Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
skyline84
Wys³any: 2010-01-04, 13:43   warzy sie lakier
0
UP DOWN

Posty: 42
warzy sie lakier bezbarwny na b³otniku na reszczie elrmentów jest ok, b³otnik kupi³em z allegro zapodk³adowa³em wszystko by³o ok pare razy prubowa³em pomalowac i to samo
 

Bodzio 
Wys³any: 2010-01-04, 23:34   
0
UP DOWN
--B_C_G--


Pomóg³: 9 razy
Posty: 405
Sk±d: lubuskie
To na pewno bezbarwny siê wa¿y? Nowe b³otniki takim ch... czarnym podk³adem s± malowane, ja bym to ¶ci±gn±³/wypiaskowa³ itp i malowa³ od pocz±tku, nie powinno byæ wtedy problemów
_________________
http://img714.imageshack....p?id=aa001z.jpg
 
 

Dawid1989 
Wys³any: 2010-01-04, 23:56   
0
UP DOWN

Pomóg³: 8 razy
Posty: 324
Sk±d: okolice Mielca
Tak jak kolega Bodzio pisze. Mia³em sporo przepraw z warzeniem, jedyna rada usun±æ wszystko do go³ej blachy>epoksyda>podk³ad>lakier. Ew.jak Ci wa¿y w jednym miejscu to wygrzej dobrze i daj podk³ad bez rozpuszczalnika.i po problemie
 

PionekGT 
Wys³any: 2010-01-05, 16:37   
0
UP DOWN
Pocz±tkuj±cy

Posty: 36
Sk±d: Lêbork
ja jak zmienia³em b³otnik w golfie III to kupi³em go w³a¶nie w takim czarnym podk³adzie i najpierw to zmatowa³em na sucho jak±¶ 240 a potem podk³adem epoksydowym potem akrylowym i wtedy sz³a baza i by³o wszystko ok nic sie nie dzia³o z bezbarwnym i tak zrób nie raz juz tak robi³em np maska do 19 i by³o ok
 
 

PROJEKTER
Wys³any: 2010-01-05, 21:14   
0
UP DOWN


Pomóg³: 15 razy
Posty: 1837
Sk±d: MODULAR - equipment
To ¿e jest czarny ... nie znaczy ¿e to zawsze taki sam podk³ad ! Czasami to pow³oka k³adziona zanurzeniowo przez fabrykê i pod ¿adnym pozorem nie wolno jej zrywaæ a nawet przetrzeæ do go³ej blachy ... a czasami bezczelnie k³adziony matowy lakier nitro który reaguje z wszystkim i nie trzyma siê blachy. Wszystkie zale¿y sk±d jest ten b³otnik ?

Poza tym zastanów siê czy na tym b³otniku nie by³o jakiego¶ podk³adu który sam po³o¿y³e¶ albo np ... pod³adowa³e¶ b³otnik jako ostatni ... inne elementy zd±¿y³y wyschn±æ a b³otnik nie ! Przyczyn warzenia - czyli reakcji chemicznej rozpuszczalników mo¿e byæ wiele ale podstaw± jest zawsze aktywno¶æ pow³oki ( nieodparowanie czê¶ci lotnych ) pod materia³em zwieraj±cym rozpuszczalnik organiczny ! Musisz wysuszyæ to na "wiór" i naprawiæ, albo faktycznie zeszlifuj do go³ej blachy i od pocztku zrób dobrze dosuszaj±c ka¿d± warstwê !
_________________
Chcesz wiedzieæ wiêcej ? ... projekter@projekter.pl
 

Siekiera
Wys³any: 2010-01-06, 08:28   
0
UP DOWN


Pomóg³: 10 razy
Posty: 988
Projekter dobrze pisze, to pewnie podk³ad transportowy, zabezpieczaj±cy element na czas od produkcji do sprzeda¿y. Takie co¶ siê ¶ci±ga.
 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Pomoc dla amatorów

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group