Witam!
Jestem z do¶wiadczenia mechanikiem. Naprawy blacharskie wykonujê tylko w wyj±tkowych przypadkach. Znalaz³ siê klient który po naprawie lakierniczej nie jest zadowolony z efektów. Odpada szpachla i wychodzi rdza. Zaproponowa³em wymianê ca³ego poszycia tj wspawanie panelu + s³upek przy drzwiach + fraghment dachu. Tak siê sk³ada ¿e posiadam taki sam model samochodu po wypadku. Samochód to Iveco Daily 2008 na ramie.
... niestety nie mam lawety jako dawcy czê¶ci. A gotowy Daily ze zdrowym bokiem i drzwiami le¿y za stodo³±. Kolego szanowny forumowiczu ile zawo³aæ za taki zabieg ??
mowisz ze to 2008 a z fotek jak by z 1998 no masakra.
Troche rzezby bedzie
Przed spawaniem zrob sobie na srube i nakretki takie jak by przyblizanie i oddalanie blachy zebys mogl sobie na spokojnie spasowac
W fotorelacjach Hommera takie cudo znajdziesz
A to ze szpara rozna to tylko wina blachy bo drzwi masz z prowadnica w tym lepszym wiec nie powinno byc kibla
po spawaniu oczysc na full daj epoxa na to kit epox akryl i akryl
A co do akrylu bia³ego na to parchlo polecam CI z elakiery do sprintera
no i co moge zyczyc powodzenia hehe
zamow palete szpachli No i nie zapomnij robic fotek podczas prac
ten 147 z elakiery to tylko jeden pigment i do ori lakieru nie pasuje wcale, takze lepiej jechac do mieszalni i dorobic cos lepszego. Rozlewa sie ³adnie morka bardzo zblizona do sprinterowskiej, po czasie do¶æ dobrze sie prezentuje. Polecam tylko na ca³o¶ciówki
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum