Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
barteek933
Wys³any: 2014-12-08, 07:42   chmurzenie
0
UP DOWN

Pomóg³: 14 razy
Posty: 824
mam do was takie pytanie. ostatnio lakierowa³em srebrn± nak³adkê na próg. ustawi³em Ci¶nienie 2.8 bara na manometrze. Manometr by³ wbudowany w odwadniacz yato. Wygl±da to tak, ( odwadniacz yato, za nim blok ckd i 9m przewodu). Wg pistoletu ci¶nienie powinno byæ 2-3 bary.

Problem wygl±da³ nastêpuj±co. Nie by³y to jakie¶ pasy pomiêdzy przej¶ciami pistoletu a w jednym równym poci±gniêciem pistoletu pojawia³y siê chmury jak ch... . Próbowa³em ró¿nie, mokre warstwy, bli¿ej, dalej , próbowa³em ostatni± wypyliæ i nic. Po³o¿y³em chyba z 4-5 i jak nie w jednym to drugim by³y i tak na ca³ym elemencie , jedna obok drugiej co powiedzmy 5cm xD

Nie lakierowa³em bezbarwnym tylko zostawi³em na jutro do poprawy. Ale kolejnego dnia za³o¿y³em za ckd nowy reduktor a na tym yato rozkrêci³em powietrze na max. Tym razem ustawi³em Ci¶nienie 2.1 bara. Ró¿nica miêdzy jednym a drugim to 0.2 bara. Nie wiem czy spowodowane jakim¶ b³êdem ale napewno jest spadek bo powietrze musi pokonaæ filtry.

Zmatowi³em element i po³o¿y³em 1 warstwê mokrej bazy tym razem bez ani jednej chmurki i teraz dlaczego :D mo¿liwe to jest ¿e tamten reduktor by³ walniêty czy po prostu ci¶nienie jednak by³o wtedy za du¿e ?
 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Pomoc dla amatorów

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group