Przesuniêty przez: Tech 2009-04-25, 16:41 |
Autor |
Wiadomo¶æ |
|
Ryba
|
Wys³any: 2007-04-01, 21:30 Masa uszczelniaj±ca na spawy
|
0
|
|
|
Pomóg³: 5 razy Posty: 430 Sk±d: Radomsko
|
Witam!
Mia³em wstawiane elwmenty w moim aucie..spawy uszczelni³em mas± uszczelniaj±c± NOVOL w tubce. Na element i uszczelnienie na³o¿y³em podk³ad. Czy mogê szpachlowaæ miejsca pod którymi znajduje siê masa.. |
|
|
|
|
darXo
|
Wys³any: 2007-04-01, 22:07
|
0
|
|
|
darXo
Pomóg³: 1 raz Posty: 29 Sk±d: Wlkp.
|
Oczywi¶cie ¿e mo¿esz. Masy PU przyjmuj± wszystko. Jednak musisz siê liczyæ z mo¿lwo¶ci± pêkania szpachlówki w tych miejscach. Masa pracuje jak guma, szpachel - nie. |
|
|
|
|
online
|
Wys³any: 2007-04-04, 22:03
|
0
|
|
|
MTGarage.
Pomóg³: 10 razy Posty: 722 Sk±d: ¦l±sk - ¦wierklaniec
|
Ryba? Czy Ty kiedy¶ nie smiga³e¶ na skuterze a dok³adniej na Typhonie albo Runnerce? Sorry, ¿e pytam ale do dzi¶ pamiêtam ten avatar i nik ryba z forum sqtery.com albo jednoslad.pl
Je¶³i to pomy³ka to wielkie sorry za OT.
A ja mam podobne pytanie. Je¶li spawy uszczelniamy t± mas± to jak± mamy gwarancje, ¿e szpachel nie popêka? A raczej co zrobiæ, ¿eby nie popêka³, bo jak DaXro powiedzia³ szpachel nie jest elastyczny? |
|
|
|
|
Ryba
|
Wys³any: 2007-04-09, 15:22
|
0
|
|
|
Pomóg³: 5 razy Posty: 430 Sk±d: Radomsko
|
¦miga³em na Typhoonie i ¶migam dalej. Teraz jednak dokupi³em sobie zabytkowego malucha, w którego planujê tchn±æ nowe ¿ycie, niebawem chcia³bym dokupiæ jeszcze Renault 25 ..i to by by³a pe³nia szczê¶cia. |
|
|
|
|
baqo
|
Wys³any: 2007-04-09, 17:03
|
0
|
|
|
Pomóg³: 20 razy Posty: 1553 Sk±d: ko³obrzeg
|
Cytat: |
Mia³em wstawiane elwmenty w moim aucie..spawy uszczelni³em mas± uszczelniaj±c± NOVOL w tubce. Na element i uszczelnienie na³o¿y³em podk³ad. Czy mogê szpachlowaæ miejsca pod którymi znajduje siê masa.. |
jaka¶ nowa technologia
gdzie gumê na go³± blachê,jeszcze na to podk³ad i szpachla?
zazwyczaj masê nak³ada siê w celu uszczelnienia-wype³nienia pod sam lakiera pod spodem w pe³ni zabezpieczona szpachlowana itd. powierzchnia blachy |
|
|
|
|
Ryba
|
Wys³any: 2007-04-09, 17:42
|
0
|
|
|
Pomóg³: 5 razy Posty: 430 Sk±d: Radomsko
|
Chyba masz racjê Dobrze, ¿e narazie po³o¿y³em j± tylko od wewn±trz a pod spodem dalej s± go³e blachy...i tak bêdê malowa³ ca³y ¶rodek wiêc bêdê musia³ wszystko pozdzieraæ
[ Dodano: 2007-04-09, 19:02 ]
Szczerze powiem, ¿e teraz troszkê zg³upia³em :( Przyk³adowo:
Mam ³atki w pod³odze..od spodu go³a blacha wewn±trz te¿. Podaj jak Ty by¶ to zrobi³ z podzia³em na strony zewnêtrzn± i wewnêtrzn± Na stronie novola napisane jest:
"Oczy¶ciæ z ewentualnej rdzy. Powierzchnia przed na³o¿eniem powinna byæ czysta, sucha i odt³uszczona." ¬ród³o |
|
|
|
|
baqo
|
Wys³any: 2007-04-09, 19:28
|
0
|
|
|
Pomóg³: 20 razy Posty: 1553 Sk±d: ko³obrzeg
|
poliuretan wi±¿e przy udziale wilgoci.êc ju¿ jest pierwszy kontakt z tlenem. powiem z do¶wiadczenia,nie raz zrywasz tak± masê ,a pod spodem korozja. kolejny przyk³ad jak w busach poprzecierany podk³ad na ³±czeniach blach,k³adê masê na uszczelnienie!!! za rok ca³e ranty lec±. to tyle. teraz co chcesz szpachlowaæ ? szpachla tylko na epox ,ew czysta blacha-epox na wierzch. na pod³odze siê nie wnika,w szpachlowanie,ale wpierw grunt dopiero masa. je¶li spawasz zewnêtrzne czê¶ci,nadkola ,b³otnik,to spaw nie ma wygl±daæ jak po³apanie,tylko lecisz punktowo a¿ nie bêdzie miejsca nie zespawanej blachy. to tu napewno nie daje siê gumy.malujesz epoxem i ewenyualnie mo¿esz daæ szpachlê z w³uknem -mielonkê na pierwsz± warstwê .
hej |
|
|
|
|
Ryba
|
Wys³any: 2007-04-10, 08:06
|
0
|
|
|
Pomóg³: 5 razy Posty: 430 Sk±d: Radomsko
|
OK Tak w³a¶nie my¶la³em. Najpierw podk³ad pó¼niej masa. Tylko teraz sprawa..czy najpierw mam zmatowiæ podk³ad pod masê czy k³a¶æ od razu na podk³ad Druga sprawa czy na masê od razu lakier czy jeszcze raz zapodk³adowaæ dla pewno¶ci, ale ju¿ sam± masê ¿eby nie marnowaæ nateria³u Trzecia sprawa czy przed malowaniem czymkolwiek masy mam j± lekko zmatowiæ w³óknem ¶ciernym np. 400 (nie papierem, ¿eby nie poszarpaæ) |
|
|
|