|
|
|
Autor |
Wiadomo¶æ |
|
micha_mrt2
|
Wys³any: 2015-08-26, 07:38 Polerka Farecla G3
|
0
|
|
|
Posty: 1
|
WItam.
Panowie mam spory problem.
Polerujac auto, zauwa¿y³êm ze po tym zabiegu jak by³y rysy tak zostaj±, czyli po kolor wyglada, auto sie swieci, ale rysy, szczegolnie maska, dach, zostaj±, tzn praktycznie wszystkie auta ktore dostaje sa w oplakanym stanie i teraz jak kolwiek bede d³ugo robi³, rozgrzewa³ element rysy jak by³y tak sa....
robi gdzies b³±d i nie wiem gdzie.
dla porownania ostatnio dosta³em auto po polerce u lakiernika, w s³oncu zero rysek!!!! Jednolita pow³oka, rozmawiaj±c z nim powiedzia³ ze to i tak na szybko bez papieru zrobil!
U mnei tak jak bym zjecha³ element i wszystkie rysy jak by³y tak sa.
wiec jak ja to robie
mam mokry element, gabeczka nak³adam paste (probowalem i duzo i malo, efekt podobny)
wlaczam polerke+ biala gabka, robie dwa przejazdy po drzwiach, po czym mocze gabke i lekko ja wyciskam,
znow dwa przejazdy, mocze gabke i teraz juz porzadnie spryskujac element zjezdzam go w obfitej ilosci wody.
tak wlasnie robi ten lakiernik, najlepsze ze przy nim robiac wychodzi³o mi ³±dnie, a jak tylko pojechal to znow pelno rys zostaje....
gdzie ja robie ten cholerny b³ad, bo robie to od roku i wiekszosci przypadkow znow to samo...
pozdrawiam i dzieki za wszelkie sugestie |
|
|
|
|
Nyguss
|
Wys³any: 2015-08-26, 22:53
|
0
|
|
|
Pomóg³: 1 raz Posty: 80
|
Dociskasz g±bke? Dociskaj dolikatnie (bez przesady oczywi¶cie, ale opór na maszynie, ¿eby¶ czu³), farecla jest wodna, ale te¿ nie powinna Ci p³ywaæ po elemencie, wyrabiasz j± dobrze? Farecla jest agresywnym dziadostwem i gdyby nie brudzi³a tak bardzo, pewnie dalej bym ni± lecia³, ale spróbuj delikatnie dosciskaæ i ma³e obroty. I jak polerujesz nie poleruj od razu ca³ych drzwi, podziel je tak, ¿eby polerowaæ wygrzany fragment(nie przepal lakieru:P). Podziel na minimum 4-6 czê¶ci i po kawa³eczku leæ. |
_________________
|
|
|
|
|
Bebuu
|
Wys³any: 2015-08-28, 11:26
|
0
|
|
|
Posty: 21
|
Nie wiem jak inni, ale ja nie wyobra¿am sobie polerki lakieru jedna past±...
Je¶li dostajesz auta " w op³akanym stanie " to rozumiem to jako auto eksploatowane na co dzieñ. Taki lakier posiada pe³no kleju, smo³y i cz±stek metalicznych. Gdy ja przygotowuje lakier do polerki to postêpujê w nastêpuj±cy sposób ( opis w skrócie ) : Prickbort- Iron Off - Mycie pian± aktywn± - Glinkowanie - mycie pian± aktywn± - Polerowanie pastami 3M lub Menzerna ( w zale¿no¶ci w jakim stanie jest lakier ) - zabezpieczanie lakieru po polerce ( wosk, w zale¿no¶ci czy klientowi zale¿y na trwa³o¶ci czy na efekcie " wet look ".
Ja osobi¶cie jedn± past± i jednym padem nie zabiera³bym siê do polerki a tym bardziej do polerowania lakieru na którym jest pe³no syfu który rysuje lakier. |
|
|
|
|
magdaania
|
Wys³any: 2015-08-28, 15:07
|
0
|
|
|
Pomóg³: 1 raz Posty: 52
|
ja postêpuje tak samo jak napisa³ Bebuu.
Podstawa to przygotowanie powierzchni lakieru. Polerka to tylko jeden z etapów (i sama w sobie wymaga prawid³owego podej¶cia).
Zabezpieczenie to ju¿ rzecz wtórna, ale oczywi¶cie wymagana. Wtórna bo mo¿na j± zrobiæ woskiem albo pow³okami ceramicznymi lub kwarcowymi. Wosków jest od groma a ich rozpiêto¶æ cenowa jeszcze wiêksza |
|
|
|
|
Nyguss
|
Wys³any: 2015-08-29, 20:46
|
0
|
|
|
Pomóg³: 1 raz Posty: 80
|
Zgadzam sie z przedmówcami! Trochê nie zrozumia³em pytania... Lakiernicze forum, sugerowa³em siê polerk± po lakierowaniu, a farecla jest agresywna i my¶la³em, ¿e ogarnia³e¶ temat polerowania i masz problem tylko z tym jednym etapem? Poszukaj na forum jest du¿o bardzo dobrych tematów o polerce pastami wodnymi jak i bez. Je¶li dalej bêdziesz mia³ problem pisz wtedy.
Udanej lektury! |
_________________
|
|
|
|
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
|
|
|