Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
Sneak
Wys³any: 2017-07-23, 11:59   Skórka pomarañczy po lakierowaniu akrylem.
0
UP DOWN

Posty: 8
Witam. Wczoraj zabra³em siê za lakierowanie motocykla i wysz³o jak w temacie. Wcze¶niej ju¿ lakierowa³em tylko ze matowym wiêc jak±¶ wprawê mam ale i tak amatorsko. Powierzchnia by³a przygotowana idealne, nak³adam lakier i moim oczom ukaza³ siê ten widok :/ Posiadam kompresor ze zbiornikiem 200l i wydajno¶ci± 970l/min, odstojnikiem na wodê i regulacj± ci¶nienia wiêc do pistoletu chyba nic nie potrzebowa³em. Pistolet DDCars (dok³adnie nie pamiêtam) z dysz± 1.4, ci¶nieniem maksymalnym 1.8 bar i zapotrzebowaniem na 170l/min. Lakier akrylowy firmy intertroton z proporcjami 1l lakieru : 0.5l utwardzacza : 0.3l rozcieñczalnika. Wiecie mo¿e co jest przyczyn±? Jest sens to naprawiaæ (tzn ¶cieraæ wodnym 1500 i 2000 a pó¼niej polerowaæ czy lepiej wyrównaæ 1000 i po³o¿yæ now± warstwê bez pomy³ek? Proszê o pomoc :(
 

kalbi 
Wys³any: 2017-07-23, 13:24   
0
UP DOWN

Pomóg³: 32 razy
Posty: 1685
Sk±d: Warszawa
jest kilka przyczyn tego¿ wyczynu. Najpierw foto
_________________

 
 

kzychu
Wys³any: 2017-07-23, 13:55   
0
UP DOWN

Pomóg³: 5 razy
Posty: 346
Jak masz na ca³o¶ci to to szlifuj od nowa tylko nie baw siê 1000, zacznij 400, 600 a na koniec gramatura 1000.A co do ponownego nak³adania to zrób sobie test na jakiej¶ blaszce, je¶li proporcje da³e¶ jak piszesz to raczej przyczyn± skórki by³o za niskie ci¶nienie na pistolecie,
jak masz na zegarze na zbiorniku 4bar to nie znaczy ¿e masz tyle na pistolecie.Odwadniacze montowane na zbiornikach czêsto powoduj± du¿ê spadki ci¶nienia.A te chiñskie guny hwlp
raczej te¿ potrzebuj± wiêkszego ci¶nienia ¿eby materia³ dobrze rozbiæ. Jak by¶ pod³±czy³ zegar pod gunem i odczyta³ warto¶æ podczas pracy to wyja¶ni³aby siê przyczyna skórki.
 

Sneak
Wys³any: 2017-07-23, 15:18   
0
UP DOWN

Posty: 8
Tak to wygl±da :/

20170722_201442.jpg
Plik ¶ci±gniêto 406 raz(y) 1.35 MB

 

kalbi 
Wys³any: 2017-07-23, 16:36   
0
UP DOWN

Pomóg³: 32 razy
Posty: 1685
Sk±d: Warszawa
no có¿, najlepiej poprawiæ ale je¶li nie masz do¶wiadczenia to mo¿esz to poprawiaæ i 10 razy i nie bêdziesz zadowolony. Spróbuj najpierw polerki. p2000 na mokro szlifujesz i po chwili suszysz i sprawdzasz czy element jest ca³y matowy. Je¶li jest matowy to poprawiasz trizact 3000 na mokro i zapoleruj ca³o¶æ. Je¶li bêdziesz zadowolony to dobrze, je¶li siê przetrzesz lub efekt bêdzie mizerny to ponowne lakierowanie oczywiscie
_________________

 
 

misias
Wys³any: 2017-07-23, 17:22   
0
UP DOWN

Pomóg³: 2 razy
Posty: 246
Sneak, Jak robisz na szybkim utwardzaczu i na szybkim rozcieñczalniku,to nic z tego nie bêdzie,przy tych temperaturach. ;)
 

kalbi 
Wys³any: 2017-07-23, 18:25   
0
UP DOWN

Pomóg³: 32 razy
Posty: 1685
Sk±d: Warszawa
szczerze to jakby kolega mia³ pojêcie to i na szybkim utw by ogarn±³ lepiej niz jak jest teraz.
_________________

 
 

Sneak
Wys³any: 2017-07-23, 21:40   
0
UP DOWN

Posty: 8
Wywnioskowa³em ¿e spróbujê jutro pomalowaæ kawa³ek blachy tylko ¿e na wiêkszym ci¶nieniu (ale jakie polecacie skoro odwadniacz co¶ tam kradnie) i je¶li wyjdzie to ¶ci±gnê star± warstwê i po³o¿ê now±, a je¶li nie to bêdê polerowaæ :/
 

Czere¶niak
Wys³any: 2017-07-24, 08:31   
0
UP DOWN

Pomóg³: 14 razy
Posty: 200
Panie polera i bedze jak z fabryki :cool:
 

Sneak
Wys³any: 2017-07-24, 11:34   
0
UP DOWN

Posty: 8
Po³o¿y³em lakier jeszcze raz tylko ¿e na samym b³otniku ¿eby sprawdziæ ale na 5 barach. Wysz³o trochê lepiej, zreszt± sami oceñcie ;) i takie pytanko.. Tak± jeszcze drobn± skórkê czyn wyleczyæ? Te¿ trzeæ papierem i polerka czy sama polerka? A i jeszcze jak siê pozbyæ niechcianych ¶mieci? Bo wiecie jakie s± warunki do lakierowania pod go³ym niebem :D

20170724_120936.jpg
Plik ¶ci±gniêto 403 raz(y) 1.78 MB

 

kzychu
Wys³any: 2017-07-24, 14:38   
0
UP DOWN

Pomóg³: 5 razy
Posty: 346
5 barów mia³e¶ pod pistoletem?
 

Sneak
Wys³any: 2017-07-24, 15:44   
0
UP DOWN

Posty: 8
Nie pod postoletem tylko na kompresorze przed tym odwadniaczem co kradnie ci¶nienie i bez wci¶niêtego spustu
 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Pomoc dla amatorów

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group