Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomość
samouk26
Wysłany: 2009-05-20, 21:41   zaworki w kompresorze pilna pomoc
0
UP DOWN

Posty: 33
Witam!
moÂże ktoÂś z kolegĂłw ma taki kompresor(orlik) i wie jak to poskÂładaĂŚ chociaÂż wydaje mi sie Âże robie dobrze ale uchodzi mi powietrze zaworami i to dosyĂŚ mocno i po zmontowaniu jak w butli jest wyÂższe ciÂśnienie kompresor nie moÂże wystartowaĂŚ pasek sie Âślizga a wczeÂśniej byÂło ok nie wiem co zrobiÂłem nie tak :shock:

[ Dodano: 2009-05-21, 21:05 ]
a moÂże ktoÂś wie gdzie moÂżna kupiĂŚ coÂś takiego

kompresor.jpg
Plik ściągnięto 135 raz(y) 100.26 KB

 

timek
Wysłany: 2009-05-21, 21:24   
0
UP DOWN

Posty: 36
Kolego potrzebujesz zawĂłr zwrotny do kompresora to jest takie coÂś :

Skoro przed skÂładaniem kompresora wszystko dziaÂłaÂło to moÂże nie daÂłeÂś tegoÂż zaworku {u ciebie on moÂże wyglÂądaĂŚ inaczej niÂż na zdjĂŞciu }.

A widzisz nie widziaÂłem tego twojego zdjĂŞcia {nie zaÂładowaÂło siĂŞ } ;) musisz odpowiednio poskÂładaĂŚ ten zawĂłr zwrotny tak Âżeby w jednÂą stronĂŞ przepuszczaÂł powietrze a w drugÂą Âżeby blokowaÂł przepÂływ powietrza z butli do sprĂŞÂżarki .

zawĂłr.JPG
Plik ściągnięto 65 raz(y) 17.37 KB

 

samouk26
Wysłany: 2009-05-21, 21:39   
0
UP DOWN

Posty: 33
Dzisiaj walczyÂłem z tymi zaworkami caÂły dzieĂą oba mam zÂłoÂżone identycznie i jeden pracuje w sumie dobrze a drugi nie kompresor kupe lat staÂł w pomieszczeniu gdzie byÂło malowane zaworki byÂły zawalone farbÂą po wyczyszczeniu sÂą wÂżery ta farba chyba wszystko uszczelniaÂła.Chyba tylko ratujÂą mnie nowe
 

Mariuszczs
Wysłany: 2009-05-30, 18:17   
0
UP DOWN

Pomógł: 2 razy
Posty: 100
nie kupuj nowych - daj na szlifierkĂŞ do pÂłaszczyzn - niech zeszlifujÂą te powierzchnie ktĂłre ze zobÂą bĂŞdÂą wspĂłlpracowaĂŚ. Ja naprawiaÂłem uszkodzony zawĂłr na jednaj powierzchni. WzioÂłem go po prostu przetoczyÂłem i trochĂŞ zeszifowaÂłem na szkle ( szlifierki nie mam ). TroszkĂŞ puszcza, ale jest szansa Âże siĂŞ uÂłoÂży, najwaÂżniejsze Âże kompreosr ma siÂłe ruszyĂŚ.

Dodatkowy zawĂłr zwrotny to teÂż dobra sprawa, jednak najlepsze rozwiÂązanie to taki zawĂłr i elektrozawĂłr z przekaÂźnikiem czasowym ktĂłry w momencie startu wypuszcza powietrze z rury przez zwrotnym. Ustawia siĂŞ ze 2 sekundy i silnik ma leciutko :) .
 

LAKIEROWANKO Strona Główna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Warsztat

Odpowiedz do tematu  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga