Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
djluzak
Wys³any: 2010-09-08, 00:04   Kilka prostych pytanek:)
0
UP DOWN

Posty: 19
Witam:)

Bede robil calosciowke passata w kolorze bia³ym, który aktualnie tez jest bialy.
Czy jesli miejscami auto bedzie zapokladowane DUXONEM DX1062 - taki sredni szary to czy biala baza solidowa przykryje mi ten podklad i nie bedzie jakis przebarwien? Mam na mysli miejsca na masce (nie ma ich na zdjeciu), w ktorych byly odpryski i zostaly pokryte pokladem (reaktywny+akrylowy+szpachla+akrylowy).

Czy ktos wie cos na temat baz TROTON? Warte to pomalowania samochodu biala baza?

Image00001.jpg
Plik ¶ci±gniêto 69 raz(y) 198.35 KB

 

magik16 
Wys³any: 2010-09-08, 15:43   
0
UP DOWN
Przemo

Pomóg³: 4 razy
Posty: 57
Sk±d: Mokrzeszów
ja bym dal akrylowy ale bialy wtedy masz 100% pewnosci ze nie przebije
 
 

djluzak
Wys³any: 2010-09-08, 15:59   
0
UP DOWN

Posty: 19
Tak by bylo najprosciej ale jesli nie mam pewnosci ze przebije to nie bede dawal bialego akrylu.

Biala baza chyba dobrze kryje, co nie?
 

magik16 
Wys³any: 2010-09-08, 16:26   
0
UP DOWN
Przemo

Pomóg³: 4 razy
Posty: 57
Sk±d: Mokrzeszów
pokryc pokryje ale trzeba dac wiecej wrastw
 
 

jacenty 741
Wys³any: 2010-09-08, 19:57   
0
UP DOWN

Pomóg³: 39 razy
Posty: 1343
Sk±d: Maków Mazowiecki
Przykryje,przykryje.Niedawno robi³em mercedesa w bia³ym 147,i na dwie warstwy z 1062 jest spoko.
 
 

djluzak
Wys³any: 2010-09-08, 20:36   
0
UP DOWN

Posty: 19
O to mi chodzilo:)

Zadam jeszcze glupie pytanie, bo sie za duzo naczytalem forum i wszystko mi sie teraz myli: czy po szlifnieciu starego lakieru 400 na sucho i 800 na mokro nie zwazy mi sie nowa baza ze stara (solid), bo przypuszczam ze dotarlem sie do bazy....
 

obcy_69
Wys³any: 2010-09-08, 20:41   
0
UP DOWN

Pomóg³: 24 razy
Posty: 704
djluzak...sprawdz sobie jaki kolor podkladu masz pod warstwa oryginalu i podobny zastosuj (przewaznie sa to ciemniejsze podklady)..
W tym roczniku raczej masz AKRYL a nie dwuwarstwowke..
 

Robertlodz09 
Wys³any: 2010-09-08, 23:11   
0
UP DOWN


Pomóg³: 61 razy
Posty: 3387
Sk±d: £ód¿
Kolego jak robisz "ca³o¶ciówke" w takim "aucie" to zamiast akrylu we¿ dorób sobie w mieszalni kolor VW z poliuretanu :spoko: Bedziesz mia³ "pow³oke" o wiele trwalsz± ni¿ akrylowa. No chyba ¿e lubisz niepotrzebne wydatki ,to wtedy kupujesz baze solidow± i na to bezbarwny :tak: Pozdrawiam! :spoko:
I tak jak napisa³ kolega obcy_69 nie masz na tym aucie dwuwarstwówki. :nie: Wiesz ostatnio jest w modzie "bia³a per³a" tak¿e zamiast tej bazy solidowej.......? ;)
 

djluzak
Wys³any: 2010-09-09, 02:45   
0
UP DOWN

Posty: 19
Dzieki Waszym 2 postom wiele mi sie teraz rozjasnilo:)) hehe

Bylem przekonany, ze jest to dwuwarstwowka, bo wprowadzili mnie w blad na forum passata podajac ze jest to kolor LY9D Arctic White, ktory jest lakierem dwuwarstwowym.
Przy bialym kolorze nie bylem w stanie odroznic tych dwoch systemow...przy szlifowaniu zarowno bezbarwnego jak i akrylu bialego pyl bedzie i tak i siak bialy. Macie jakies patenty na odroznienie tych lakierow?

Wiem, ze to stare auto, ale i tak nie robi mi róznicy czy poloze akryl czy solid, bo mam 5L Profixa CP1500 (jakos tak), a sam akryl wcale nie jest taki tani. Pasek jest kombi, wiec zastanawiam sie czy 2,5L bazy bedzie wystarczajaco...mysle o lakierze 2:1
Za akryl zaplace tyle samo co za baze wiec nie widze wiekszego problemu.

Inna sprawa, ze auto zostalo bardzo dokladnie przygotowane...zero dziurek, rdzy, odpryskow itd. Staram sie jak moge bo to moj obiekt testowy, ze tak powiem:)

Aktualnie czekam na stojak, zeby przygotowac drzwi i klape:)
 

djluzak
Wys³any: 2010-09-11, 17:25   
0
UP DOWN

Posty: 19
Hej znowu mam pytanka, ale takie proste:)

Wymalowalem biala baza, a pozniej klarem drzwi i kilka rzeczy mnie niepokoi.
Wydaje mi sie, ze dalem za malo klaru albo byl za gesty i powstala delikatna morka (nie pomarancza). Czy to zle czy tak moze byc? Bezbarwny to Profix CP1500 2:1 bez rozpuszczalnika - troche go podgrzalem, ale nie wiem do ilu powinien byc pogrzany...na oko mial z 25 stopni. Pistolet to Air Gunsa IWATA AZ3 HTE 2, na sciane zamontowany odwadniacz, drugi przy pistolecie cisnienie 3,5 bar.
Jak lepiej rozlac klar...chyba zrobilem za slaba 1 warstwe, przepylilem tylko a teraz czaytam ze trzeba wylac na 75% ilosci materialy zeby sie lekko swiecila.

W kilku miejscach powstaly takie male dziurki na klarze - czy ktos wie od czego moga byc?
Moze za malo lakieru wylalem? Nie da sie ich przedstawic na zdjeciu.

Dziekuje za podpowiedzi.




 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Pomoc dla amatorów

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group