Autor |
Wiadomość |
 |
lukaash1999
|
Wysłany: 2009-03-30, 20:47 cieniowanie bazy i bezbarwnego
|
0
|
|
|
Posty: 92
|
mam pytanie.
Mam do pomalowanie tylni bÂłotnik (astra 1 fiolet metalik) Mam zrobiony w szpachi i podkÂładzie narazie koÂło wlewu i nadkole. Moje pytania to
1 Jak zrobiĂŚ przejcsie metalikiem ( matowiĂŚ caÂły element papierem 1000 na mokro do Âłoczenia bÂłotnika z dachem nastĂŞpnie kÂłaÂśc 3 warstwy bazy zaczynajÂąc od doÂłu 1pylÂąc najdalej do koĂąca zmatowienia 2 warstwe to jakieÂś 10cm blizej od 1 warstwy 3 tez 10 cm bliÂżej od 2 warstwy?? czy to dobrze zrobie?? bede malowaÂł pistoletem hvlp z dyszÂą 1.3 ciÂśnienie na gunie 2.4 bara
2 Jak zrobiÌ przejscie bezbarwnym ( malowaÌ podobnie jak ba¿¹? 3 warstwami zaczynajaÌ od do³u i pyliÌ jak opisa³em wy¿ej tylko z tym ¿ przy pierwszej warstwie wypylonej najdalej dac na styku starego i nowego bezbarwnego rozcienczalini do bezbarwnych a nastêpne 2 warstwy wypylone bli¿e nie dawaÌ go ??jakim ciœnieniem alowaÌ i ile czekac na danie kolejnej warstwy prosze o pomoc!!! |
|
|
|
 |
adam12
|
Wysłany: 2009-03-30, 22:05
|
0
|
|
|
Pomógł: 5 razy Posty: 94
|
temat starszy niÂż forum szukaj a znajdziesz. osobiÂście ja klaru staram sie nie cienowaĂŚ. baze cieniuje a lakier na caÂły element |
|
|
|
 |
michalLbn
|
Wysłany: 2009-03-30, 22:22
|
0
|
|
|
Pomógł: 2 razy Posty: 184
|
Je¿eli masz ma³o miejsca na cieniowanie to cieniuj te¿ na drzwiach, jezeli zale¿y ci na zachowaniu jednolitego koloru. Baze musisz rozci¹gn¹Ì koùcz¹c na lekkim zapyleniu i zostawiajac dalej star¹ bazê. Ja na cienoiwania matuje papierem wodnym 1500 inni mog¹ robiÌ inaczej |
|
|
|
 |
Prezes
|
Wysłany: 2009-03-30, 23:00
|
0
|
|
|

Pomógł: 2 razy Posty: 72
|
600 teÂż siĂŞ nadaje pod cieniowanie, ale grubszym juÂż bym nie robiÂł.
lukaash1999,
JeÂżeli chcesz zrobiĂŚ przejÂście bezbarwnego, po prostu zmatow wiĂŞkszÂą powierzchniĂŞ, bo nakÂładany lakier, jak wiesz, zajmie wiĂŞkszÂą powierzchniĂŞ niÂż nakÂładana baza. Powodzenia! |
|
|
|
|
 |
lukaash1999
|
Wysłany: 2009-03-30, 23:06
|
0
|
|
|
Posty: 92
|
to mi narazie nie wiele mĂłwi. JeÂśli ktoÂś moÂże niech skoryguje mĂłj pierwszy opis napisze co robie zle a co dobrze co zmieniĂŚ. nie wiem zbytnio jak robic
 |
|
|
|
 |
lukaash1999
|
Wysłany: 2009-03-30, 23:13
|
0
|
|
|
Posty: 92
|
prezes to mam jechac ca³oœÌ 600 na mokro a nie 1000??? jak zmatuje wiêkszy obszar to nie bedzie widac tego pod bezbarwnym bo rozumie ze bezbarwnym mam wyjechac poza obszar malowania baz¹. |
|
|
|
 |
gola
|
Wysłany: 2009-03-30, 23:22
|
0
|
|
|
Pomógł: 23 razy Posty: 854
|
Prezes napisał/a: | 600 teÂż siĂŞ nadaje pod cieniowanie, ale grubszym juÂż bym nie robiÂł... |
ciekaw jestem jak to pozniej wyglada,to twoje cieniowanie po 600-tce
lukaash1999 napisał/a: | prezes to mam jechac caÂłoœÌ 600 na mokro a nie 1000??? jak zmatuje wiĂŞkszy obszar to nie bedzie widac tego pod bezbarwnym bo rozumie ze bezbarwnym mam wyjechac poza obszar malowania bazÂą. |
P1000 to limit pod cieniowanie.Proponowal bym nawet P1200-1500,nie rob tego przypadkiem tak jak ci doradza @Prezes,bo bedziesz poprawial z pewnoscia |
|
|
|
|
 |
Prezes
|
Wysłany: 2009-03-30, 23:23
|
0
|
|
|

Pomógł: 2 razy Posty: 72
|
Co do matowienia to OK, ale bazĂŞ lepiej by byÂło niÂżej ÂścieniowaĂŚ. Dobrze kombinujesz, Âże na sÂłupku, tylko najlepiej niÂżej niÂż jest zaznaczone na tym zdjĂŞciu, Âżeby byÂło jeszcze miejsce, na wpylenie bezbarwnego.
lukaash1999 napisał/a: | prezes to mam jechac caÂłoœÌ 600 na mokro a nie 1000 |
MoÂżesz i 1000; ja tego nie krytykujĂŞ
gola napisał/a: | ciekaw jestem jak to pozniej wyglada,to twoje cieniowanie po 600-tce |
Dobrze wyglÂąda.
lukaash1999 napisał/a: | rozumie ze bezbarwnym mam wyjechac poza obszar malowania bazÂą. |
DokÂładnie tak. Ale wczeÂśniej kolejne warstwy bazy i kaÂżdÂą nastĂŞpnÂą wychodzisz poza poprzedniÂą, dlatego musisz zmatowiĂŚ wiĂŞkszÂą powierzchniĂŞ. |
|
|
|
|
 |
michalLbn
|
Wysłany: 2009-03-30, 23:25
|
0
|
|
|
Pomógł: 2 razy Posty: 184
|
do przetÂłoczenia matujesz 1000 na mokro, wyÂżej drobniejszym, drzwi teÂż drobniejszym, malujesz bazÂą bÂłotnik koĂączÂąc okoÂło przetÂłoczenia, wpylajÂąc sie na drzwi, Robisz lakier bezbarwny na 1,5-2 warstwy. KoĂączysz tam ,gdzie zaznaczyÂłeÂś u gĂłry na zielono, pamietajac zeby na koĂącu nie nalaĂŚ grubo, bo wtedy bĂŞdzie widaĂŚ przejscie.
 |
|
|
|
 |
lukaash1999
|
Wysłany: 2009-03-30, 23:38
|
0
|
|
|
Posty: 92
|
michalLbn ju¿ mi coraz jasniej.:))A bez bawienia sie z drzwiami sie nie obejdzie/?? A na drzwi le warstw bazy?? i bezbarwny na ca³ê drzwi czy bawic sie w cieniowanie. Acha i po jakim czasi k³asc na bezbarwny ten rozcienczalnik?? |
|
|
|
 |
gola
|
Wysłany: 2009-03-30, 23:41
|
0
|
|
|
Pomógł: 23 razy Posty: 854
|
lukaash1999 napisał/a: | ...A na drzwi le warstw bazy?? i bezbarwny na ca³ê drzwi czy bawic sie w cieniowanie. Acha i po jakim czasi kÂłasc na bezbarwny ten rozcienczalnik?? |
Bezbarwny na drzwiach daj na calosc,tak bedzie prosciej.Rozcienczalnik aplikujesz max 5 minut po ostatniej warstwie lakieru bezbarwnego. |
|
|
|
 |
michalLbn
|
Wysłany: 2009-03-30, 23:47
|
0
|
|
|
Pomógł: 2 razy Posty: 184
|
Cytat: | michalLbn ju¿ mi coraz jasniej.:))A bez bawienia sie z drzwiami sie nie obejdzie/?? A na drzwi le warstw bazy?? i bezbarwny na ca³ê drzwi czy bawic sie w cieniowanie. Acha i po jakim czasi k³asc na bezbarwny ten rozcienczalnik?? |
JeÂżeli chcesz zeby kolor sie odruÂżniaÂł to nie musisz cieniowaĂŚ drzwi.
Malujesz bÂłotnik wchodzÂąc jednoczeÂśnie na drzwi na 1/3 ich dÂługoÂści. Nie trzymaj blisko pistoletu na cieniowniu tylko wpylaj bazĂŞ tak aby byÂło delikatne przejÂście miĂŞdzy nowÂą bazÂą a powierzchniÂą, ktĂłrej nie malujesz bazÂą. Lakierem caÂłe drzwi. |
|
|
|
 |
lukaash1999
|
Wysłany: 2009-03-30, 23:50
|
0
|
|
|
Posty: 92
|
ale ile warstw kÂłasĂŚ na bÂłotnik a ile na drzwi ?? |
|
|
|
 |
michalLbn
|
Wysłany: 2009-03-30, 23:53
|
0
|
|
|
Pomógł: 2 razy Posty: 184
|
Bazy? Na bÂłotnik tyle zeby pokryĂŚ podkÂład. Nie licz warstw, maluj tak zeby nic nie przeÂświtywaÂło i wpylaj przy okazji na drzwi. Jaki to kolor? |
|
|
|
 |
michalLbn
|
Wysłany: 2009-03-30, 23:54
|
0
|
|
|
Pomógł: 2 razy Posty: 184
|
sory, wiem napisaÂłeÂś jaki kolor. Na tym kolorze nie powinieneÂś mieĂŚ problemĂłw z cieniowaniem |
|
|
|
 |
lukaash1999
|
Wysłany: 2009-03-30, 23:59
|
0
|
|
|
Posty: 92
|
michalLbn wielkie dziĂŞki:)) a drzwi caÂłe matowiĂŚ czy do poÂłowy papierem i jakie bedzie najlepsze ciÂśnienie do malowania bazÂą a jakie do bezbarwnego |
|
|
|
 |
lukaash1999
|
Wysłany: 2009-03-31, 00:01
|
0
|
|
|
Posty: 92
|
|
|
|
 |
michalLbn
|
Wysłany: 2009-03-31, 00:03
|
0
|
|
|
Pomógł: 2 razy Posty: 184
|
Cytat: | michalLbn wielkie dziĂŞki:)) a drzwi caÂłe matowiĂŚ czy do poÂłowy papierem i jakie bedzie najlepsze ciÂśnienie do malowania bazÂą a jakie do bezbarwnego |
Drzwi caÂłe matowaĂŚ i sÂłupek tylny teÂż matowaĂŚ do koĂąca drobnym papierem. Co do ciÂśnienia to zaleÂży jaki masz pistolet i jakiego typu |
|
|
|
 |
lukaash1999
|
Wysłany: 2009-03-31, 00:06
|
0
|
|
|
Posty: 92
|
dysza 1.3 HVLP jakiÂś speedfay czy coÂś takiego |
|
|
|
 |
michalLbn
|
Wysłany: 2009-03-31, 08:27
|
0
|
|
|
Pomógł: 2 razy Posty: 184
|
tym pistoletem w bazie i lakierze nie poszalejesz, ale na tym kolorze jest to do wykonania. Mia³em ze 3 lata taki zam pistolet jak zaczyna³em i pomalowa³em nim ca³¹ srebrna honde prelude i da³o sie, ale jak chcesz robiÌ zarobkowo kup narazie conajmniej jakies evo-t albo coœ powyrzej 300z³ prawdziwe HVLP bo szkoda nerwów z tym pistoletem. Pozdrawiam i zdaj relacje z malowania jak wysz³o> |
|
|
|
 |
bartek
|
Wysłany: 2009-03-31, 11:54
|
0
|
|
|

Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
mysle sobie, ze zamiast tysiaca postow 10x bardziej wartosciowy byl by jakis film...
widzial ktos w niecie tak owy, o cieniowaniu traktujacy ?
chetnie obejrze. |
|
|
|
 |
gola
|
Wysłany: 2009-03-31, 12:40
|
0
|
|
|
Pomógł: 23 razy Posty: 854
|
bartek napisał/a: | mysle sobie, ze zamiast tysiaca postow 10x bardziej wartosciowy byl by jakis film...
widzial ktos w niecie tak owy, o cieniowaniu traktujacy ?
chetnie obejrze. |
jest takowy film,cieniowanie baza wodna cromax.Film jest autorstwa @baqo
http://www.youtube.com/watch?v=M94ubrquAm8 |
|
|
|
 |
bartek
|
Wysłany: 2009-03-31, 13:28
|
0
|
|
|

Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
super ! o to dokaldnie chodzilo !
rozumiem ze cienowane baza byly tylne dzwi na przylegly blotnik i przednie dzwi.
szara plama na dzwiach, to po prostu podklad ?
jest moze calosc - lacznie z klarem - druga czesc filmu ? |
|
|
|
 |
No-limit
|
Wysłany: 2009-03-31, 16:02
|
0
|
|
|

Pomógł: 34 razy Posty: 1179
|
gola napisał/a: | bartek napisał/a: | mysle sobie, ze zamiast tysiaca postow 10x bardziej wartosciowy byl by jakis film...
widzial ktos w niecie tak owy, o cieniowaniu traktujacy ?
chetnie obejrze. |
jest takowy film,cieniowanie baza wodna cromax.Film jest autorstwa @baqo
http://www.youtube.com/watch?v=M94ubrquAm8 |
Nie wypowiadam siĂŞ w tym momencie o filmie.Jedynie zastanawia mnie dlaczego do odciĂŞcia obszaru cieniowanego nikt nie wypowiedziaÂł siĂŞ na temat gÂąbki do maskowania,ktĂłrej powszechnie uÂżywa sie do felcĂłw,wlewĂłw paliwa.Doskonale nadaje siĂŞ do odciĂŞcia obszaru cieniowanego/brak rantĂłw po taÂśmie/. |
|
|
|
 |
michalLbn
|
Wysłany: 2009-03-31, 17:43
|
0
|
|
|
Pomógł: 2 razy Posty: 184
|
Cytat: | dlaczego do odciĂŞcia obszaru cieniowanego nikt nie wypowiedziaÂł siĂŞ na temat gÂąbki do maskowania,ktĂłrej powszechnie uÂżywa sie do felcĂłw,wlewĂłw paliwa.Doskonale nadaje siĂŞ do odciĂŞcia obszaru cieniowanego/brak rantĂłw po taÂśmie/. |
dlatego ze chÂłopak poczÂątkuje i narazie zobaczymy czy wogĂłle mu wyjdzie, a w miare nabierania umiejĂŞtnoÂści moÂżna wdraÂżaĂŚ zaawansowane technologie. SÂą poza tym na to inne teÂż metody, ale masz racje. Nikt mu nie powiedziaÂł jak moiÂże to zrobiĂŚ za wyjÂątkiem tego co napisaÂłem ,zeby nie nalaÂł grubo na koĂącu. |
|
|
|
 |
mebArth
|
Wysłany: 2009-03-31, 18:25
|
0
|
|
|
Pomógł: 42 razy Posty: 1794 Skąd: KrakĂłw
|
Cytat: | dlaczego do odciĂŞcia obszaru cieniowanego nikt nie wypowiedziaÂł siĂŞ na temat gÂąbki do maskowania,ktĂłrej powszechnie uÂżywa sie do felcĂłw,wlewĂłw paliwa.Doskonale nadaje siĂŞ do odciĂŞcia obszaru cieniowanego/brak rantĂłw po taÂśmie/. |
Bo nie kazdy takow¹ posiada. A to samo mozna zrobiÌ szerok¹ lepka zwijaj¹c j¹ na pó³ i robiÌ wywijke. Po 2gie - tania gabka zostawia klej. Ciêzka przeprawa przy polerce. Dobra gabka = nietania a w amatorskich zastosowaniach ca³a rolka to boli portfel. Wiec albo sie wywija lepke za 2z³ albo robi rulon z papieru. O gazetach nie wspomnê bo mnie cisnie jak widze gazety na malowanym aucie.
A i jescze jedna kwestia - cieniowanie a wpyÂłki.
Do cieniowania nie potzreba zadnych wynalazkĂłw typu wywijka, gabka, rulon, itd.... Cieniuje sie caÂłe elementy.
Wynalazki typu j.w sa do wpyÂłek! a nie do Cieniowania. wpyÂłki sryÂłki wiecej zabierajÂą czasu niz przewalenie caÂłego elementu klarem. BazÂą na Âłate wypylona w powietrze. I jescze modlitwa czy wpyÂła wejdzie czy nie wejdzie....+ koszta ropuszczalnika do cieniowania. Dlatego ja unikam wpyÂłek jak ognia. Czasem trzeba ale nie lubie. |
_________________ Bart
 |
|
|
|
 |
lukaash1999
|
Wysłany: 2009-03-31, 18:32
|
0
|
|
|
Posty: 92
|
o co chodzi z tÂą gÂąbkÂą i maskowaniem |
|
|
|
 |
No-limit
|
Wysłany: 2009-03-31, 19:25
|
0
|
|
|

Pomógł: 34 razy Posty: 1179
|
mebArth napisał/a: | Cytat: | dlaczego do odciĂŞcia obszaru cieniowanego nikt nie wypowiedziaÂł siĂŞ na temat gÂąbki do maskowania,ktĂłrej powszechnie uÂżywa sie do felcĂłw,wlewĂłw paliwa.Doskonale nadaje siĂŞ do odciĂŞcia obszaru cieniowanego/brak rantĂłw po taÂśmie/. |
Bo nie kazdy takow¹ posiada. A to samo mozna zrobiÌ szerok¹ lepka zwijaj¹c j¹ na pó³ i robiÌ wywijke. Po 2gie - tania gabka zostawia klej. Ciêzka przeprawa przy polerce. Dobra gabka = nietania a w amatorskich zastosowaniach ca³a rolka to boli portfel. Wiec albo sie wywija lepke za 2z³ albo robi rulon z papieru. O gazetach nie wspomnê bo mnie cisnie jak widze gazety na malowanym aucie.
A i jescze jedna kwestia - cieniowanie a wpyÂłki.
Do cieniowania nie potzreba zadnych wynalazkĂłw typu wywijka, gabka, rulon, itd.... Cieniuje sie caÂłe elementy.
Wynalazki typu j.w sa do wpyÂłek! a nie do Cieniowania. wpyÂłki sryÂłki wiecej zabierajÂą czasu niz przewalenie caÂłego elementu klarem. BazÂą na Âłate wypylona w powietrze. I jescze modlitwa czy wpyÂła wejdzie czy nie wejdzie....+ koszta ropuszczalnika do cieniowania. Dlatego ja unikam wpyÂłek jak ognia. Czasem trzeba ale nie lubie. |
OgĂłlnie zgadzam siĂŞ z TobÂą.Ale czasem amator potrzebuje wycieniowaĂŚ fragment np. bÂłotnika i wtedy ta metoda sprawdza sie szczegĂłlnie przy maÂłym doÂświadczeniu operowania gunem.OczywiÂście z maskowaniem. |
|
|
|
 |
lukaash1999
|
Wysłany: 2009-03-31, 19:51
|
0
|
|
|
Posty: 92
|
moÂże ktoÂś objaÂśni tÂą gÂąbkĂŞ do maskowania?? |
|
|
|
 |
baqo
|
Wysłany: 2009-03-31, 20:07
|
0
|
|
|
Pomógł: 20 razy Posty: 1553 Skąd: koÂłobrzeg
|
gÂąbka o odpowiednim ksztaÂłcie zakrywa szpary miĂŞdzy elementami,np miĂŞdzy tylnym bÂłotnikiem a drzwiami, aby nie zapyliĂŚ wnĂŞtrza . przykleja siĂŞ jÂą przy krawĂŞdzi bÂłotnika i domyka drzwi. wyglÂąda np. TAK ,a Âże ma zazwyczaj ksztaÂłt waÂłka, powstaje pod niÂą Âładna zapyÂłka. |
|
|
|
 |
michalLbn
|
Wysłany: 2009-03-31, 20:27
|
0
|
|
|
Pomógł: 2 razy Posty: 184
|
Dlatego polecilismy koledze malowac clarem ca³e drzwi a nie pól , Ja zawsze zamiast g¹bki u¿ywam taœmy na pó³ i nigdy nie mam problemów. Takm gdzie pracowa³em mieliœmy g¹bkê. Robi³em i g¹bk¹ i taœm¹ i tak jak pisze Mebart po wa³ku zostaje czasami klej. |
|
|
|
 |
lukaash1999
|
Wysłany: 2009-03-31, 20:29
|
0
|
|
|
Posty: 92
|
a trzeba jÂą uÂżywac czy moÂżna jÂą czymÂś zastÂąpiĂŚ np. jesli maluje bÂłotnik i drzwi?? |
|
|
|
 |
baqo
|
Wysłany: 2009-03-31, 20:37
|
0
|
|
|
Pomógł: 20 razy Posty: 1553 Skąd: koÂłobrzeg
|
michalLbn napisał/a: | i tak jak pisze Mebart po waÂłku zostaje czasami klej. | polecam piankĂŞ indasa. michalLbn napisał/a: | Ja zawsze zamiast gÂąbki uÂżywam taÂśmy na pó³ i nigdy nie mam problemĂłw. | ja niedaÂłbym rady tak taÂśmÂą dokÂładnie zamaskowaĂŚ szczelinĂŞ ,poza tym myÂślĂŞ Âże dÂłuÂżej by zeszÂło z taÂśmÂą jak rozwiniĂŞcie i przyklejenie gÂąbki. |
|
|
|
 |
michalLbn
|
Wysłany: 2009-03-31, 20:50
|
0
|
|
|
Pomógł: 2 razy Posty: 184
|
Cytat: | ja niedaÂłbym rady tak taÂśmÂą dokÂładnie zamaskowaĂŚ szczelinĂŞ ,poza tym myÂślĂŞ Âże dÂłuÂżej by zeszÂło z taÂśmÂą jak rozwiniĂŞcie i przyklejenie gÂąbki. |
Powiem ci tak. Robie auta powyÂżej 6-7 letnie i nawet jak zÂłoÂże taÂśmĂŞ i zostanie mi gdzieÂś milimetr to nikt z lupÂą nie chodzoi i nie oglada czy ten milimetr wiecej siĂŞ zapyloiÂło. Gdybym robiÂł auta nowsze na pewno bym robiÂł tak jak piszesz. |
|
|
|
 |
lukaash1999
|
Wysłany: 2009-03-31, 20:53
|
0
|
|
|
Posty: 92
|
michalLbn mam pytanie co do mojego malowania jak mam zacz¹Ì malowaÌ. Od góry w dó³ cieniuj¹c na drzwi. I po jakim czasie k³aœÌ kolejn¹ warstwe bazy i po jakim czasie bezbarwny od naniesienia ostatniej warstwy bazy??:)) |
|
|
|
 |
baqo
|
Wysłany: 2009-03-31, 20:56
|
0
|
|
|
Pomógł: 20 razy Posty: 1553 Skąd: koÂłobrzeg
|
michalLbn napisał/a: | Robie auta powyÂżej 6-7 letnie i nawet jak zÂłoÂże taÂśmĂŞ i zostanie mi gdzieÂś milimetr to nikt z lupÂą nie chodzoi | wiek auta nie ma znaczenia,a 6-7 lat to przecieÂż mogÂą byĂŚ Âładne zadbane samochody i nie wyobraÂżam sobie aby gdzieÂś zapyliĂŚ wnĂŞkĂŞ w takim. sama taÂśma jest za maÂło pewna. |
|
|
|
 |
mebArth
|
Wysłany: 2009-03-31, 21:12
|
0
|
|
|
Pomógł: 42 razy Posty: 1794 Skąd: KrakĂłw
|
lukaash1999 napisał/a: | michalLbn mam pytanie co do mojego malowania jak mam zacz¹Ì malowaĂŚ. Od gĂłry w dó³ cieniujÂąc na drzwi. I po jakim czasie kÂłaœÌ kolejnÂą warstwe bazy i po jakim czasie bezbarwny od naniesienia ostatniej warstwy bazy??:)) |
Pierwsza warstwa 10% dzrwi czy tam elementu bo nie wiem co cieniujes.
Druga 20%
trzecie 30% i w powietrze tak zeby czesc farby zaleciaÂła na zmatowanÂą reszte ale nie za bardzo.
Pauza 20 minut, przecierasz caÂły element szmatka antystatycznÂą i Âładujesz bezbarwny.
Chodzi o to. zeby zgubic nowy kolor ze starym wiec ucieksz z nim gdzie sie tylko da. Przewaznie w dó³ bo tam nikt nie patrzy i nie widaÌ z góry. Kapiszi? |
_________________ Bart
 |
|
|
|
 |
michalLbn
|
Wysłany: 2009-03-31, 21:23
|
0
|
|
|
Pomógł: 2 razy Posty: 184
|
Cytat: | wiek auta nie ma znaczenia,a 6-7 lat to przecieÂż mogÂą byĂŚ Âładne zadbane samochody i nie wyobraÂżam sobie aby gdzieÂś zapyliĂŚ wnĂŞkĂŞ w takim. sama taÂśma jest za maÂło pewna. |
ÂŹle mnie rozumiesz. Nie ma takiej opcji zeby oddaĂŚ klientowi samochĂłd z zapylona wnĂŞkÂą. TaÂśnÂą teÂż oklejam starannie ale wrazie w to myje jakieÂś drobne zapylenia jak sie zdarzaja nitrem. Codzi mi milimetrowe miedokÂładnoÂści w oklejeniu felca co waÂłkiem robi siĂŞ Âładniej zazwyczaj |
|
|
|
 |
lukaash1999
|
Wysłany: 2009-04-01, 12:48
|
0
|
|
|
Posty: 92
|
a mam pytanie gdyby to byÂł akryl a nie metalilk?? w podobny sposĂłb trzeba by byÂło malowaĂŚ jak w tedy wyglÂąda cieniowanie???:)) |
|
|
|
 |
lukaash1999
|
Wysłany: 2009-04-01, 12:51
|
0
|
|
|
Posty: 92
|
a mam pytanie gdyby to byÂł akryl a nie metalilk?? w podobny sposĂłb trzeba by byÂło malowaĂŚ jak w tedy wyglÂąda cieniowanie???:)) |
|
|
|
 |
No-limit
|
Wysłany: 2009-04-01, 19:19
|
0
|
|
|

Pomógł: 34 razy Posty: 1179
|
baqo napisał/a: | michalLbn napisał/a: | i tak jak pisze Mebart po waÂłku zostaje czasami klej. | polecam piankĂŞ indasa. michalLbn napisał/a: | Ja zawsze zamiast gÂąbki uÂżywam taÂśmy na pó³ i nigdy nie mam problemĂłw. | ja niedaÂłbym rady tak taÂśmÂą dokÂładnie zamaskowaĂŚ szczelinĂŞ ,poza tym myÂślĂŞ Âże dÂłuÂżej by zeszÂło z taÂśmÂą jak rozwiniĂŞcie i przyklejenie gÂąbki. |
Na pÂłaszcyznach moÂżna przykleiĂŚ papier lub foliĂŞ maskujÂącÂą i odwinÂąc w drugÂą stronĂŞ/zrobiĂŚ waÂłek/. |
|
|
|
 |
michalLbn
|
Wysłany: 2009-04-01, 19:30
|
0
|
|
|
Pomógł: 2 razy Posty: 184
|
No-limit napisał/a: | baqo napisał/a: | michalLbn napisał/a: | i tak jak pisze Mebart po waÂłku zostaje czasami klej. | polecam piankĂŞ indasa. michalLbn napisał/a: | Ja zawsze zamiast gÂąbki uÂżywam taÂśmy na pó³ i nigdy nie mam problemĂłw. | ja niedaÂłbym rady tak taÂśmÂą dokÂładnie zamaskowaĂŚ szczelinĂŞ ,poza tym myÂślĂŞ Âże dÂłuÂżej by zeszÂło z taÂśmÂą jak rozwiniĂŞcie i przyklejenie gÂąbki. |
Na pÂłaszcyznach moÂżna przykleiĂŚ papier lub foliĂŞ maskujÂącÂą i odwinÂąc w drugÂą stronĂŞ/zrobiĂŚ waÂłek/. |
WÂłaÂśnie tak to czynie i dlatego nie potrzebuje waÂłka. |
|
|
|
 |
lukaash1999
|
Wysłany: 2009-04-01, 20:17
|
0
|
|
|
Posty: 92
|
czyli chodzi o to ze przyklejam na rogu zderzaka (pomiĂŞdzy zderzakiem a drzwiami ) taÂżmĂŞ a nastĂŞpnie jÂą wywiijam tak jakby w ruÂłke i zamykam drzwi tak???:) |
|
|
|
 |
kalbi
|
Wysłany: 2009-04-01, 22:53
|
0
|
|
|
Pomógł: 32 razy Posty: 1682 Skąd: Warszawa
|
lukaash1999 napisał/a: | (pomiĂŞdzy zderzakiem a drzwiami ) | a jaki to samochĂłd, Âże zderzak ³¹czy siĂŞ z drzwiami - jeszcze nigdy takiego nie spotkaÂłem!!! |
_________________
 |
|
|
|
 |
gola
|
Wysłany: 2009-04-01, 23:02
|
0
|
|
|
Pomógł: 23 razy Posty: 854
|
|
|
|
 |
lukaash1999
|
Wysłany: 2009-04-01, 23:07
|
0
|
|
|
Posty: 92
|
sory pomyliÂło mi sie z bÂłotnikiem |
|
|
|
 |
domagalka
|
Wysłany: 2009-04-02, 08:56
|
0
|
|
|
Pomógł: 3 razy Posty: 223 Skąd: Beszowa
|
A moÂżecie to pokazaĂŚ na zdjĂŞciu, jak to wyglÂąda? |
|
|
|
 |
Ryba
|
Wysłany: 2009-04-03, 07:34
|
0
|
|
|

Pomógł: 5 razy Posty: 430 Skąd: Radomsko
|
A ja mam jeszcze 1 pytanie zwiÂązane z malowaniem i oklejaniem wnĂŞki drzwi.
Czy jeÂśli okleimy wnĂŞkĂŞ dokÂładnie itp to po malowaniu samych drzwi z wierzchu lakier nie bĂŞdzie poÂźniej odpadaÂł na krawĂŞdziach ?? Jak wiadomo rzwi majÂą ranty a przy czymÂś takim nie domalujemy ich dokÂładnie |
|
|
|
 |
baqo
|
Wysłany: 2009-04-03, 08:05
|
0
|
|
|
Pomógł: 20 razy Posty: 1553 Skąd: koÂłobrzeg
|
Ryba napisał/a: | po malowaniu samych drzwi z wierzchu lakier nie bĂŞdzie poÂźniej odpadaÂł na krawĂŞdziach ?? Jak wiadomo rzwi majÂą ranty a przy czymÂś takim nie domalujemy ich dokÂładnie | nie rozumiĂŞ??? |
|
|
|
 |
michalLbn
|
Wysłany: 2009-04-03, 08:05
|
0
|
|
|
Pomógł: 2 razy Posty: 184
|
Ranty musza byĂŚ zmatowane a pomalowaĂŚ dokÂładnie sie da. |
|
|
|