Autor |
Wiadomo¶æ |
|
PionekGT
|
Wys³any: 2010-03-24, 15:57 rysy po polerce
|
0
|
|
|
Pocz±tkuj±cy
Posty: 36 Sk±d: Lêbork
|
witam ostatnio malowalem astre ca³y bok i maske maske osobno lakier by³ profixa baza tez no i na boku po tygodniu polerowa³em i wyglada super a na masce jak by ktos piach sypa³ pod papier a ja juz matowa³em pod bierzaca woda najpierw farecla g3 potem g10 zjecha³em klijentowi z ceny albo powiedzia³em ze jeszcze raz psikne on powiedzia³ ze moze tak byc . Pare dni temu polerowa³em passata b6 klape i bok i to samo ale na klapie nie ma rys a na boku sa co jest tego przyczyna passata nie malowa³em ale przyjecha³ z niemiec jakis matowy . zdarzylo sie tak 2 razy a na akrylu tego nie ma mysle ze moze lakier nie jest rozrobiony proporcjonalnie |
|
|
|
|
lakierok
|
Wys³any: 2010-03-24, 20:39 Re: rysy po polerce
|
0
|
|
|
Pomóg³: 9 razy Posty: 423 Sk±d: Okolice
|
PionekGT napisa³/a: | witam ostatnio malowalem astre ca³y bok i maske maske osobno lakier by³ profixa baza tez no i na boku po tygodniu polerowa³em i wyglada super a na masce jak by ktos piach sypa³ pod papier a ja juz matowa³em pod bierzaca woda najpierw farecla g3 potem g10 zjecha³em klijentowi z ceny albo powiedzia³em ze jeszcze raz psikne on powiedzia³ ze moze tak byc . Pare dni temu polerowa³em passata b6 klape i bok i to samo ale na klapie nie ma rys a na boku sa co jest tego przyczyna passata nie malowa³em ale przyjecha³ z niemiec jakis matowy . zdarzylo sie tak 2 razy a na akrylu tego nie ma mysle ze moze lakier nie jest rozrobiony proporcjonalnie |
a jakim papierem matujesz przed polerk± ? skoro passata nie malowa³e¶ to ¼le rozrobiony lakier odpada
mo¿e spróbuj zmatowaæ starym papierkiem 2000 lub 2500 i polerka |
|
|
|
|
SpeedGold
|
Wys³any: 2010-03-25, 00:02
|
0
|
|
|
Posty: 35
|
Proponuje zmieniæ g±bke na tward± (bia³a) po bia³ej jeszcze raz G3 i czarn± g±bk± i bedzie OK
Wczesniej mia³em tak samo jak ty (rysy po polerce) polerowa³em miekk± g±bk± (czarn±) bo wygodziej by³o....
Na koniec mo¿esz daæ jakie¶ mleczko wykonczaj±ce + czarna g±bka
I bedzie b³ysk ;] |
|
|
|
|
PionekGT
|
Wys³any: 2010-03-25, 11:53
|
0
|
|
|
Pocz±tkuj±cy
Posty: 36 Sk±d: Lêbork
|
ja robie to tak najpierw myje auto
potem biore papier 2000 i na mokro potem bia³a gabka i farecla g3 a na koniec czarna i g10 a moze tan passat byl juz malowany kto wie bo zdarzy³o mi sie to 2 na 30 samochodow
jak bym cos robil zle to by zawsze bylo zle |
|
|
|
|
b-rad
|
Wys³any: 2010-03-25, 14:50
|
0
|
|
|
Pomóg³: 2 razy Posty: 226
|
|
|
|
|
PionekGT
|
Wys³any: 2010-03-26, 00:35
|
0
|
|
|
Pocz±tkuj±cy
Posty: 36 Sk±d: Lêbork
|
nie przed polerka tego nie bylo |
|
|
|
|
Lackdoctor
|
Wys³any: 2010-03-26, 17:14
|
0
|
|
|
Pomóg³: 40 razy Posty: 3753
|
Jaki papier uzywasz
Jak indasa red line to porazka
Moze masz pomieszane papiery i maske robi³es innym niz bok itd.
Indasa jest ostra i nie polecam na czarne a najlepiej wcale do polerki jej nie uzywac.
3M matador to Ok. |
_________________ Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses |
|
|
|
|
b-rad
|
Wys³any: 2010-03-26, 21:44
|
0
|
|
|
Pomóg³: 2 razy Posty: 226
|
Tak jak kolega wy¿ej pisze, kup dobry papier np. matador. nastêpnie rogi zetnij na okr±g³o, papier mocz 10-20 minut w wodzie z p³ynem do mycia naczyñ i dopiero bierz siê za robotê.
Oczywi¶cie unikaj ziarenek piachu jak ognia... Gdy s³ychaæ piszczenie pod papierem to mocno p³ucz papier jak i powierzchniê polerowan±.
Zakañczaj p2000 conajmniej. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=raUxREWnP7Q |
|
|
|
|
Lackdoctor
|
Wys³any: 2010-03-26, 22:20
|
0
|
|
|
Pomóg³: 40 razy Posty: 3753
|
b-rad napisa³/a: | Zakañczaj p2000 conajmniej. |
I lakieruj tak abys nie musia³ uzywac do zjechania morki 1500.
Rysy po nim tez s± trudne do zjechania 2000 - jak sie rozpedzisz z 1500. |
_________________ Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses |
|
|
|
|
b-rad
|
Wys³any: 2010-03-26, 22:54
|
0
|
|
|
Pomóg³: 2 razy Posty: 226
|
Niekoniecznie.... ostatnio lakierujê u-polem uhs i spokojnie po p1200 mo¿na jechaæ farecla.... Nie widaæ ¿adnych rys. ¦wieci siê jak psu jaja i naprawdê wyglada ca³kiem dobrze... du¿o lepiej ni¿ novol po p2500 + polerka.. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=raUxREWnP7Q |
|
|
|
|
Lackdoctor
|
Wys³any: 2010-03-26, 23:53
|
0
|
|
|
Pomóg³: 40 razy Posty: 3753
|
b-rad napisa³/a: | lakierujê u-polem uhs i spokojnie po p1200 mo¿na jechaæ farecla.... Nie widaæ ¿adnych rys. ¦wieci siê jak psu jaja |
Niestety ¿ycie to nie bajka.
Czarny kolor by zweryfikowa³ brak rys po 1200.
No i co ma producent do rys na klarze.
U-pol uhs przeciw novol??? economy ??? |
_________________ Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses |
|
|
|
|
Siekiera
|
Wys³any: 2010-03-27, 01:24
|
0
|
|
|
Pomóg³: 10 razy Posty: 988
|
Lackdoctor napisa³/a: | U-pol uhs przeciw novol??? economy ??? |
jak uhs z u-pola to faktycznie trzeba porównywaæ do jakiego¶ vhs z novola a co do papieru to racja ¿e w wysokich granulacjach to albo 3M albo matador. W zasadzie oba s± dobre we wszystkich granulacjach ale matador jest ekonomiczniejszy. |
|
|
|
|
Ryba
|
Wys³any: 2010-03-27, 09:35
|
0
|
|
|
Pomóg³: 5 razy Posty: 430 Sk±d: Radomsko
|
Indasa RED to tylko 2500 ni¿sze s± za ostre. Ja syfki wycinam 1500 i potem ca³o¶æ poprawiam 2500. Jak mi siê skoñczy indasa to pomy¶le nad czym¶ innym |
|
|
|
|
b-rad
|
Wys³any: 2010-03-27, 11:17
|
0
|
|
|
Pomóg³: 2 razy Posty: 226
|
UHS z upola moim zdaniem bije nawet wywy¿szanego nad wszystko inne duponta 3750. Du¿o ³atwiejszy w obróbce i samym k³adzeniu. Oczywi¶cie ¿e porównywa³em do VHS novola, bo te wszystkie Novol MS to na taczki powinny byæ a nie na auta... nie mówi±c ju¿ o economy. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=raUxREWnP7Q |
|
|
|