Witam Kupi³em samochód i poprzedni w³a¶ciciel nie zadba³ i odpryski przerodzi³y siê w okr±g³e punkty z korozja. Robi³em ju¿ takie zaprawki na kilku samochodach i wizualna strona nie ma dla mnie Az takiego znaczenia ale je¶li chodzi o zatrzymanie rdzy sprawdza³o siê to dobrze. W obecnej sytuacji cos mnie pokusi³o i za porada sprzedawcy i wzi±³em tylko podk³ad akrylowy 1k i na to po³o¿ê 2 sk³adnikowy bia³y. Obecnie wyszlifowa³em mini szlifierka rdze i na³o¿y³em ten podk³ad akrylowy i zacz±³em siê zastanawiaæ ¿e to chyba b³±d i trzeba by³o kupiæ podk³ad epoksydowy. Da siê to jako¶ naprawiæ Pewnie jedna opcja to usun±æ podk³ad akrylowy i na³o¿yæ epoksyd i pó¼niej akrylowy i kolor ? Czy na obecna po³o¿on± warstwê akrylowa mo¿na po³o¿yæ epoksyd i da to dodatkowa ochronê ? Dodam ¿e jestem amatorem i robiê to pêdzelkami.
epoksyd jest na go³± blachê, potem mo¿e byæ baza lub akryl, baza. Sam epoksyd na akryl te¿ co¶ tam da (grubsza bariera przed wilgoci±) ale powinno byæ odwrotnie
no wlasnie poczytalem sobie karty techniczne i tam jest informacja ze epoksyd mozna klasc tez na "stare powloki lakiernicze" wiec tak pewnie zrobie, Przy okazji chcialbym zapytac, CZy jesli kupie sobie taki podklad epoksydowy 2k to po otworzeniu i zamknieciu wytrzyma on dlugo czy kilka dni i sie "utwardzi " ?
Ten rozrobiony z utwardzaczem to moment zlapie ale oddzielnie w puszkach to bedzie dlugo stal tylko szczelnie zamkniety a wiec otwieraj rowniez ostroznie zeby nie uszkodzic wieczka a przy utw gumy pzd.
Jak bêdziesz mia³ pecha to podk³ad epoksydowy zwa¿y ten 1K a ten co ci doradza³ 2K na akrylowy 1K to co¶ pomiesza³. Daj znaæ czy mia³em racjê
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum