ istniej±c± konserwacjê i unikn±æ zdzierania obecnej z ca³ej pod³ogi.
W dotyku obecna konserwacja nie jest gumowata.
Mam taki plan:
-oczyszczenie podejrzanych miejsc
-podk³ad epoxydowy NOVOL protect 360
-NOVOL gravit 600 lub 610
Ewentualnie w wersji niskobud¿etowej BLACHOGUM.
Oczywi¶cie przy okazji zabezpieczê profile zamkniête.
Czy to dobry plan zabezpieczenia?
Uwagi i komentarze mile widziane
Proponowa³ bym najpierw wyczy¶ciæ dobrze rdze np szczotk± trzpieniowa stalowa lub w³osami murzyna jak najdok³adniej pó¼niej rzuci³ na to odrdzewiacz i po wyschniêciu epoksyd a pó¼niej jak wolisz baranek albo np tectyl bodysafe
Rdzê usunê "w³osami murzyna".
Jaki odrdzewiacz polecasz? Chodzi mi o krótki czas schniêcia bo niestety nie mam warunków ¿eby samochód sta³ 24 h lub d³u¿ej :(
Na koniec chcia³bym daæ co¶ czego nie trzeba lakierowaæ. Z tego co wyczyta³em ten GRAVIT wystarczy
Mo¿e app r stop albo LOCTITE 7505 tectyl bodysafe nie trzeba a nawet nie nale¿y lakierowaæ je¶li mówimy tylko o progach to ten novol ok wszystko zale¿y od ceny
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum