Przesunięty przez: Tech 2009-04-25, 16:42 |
Autor |
Wiadomość |
|
Rajax
|
Wysłany: 2007-08-27, 06:30 Jak pozbyc sie granicy lakierow po oklejeniu tasma elementu.
|
0
|
|
|
Posty: 53
|
Witam, chodzi mi o to ze polakierowalem czesc samochodu baza i klarem.
Problem w tym ze nie chcialem malowac calego elementu, wiec zostala zrobiona granica lakieru z tasmy.
Jak mozna sie domyslec powistala duza nierownosc na granicy, czuc wyraznie palcem ze ostanio kladziona warstwa jest grubsza od lakieru ktory byl tam wczesniej.
Jka sie tego pozbyc, pasta, czy najpierw jakims papierem na mokro?????
P.S wiem ze powinieniem cieniowac, ale jeszcze za duzo wpray nie mam.
Pozdrawiam i czekam na jakies sugestie. |
|
|
|
|
kpopis
|
Wysłany: 2007-08-27, 09:17
|
0
|
|
|
Pomógł: 1 raz Posty: 291
|
Niestety chyba nie ma innej mozliwosci jak zeszlifowac na gladko to "przejscie" miedzy stara a nowa powlokÂą jakims grubym papierem sciernym na klocku (np 120 potem popraw 180) i potem zmaowic element papierem 800 i miejsca szlifowane na klocku przykryc podkladem.Obszlifowac podklad na mokro 800 i potem calosc 1200. baza przykryc miejsce pokryte podkladem a lakierem bezbarwnym juz caly element. Od razu trzeba bylo zmatowic calosc, baza przeleciec kawalek a bezbarwnym calosc elementu. Cieniowanie bezbarwnego to w moim odczuciu zlo konieczne, jesli jest tylko taka mozliwosc to bezbarwnym przykrywa sie caly element. Zaoszczedzasz sporo czasu( i tak i tak musisz matowic praktycznie caly element, nie bawisz sie w nabijanie w pistolet "zywicy" do cieniowania) i masz pewnosc ze bedzie tak jak trzeba. |
|
|
|
|
Rajax
|
Wysłany: 2007-08-27, 11:01
|
0
|
|
|
Posty: 53
|
No tak , tylko ze ten element to tylny blotnik, wiec jest to duzy element.
Pozatym robilem tylko zaprawke i to w dodatku sprayami.
Chyba bede probowal pasta tempo, moze cos pomoze.
Dzieki za info, moze ktos ma cos jeszcze do dodania:) |
|
|
|
|
Ryba
|
Wysłany: 2007-08-27, 22:50
|
0
|
|
|
Pomógł: 5 razy Posty: 430 Skąd: Radomsko
|
Pasta tempo nic tu nie pomo¿e. Jak masz rant na lakierach to lepiej pomalowaÌ jeszcze raz i próbowaÌ cieniowaÌ, a najlepiej malowaÌ ca³oœÌ |
|
|
|
|
kpopis
|
Wysłany: 2007-08-27, 23:21
|
0
|
|
|
Pomógł: 1 raz Posty: 291
|
Nigdy nie odcinaj sie na tasme nawet na podkladzie. Pasta nic nie pomoze. jesli juz to papier scierny 1200 na wode i potem polerka z tym ze jest niebezpieczenstwo przeszlifowania sie do bazy a i tak pod swiatlo zawsze bedzie widoczna spora nierownosc.
Mimo z tylne blotniki sa duze to najlepiej jest pomalowac bezbarwnym calosc, wtedy praktycznie nic nie widac. Ewentualnie zcieniowac przy pomocy zywicy na najwezszym odcinku gdzies wysoko chodz radzilbym i tak nie robic. |
|
|
|
|
Bodzio
|
Wysłany: 2007-08-28, 00:05
|
0
|
|
|
--B_C_G--
Pomógł: 9 razy Posty: 405 Skąd: lubuskie
|
JeÂśli juÂż chcesz uÂżywaĂŚ taÂśmy, to rĂłb na wywijkĂŞ, a do tego 30cm od taÂśmy zakÂładkĂŞ. Powinno byĂŚ ok. Teraz to musisz sporo papierem Âściernym jechaĂŚ, moÂże nie przetrzesz, ale wÂątpie w to. |
_________________ http://img714.imageshack....p?id=aa001z.jpg |
|
|
|
|
Rajax
|
Wysłany: 2007-08-28, 06:47
|
0
|
|
|
Posty: 53
|
Dzieki panowie, przynajmniej sie rant zmniejszyl jak pojechalem 1000 na mokro, i potem tempem.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
marikk
|
Wysłany: 2007-08-28, 15:20
|
0
|
|
|
Pomógł: 3 razy Posty: 249
|
Po 1000 jest trudno zapolerowac rysy polerka farecla a co dopiero tempem na szmatce |
|
|
|