Lakier usuniêty troton removerem. Posz³o bardzo ³atwo. Jedna warstwa wystarczy³a.
Pó¼niej czyszczenie czarnym kr±¿kiem i na to app r-stop na ca³o¶æ i podk³ad.
Baza dyna + bezbarwny chelenger
Prawie posk³adany:
Oprócz lakieru wpad³o du¿o du¿o nowych czê¶ci. Sta³ 12 lat wiêc siê tego trochê nazbiera³o. Ca³y czas co¶ wychodzi nowego do dokupienia.
Jak zacznie je¼dziæ to ¶ci±gnê ko³a i polakieruje je na srebrno bo te s± poniszczone. Chromów nie bêdzie bo nowe felgi 400z³ kosztuj± . Wydech nowy by siê przyda³.
Z³o¿ony zosta³ na nowych ¶rubach ¿eby nie psuæ efektu. Cylinder zosta³ za³o¿ony 60cm bo stary mia³ tylko 4.5 bara. Z ty³u bêdzie trzeba zmieniæ oponê bo popêkana jest. Na przód wpad³a nowa.
Jak dokoñczê to siê podzielê jak wysz³o w ca³o¶ci
W pi±tek dojdzie nowy kranik, linki nowe i gumy na peda³y to posk³adamy. Bêdzie brakowa³o tylko lewej os³ony skrzynki
Dzi¶ za³o¿y³em zestaw naprawczy do ga¼nika i rozwierci³em króciec pod ga¼nik
Mam do was wszystkich pytanie. Lakierowaliscie kiedy¶ kartery od motoru ? Mam rozebrany silnik od rometa a polerowac mi sie ich nie chce i nie mam kiedy to najwyzej bym je jakims srebrem zrobil i byly by ³adne. Jak dam epoksyd, baze i bezbarwny to nie bedzie odlazilo od temoeratury ? Bardziej chodzi o czê¶æ karterow przy samym cylindrze
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum