|
|
|
Autor |
Wiadomo¶æ |
|
trze¼wy inaczej
|
Wys³any: 2014-10-28, 12:14
|
|
|
Posty: 950
|
A ja dzi¶ poszed³em z ciekawo¶ci do ojca do gara¿u gdzie przy kompresorze od jaki¶ 20 lat wisi Prema. Separator oleju i wody, w jaki¶ 20 % wype³niony jest szlamem z kompresora, a Prema nic nie puszcza. Mo¿na lakierowaæ i nie ma oczek!
Z kolei, ja mam u siebie na warsztacie kompletn± stacjê Premy, i zbiornik 4 metry sze¶cienne który stoi na wolnym powietrzu. Nie ma jakichkolwiek problemów z jako¶ci± powietrza. |
_________________ ¯ycie jest zbyt krótkie ¿eby je¼dziæ Dieslem... |
|
|
|
|
Lackdoctor
|
Wys³any: 2014-10-28, 14:10
|
|
|
Posty: 3753
|
trze¼wy inaczej napisa³/a: | Separator oleju i wody, w jaki¶ 20 % wype³niony jest szlamem z kompresora, |
U mnie przed blokiem jest osuszacz ziêbniczy, wiêc filtry suche jak pieprz.
Wiem ¿e wk³ady sie wymienia a nie moczy (kiedys tak je wymy³em gdy osuszacz zainstalowa³em) i na 99% to jest przyczyna ¿e oleju w ostojniku brak.
Ale wcze¶niej by³ i w ostojniku, na ca³ym wk³adzie, w wê¿u, na elementach... tyle ¿e bez osuszacza by³a to mieszanina wodno olejowa.
Gdybym w momencie instalacji w uk³ad osuszacza da³ nowe wk³ady, wê¿e i z³±czki to prawdopodobnie w/w sytuacja nie mia³a by miejsca.
.
.
.
.
albo i nie. |
_________________ Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses |
|
|
|
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
|
|
|