Autor |
Wiadomo¶æ |
|
wafelek
|
Wys³any: 2009-08-04, 20:14 do³eczki
|
0
|
|
|
Posty: 4
|
Lakierowa³em dzisiaj æwiartke w aucie, i nie mam pojecia dlaczego po lakierowaniu juz na koniec klarem na calej powierzchni powyskakiwaly mi mikro do³eczki, tak jakby klar w tym miejscu w ogole nie laczyl sie z baza. Bardzo chcialbym sie dowiedziec co robie zle. Tutaj zamieszczam foto: link Baza jak i klar maxa mayera, lakierowane na cie¶nieniu 2,4. Nie wiem jeszcze jakie informacje moge podac zeby ulatwic rozwiazanie tego problemu. |
|
|
|
|
domagalka
|
Wys³any: 2009-08-06, 13:03
|
0
|
|
|
Pomóg³: 3 razy Posty: 223 Sk±d: Beszowa
|
Mo¿e nie przemy³e¶ zmywaczem??? Z Twojego opisu wydaje mi sie ¿e jest to t³uszcz na elemencie lub ze sprê¿arki. |
|
|
|
|
wafelek
|
Wys³any: 2009-08-06, 23:30
|
0
|
|
|
Posty: 4
|
Nie no tluste to napewno to nie jest, bo raz ze odtluszczone benzyna, to i na instalacji mam odwadniacz i odolejacz devilbissa, nie mam lepszego zdjecia, ale to sa takie malutkie doleczki identyczne jak na zdjeciu w jednym artykule i opisane to bylo jako igelkowanie. Wiem ze musze jeszcze raz lakierowac, tylko nie wiem co jest powstania tego, i boje sie ze jak znow bede lakierowal to znowu mi sie to zrobi. Wiem ze jestem amatorem w lakierowaniu, nie mam swietnego sprzetu itp. jednak¿e staram sie lakierowaæ najlepiej jak mi to tylko wychodzi, ogolnie wszystko jest dobrze tylko jak juz klade na koniec klar po bazie to mi wyskakuja te porki i ni huhu nie chca sie zalaæ.. |
|
|
|
|
mebArth
|
Wys³any: 2009-08-13, 18:39
|
0
|
|
|
Pomóg³: 42 razy Posty: 1794 Sk±d: Kraków
|
domagalka napisa³/a: | Mo¿e nie przemy³e¶ zmywaczem??? Z Twojego opisu wydaje mi sie ¿e jest to t³uszcz na elemencie lub ze sprê¿arki. |
Bazy sie nie przemywa ZMYWACZEM. Mówi gosc ze ma do³ki na bezbarwnym
Powód? - woda, olej, w kompresorze (kiedy spuszcza³es wode? )
Wilgoæ w pomieszczeniu.
Za abrdzo dolany element po bazie na pierwszy raz. |
_________________ Bart
|
|
|
|
|
wafelek
|
Wys³any: 2009-08-17, 22:21
|
0
|
|
|
Posty: 4
|
Watpie zeby to byl olej czy woda z instalacji, wilgoc takze na pewno nie (lakierowane w przewiewnym garazu w cieply dzien). Nie zrozumialem tego trzeciego, ale wlasnie mi sie wydaje ze przyczyna moze byc taka, ¿e poprostu za grubo pierwsza warstwe klaru polozylem na baze ii sie nie rozlal lakier tak jak trzeba, i powstaly wlasnie takie doleczki.
Aha jesli chodzi o spusczanie wody, to ja zawsze po kazdym uzyciu kompresora spuszczam powietrze do zera, bo to chyba o to chodzi, wtedy troszke wody zawsze wylatuje. |
|
|
|
|
jacenty 741
|
Wys³any: 2009-08-18, 17:29
|
0
|
|
|
Pomóg³: 39 razy Posty: 1343 Sk±d: Maków Mazowiecki
|
Nie,kolego,bo spuszczasz powietrze z ca³ej przestrzeni zbiornika,a woda pozostaje na dole,natomiast wyj¶cie powietrza masz raczej nie ni¿ej ni¿ w po³owie zbiornika.Od spodu musi byæ korek spustowy. |
|
|
|
|
wafelek
|
Wys³any: 2009-08-18, 21:38
|
0
|
|
|
Posty: 4
|
No spuszczam wlasnie tym korkiem od spodu, nie inaczej... |
|
|
|
|
zibi86
|
Wys³any: 2009-08-18, 22:18
|
0
|
|
|
Posty: 54
|
Cytat: | Watpie zeby to byl olej czy woda z instalacji |
To lepiej nie w±tp bo w sprezarce szczegolnie starej jest duzo niespodziianek, zainwestuj w porzadne odwadniacze wtedy zobaczysz jaki bedziesz mial efekt a tak zawsze bedziesz zadawa³ pytania dlaczego tu dolek tam oczko. Najlepiej podepnij sobie jeszcze pod pistoletem jakiegos devilbisa i wtedy bedziesz mial pewnosc ze masz dobrze oczyszczone powietrze i radosc z lakierowania. |
|
|
|