Autor |
Wiadomość |
 |
samouk26
|
Wysłany: 2009-05-20, 21:41 zaworki w kompresorze pilna pomoc
|
0
|
|
|
Posty: 33
|
Witam!
moÂże ktoÂś z kolegĂłw ma taki kompresor(orlik) i wie jak to poskÂładaĂŚ chociaÂż wydaje mi sie Âże robie dobrze ale uchodzi mi powietrze zaworami i to dosyĂŚ mocno i po zmontowaniu jak w butli jest wyÂższe ciÂśnienie kompresor nie moÂże wystartowaĂŚ pasek sie Âślizga a wczeÂśniej byÂło ok nie wiem co zrobiÂłem nie tak
[ Dodano: 2009-05-21, 21:05 ]
a moÂże ktoÂś wie gdzie moÂżna kupiĂŚ coÂś takiego
kompresor.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 135 raz(y) 100.26 KB |
|
|
|
|
 |
timek
|
Wysłany: 2009-05-21, 21:24
|
0
|
|
|
Posty: 36
|
Kolego potrzebujesz zawĂłr zwrotny do kompresora to jest takie coÂś :
Skoro przed skÂładaniem kompresora wszystko dziaÂłaÂło to moÂże nie daÂłeÂś tegoÂż zaworku {u ciebie on moÂże wyglÂądaĂŚ inaczej niÂż na zdjĂŞciu }.
A widzisz nie widziaÂłem tego twojego zdjĂŞcia {nie zaÂładowaÂło siĂŞ } musisz odpowiednio poskÂładaĂŚ ten zawĂłr zwrotny tak Âżeby w jednÂą stronĂŞ przepuszczaÂł powietrze a w drugÂą Âżeby blokowaÂł przepÂływ powietrza z butli do sprĂŞÂżarki .
zawĂłr.JPG
|
 |
Plik ściągnięto 65 raz(y) 17.37 KB |
|
|
|
|
 |
samouk26
|
Wysłany: 2009-05-21, 21:39
|
0
|
|
|
Posty: 33
|
Dzisiaj walczyÂłem z tymi zaworkami caÂły dzieĂą oba mam zÂłoÂżone identycznie i jeden pracuje w sumie dobrze a drugi nie kompresor kupe lat staÂł w pomieszczeniu gdzie byÂło malowane zaworki byÂły zawalone farbÂą po wyczyszczeniu sÂą wÂżery ta farba chyba wszystko uszczelniaÂła.Chyba tylko ratujÂą mnie nowe |
|
|
|
 |
Mariuszczs
|
Wysłany: 2009-05-30, 18:17
|
0
|
|
|
Pomógł: 2 razy Posty: 100
|
nie kupuj nowych - daj na szlifierkĂŞ do pÂłaszczyzn - niech zeszlifujÂą te powierzchnie ktĂłre ze zobÂą bĂŞdÂą wspĂłlpracowaĂŚ. Ja naprawiaÂłem uszkodzony zawĂłr na jednaj powierzchni. WzioÂłem go po prostu przetoczyÂłem i trochĂŞ zeszifowaÂłem na szkle ( szlifierki nie mam ). TroszkĂŞ puszcza, ale jest szansa Âże siĂŞ uÂłoÂży, najwaÂżniejsze Âże kompreosr ma siÂłe ruszyĂŚ.
Dodatkowy zawĂłr zwrotny to teÂż dobra sprawa, jednak najlepsze rozwiÂązanie to taki zawĂłr i elektrozawĂłr z przekaÂźnikiem czasowym ktĂłry w momencie startu wypuszcza powietrze z rury przez zwrotnym. Ustawia siĂŞ ze 2 sekundy i silnik ma leciutko . |
|
|
|