We¼ pod uwagê, ¿e po na³o¿eniu podk³adu powstaje niewielka morka i nale¿y ja przeszlifowaæ aby uzyskac idealn± g³adk± powierzchnie. Mo¿na unikn±æ morki, ale nale¿y podk³ad bardziej rozcienczyæ.
Mo¿na unikn±æ morki, ale nale¿y podk³ad bardziej rozcienczyæ.
Nawet bardziej jak zaleca producent w karcie technicznej ? Przecie¿ w ten sposób zmniejsza siê grubo¶æ pow³oki a co za tym idzie os³abia jej "odporno¶æ antykorozyjna" ...
przy epoksydzie ¿eby spe³nia³ swoje zadanie grubo¶æ pow³oki nie mo¿e byæ mniejsza jak 80-90 mikronów ...
Tutaj co do pytania to najlepiej skontaktuj siê z dzia³em technicznym Novola tam Ci udziel± odpowiedzi czy na epoksydowy podk³ad mo¿na w technice m-m po³o¿yæ lakier (emalie) syntetyczn± tzw syntetyk
Dawno dawno temu jak sie syntetykami lakierowa³o auta (Fiat 125p 126p Polonez itd) to podk³ady jakie wtedy by³y siê przygotowywa³o poprzez zmatowienie i wyrównanie powierzchni ale wtedy nie by³o podk³adów epoksydowych ... a w karcie technicznej tego podk³adu pisze tylko ¿e mo¿na nak³adaæ wszelkie lakiery nawierzchniowe firmy Novol ... a Novol syntetyków nie produkuje ...
Po zmatowieniu to mo¿esz spokojnie na epoksyd czy podk³ad akrylowy k³a¶æ ten syntetyk ale nie wiem czy w technice m-m nast±pi wi±zanie chemiczne pomiêdzy tymi materia³ami ...
Nawet bardziej jak zaleca producent w karcie technicznej ? Przecie¿ w ten sposób zmniejsza siê grubo¶æ pow³oki a co za tym idzie os³abia jej "odporno¶æ antykorozyjna" ...
przy epoksydzie ¿eby spe³nia³ swoje zadanie grubo¶æ pow³oki nie mo¿e byæ mniejsza jak 80-90 mikronów ...cytujê jak napisano powy¿ej.
Masz w pe³ni racjê. Kolega próbuje i¶æ na skruty, ale co¶ za co¶.
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum