Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
PrimoOne 
Wys³any: 2010-07-07, 14:08   Problem z kompresorem...Pomocy...Pilne..
0
UP DOWN



Pomóg³: 7 razy
Posty: 477
Sk±d: Polska / Opole
Jestem posiadaczem kompresora Aerotec ( czy eurotec - nie pamietam )... Firmy ABAC... 50l 2 t³oki na pasku....
Z butli jest jedno dojscie do presostatu, i z presostatu, po lewej manometr, po prawej zawór bezp, i w przód trónik, a na nim reduktor, manometr, i szybkoz³acze.... Wczoraj trójnik ch.. trafi³, i z posiadaych innych czesci wkreci³em w przód reduktor a za nim szybkoz³acze.... i niby dzia³a³o, ale przy prawie pe³nej butli zacze³o piszczec ( uciekac powetrze )w innym miejscu tj. z pod plastiku w³acznika ca³ego presostatu.. Zdj±³em ten plastik z w³acznikiem, i by³o jeszcze g³osniej... Spusci³em powietrze, dokreci³em sruby dooko³a membrany, wyregulowa³em srube regulacyjn± bo nie odcina³o, i dalej jest to samo....jestem na delegacji z ta maszyna, i stoje z robota... jak ktos ma jakies konkretne rozwiazane, to prosze o pomoc..

[ Dodano: 2010-07-07, 15:30 ]
Dobra... mam... pobite gary... Serwis :(... guma na zaworze zwrotnym przy wy³aczonym kompresorze nie trzyma......
_________________
www.PrimoArt.pl
 
 

shalashaska 
Wys³any: 2010-07-09, 09:26   
0
UP DOWN


Pomóg³: 1 raz
Posty: 190
Sk±d: Kraków
Mo¿e ustaw na pretosatcie by wy³±cza³ przy mniejszym ci¶nieniu.Masz po prostu nie szczelne miejsce gdzie wychodzi to dopiero przy wysokim ci¶nieniu.Do uszczelniania gwintów polecam konopie plus smar.
 

PrimoOne 
Wys³any: 2010-07-09, 10:14   
0
UP DOWN



Pomóg³: 7 razy
Posty: 477
Sk±d: Polska / Opole
Kompresor spokojnie bije do 10atm... Tak by³o fabrycznie... Po dokreceniu membrany, wyregulowa³em srube, i wszystko jest ok... Ale jest takie, ze po odbiciu w³±cznika, po na³adowaniu, czyli przy wy³±czonym kompresorze ucieka powietrze... Jak w³acznik jest w³±czony to trzyma.. dzisiaj jedzie na serwis..
_________________
www.PrimoArt.pl
 
 

shalashaska 
Wys³any: 2010-07-09, 11:01   
0
UP DOWN


Pomóg³: 1 raz
Posty: 190
Sk±d: Kraków
No je¿eli ucieka to gdzie¶ nie szczelnie skrêci³e¶, chocia¿ jak sobie trochê ucieka to nie jest a¿ tak ¼le bo chyba nie jest to jaka¶ wielka nie szczelno¶æ która lada chwila opró¿ni Ci zbiornik.Ja osobi¶cie lubiê jak mi co¶ tam ucieka bo jak skoñczê pracê z kompresorem to mam pewno¶æ ¿e sam siê opró¿ni :cool:
 

PrimoOne 
Wys³any: 2010-07-09, 12:21   
0
UP DOWN



Pomóg³: 7 razy
Posty: 477
Sk±d: Polska / Opole
Ja lubie jak wszystko dzia³a od a do z.... Na serwisie powiedzieli ze nic innego jak zawór zwrotny...
_________________
www.PrimoArt.pl
 
 

shalashaska 
Wys³any: 2010-07-09, 12:39   
0
UP DOWN


Pomóg³: 1 raz
Posty: 190
Sk±d: Kraków
Czyli to co u mnie, tylko dziwie siê ze nie wspomnia³e¶ ¿e nie chce ponownie zastartowaæ kompresor bo takie s± objawy zaworu zwrotnego.Po prostu cofa ci¶nienie na t³oki i silnik sprê¿arki nie jest wstanie to ud¼wign±æ i wystartowaæ.No chyba ¿e masz jaki¶ naprawdê potê¿ny silnik z du¿ym nadmiarem mocy.
 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Warsztat

Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime