Autor |
Wiadomo¶æ |
|
Blumen7
|
Wys³any: 2009-10-31, 08:55 Reperaturki Klokkerholm czy Polcar
|
0
|
|
|
Posty: 3
|
Witam
Zamierzam oddaæ Hondê Civic (5D 97r) do regeneracji tylnych nadkoli . Blacharz - lakiernik pozostawil mi pe³n± swobodê w wyborze reperaturek . Na rynku s± elementy dwóch producentów:
1. Klokkercholm (94 z³)
http://www.allegro.pl/ite...5d.html#gallery
2. Polcar (56 z³)
http://www.czesci24.pl/sz...lotnika_tylnego
Proszê o opinie kolegów , którzy maj± jakie¶ doswiadczenia z blachami tych producentów (jako¶æ wykonania, dopasowanie, odporno¶c na korozjê) .
Z gory dziekujê wszystkim za pomoc. |
|
|
|
|
mebArth
|
Wys³any: 2009-10-31, 09:35
|
0
|
|
|
Pomóg³: 42 razy Posty: 1794 Sk±d: Kraków
|
Kiedys zamóilismy próg do Laguny z Polcara.... by³ 3cm za d³ugi. Dalej sobie dopisz. |
_________________ Bart
|
|
|
|
|
Ryba
|
Wys³any: 2009-10-31, 11:30
|
0
|
|
|
Pomóg³: 5 razy Posty: 430 Sk±d: Radomsko
|
Moje doswiadzenie z reperaturkam Klokkercholm:
1. Reperaturki tylnych nadkoli - naczej wykonane ni¿ fabryczne - przej¶cie do nadkola jest p³ynne i do rantu nieco zaokr±glone - inaczej jak fabryka i tak jak fabrycznie ju¿ nie bêdzie. Oryginalnie "okr±g" nadkola jest wyra¼nie odciêty od pionowej blachy tu jest g³adkie przej¶cie.
2. Progi - tutaj szczerze nie wiem - mia³em 2 progi i nie pamiêtam ju¿ który by³ z jakiej firmy, w ka¿dym razie jeden zachodzi³ wysoko na b³otnik i kitowania by³o by bardzo ma³o, drugi koñczy³ siê du¿o ni¿ej i wyprowadzenie to ju¿ niez³a rze¼ba. Dodatkowo oba progi s± inaczjej wyprofilowane ni¿ fabryka - zrobione na p³ynne, g³adfkie przejscie do rantu nadkola, seryjnie odciêty jest wyra¼ny "trójk±t"
Odporno¶æ na korozjê - "0" ja zdziera³em czarny do go³ej blachy i na to reaktywny + akrylowy - dopiero wtedy pojawia siê odporno¶æ. Blacha jest nieco cieñsza ni¿ fabryczna. |
|
|
|
|
Blumen7
|
Wys³any: 2009-11-21, 17:19
|
0
|
|
|
Posty: 3
|
Ju¿ s± wstawione klokerholmy . Blacharz mia³ nawet dobre zdanie o nich. By³ tylko jeden mankament : by³o za ma³o miejsca w miejscu gdzie ³±cz± siê ze zderzakiem, trzebaby³o troczê spi³owaæ naro¿e zderzaka. |
|
|
|