Autor |
Wiadomo¶æ |
|
sharpshuter
|
Wys³any: 2010-10-19, 17:31 Wymiana progu- FAQ
|
0
|
|
|
Posty: 26
|
Za jaki¶ czas bêdê siê zabiera³ za wymianê progu w polo 91" znajomego. O czym nale¿y pamiêtaæ, na co zwróciæ szczególn± uwagê przy takiej pracy? Nie mam mnie kto tego nauczyæ, bêdzie to mój dziewiczy rejs ;D spawanie jako tako mi idzie ale z progami jeszcze nie walczy³em. Podzielcie siê proszê swoimi do¶wiadczeniami, pozdrawiam. |
|
|
|
|
Homer S.
|
Wys³any: 2010-10-19, 18:08
|
0
|
|
|
Pomóg³: 19 razy Posty: 861
|
Prosta sprawa wyci±æ i wstawiæ tylko po wyciêciu jedna sprawa jak wygni³e nale¿y wymieniæ lub wzmocniæ pionowe wzmocnienia. Szczególnie w trzech punktach przód i ty³ progu gdzie podk³adamy lewarek oraz pionowy element pod ¶rodkowym s³upkiem. Warto jak ma byæ to dobrze zrobione to te pionowe wstawki wykonaæ min. z 1,5mm blachy.Po spasowaniu nowego progu warto nawierciæ w nim otwory przez które zespawamy ca³o¶æ do auta i bêdzie wygl±da³o jak po zgrzewarce. |
_________________
|
|
|
|
|
sharpshuter
|
Wys³any: 2010-11-15, 01:11
|
0
|
|
|
Posty: 26
|
Jako¶ ogarn±³em s±siadowi polo coupe 91
Przed
i po
|
|
|
|
|
Homer S.
|
Wys³any: 2010-11-15, 16:13
|
0
|
|
|
Pomóg³: 19 razy Posty: 861
|
No i ³adnie. Ma³a porada bo s³abo widaæ spawaj±c doln± czê¶æ progu nie trzeba robiæ tego na rancie lepiej wcze¶niej w reperaturce nawierciæ dziurki fi8 i przez nie przyspawaæ próg . Wyjdzie ³adniej i mniej lub wcale nie bêdzie szlifowania. |
_________________
|
|
|
|
|
lorakkr21
|
Wys³any: 2010-11-15, 16:28
|
0
|
|
|
lorakkr21
Pomóg³: 4 razy Posty: 123
|
S±siad na rêkach ciê bêdzie nosi³ polówke mu uratowa³e¶ !!! Dobra praca !! pzdr |
|
|
|
|
sharpshuter
|
Wys³any: 2010-11-15, 18:11
|
0
|
|
|
Posty: 26
|
Wysz³o tak bo trochê da³em D z rekonstrukcj± progu wewnêtrznego, samochód by³ bity z tej strony i poprzednicy go jako¶ tam prostowali. £±czenia progu z pod³og± nie by³o w ogóle, no rancik który wypu¶ci³em w dó³ by³ zbyt g³êboko w stronê pod³ogi, musia³em go na ca³ej d³ugo¶ci odgi±æ w stronê progu i wysz³o tak ¿e próg ³±czy siê z rantem nie pionowo tylko w V. Rant zostawi³em d³u¿szy o kilka mm i da³em kilka zak³adek zawijanych na krawêd¼ progu plus dla pewno¶ci poprawi³em na rancie. W górnej czê¶ci wierci³em otwory fi6. Cel by³ taki ¿eby w³a¶ciciel nie wpad³ pod auto Zosta³ osi±gniêty ;D Ogólnie rze¼bi³em to jakie¶ 14 godzin ;D Godzinê my¶la³em od czego w ogóle zacz±æ bo nieciekawie to wygl±da³o. Zacz±³em od pod³ogi. Nie jest idealnie bo facet nie chcia³ ¿eby przewody hamulcowe odkrêcaæ. No ni nie mog³em odbudowaæ pod³ogi tak jakbym chcia³. |
|
|
|
|
haisenberg77
|
Wys³any: 2010-11-18, 13:26
|
0
|
|
|
Posty: 3
|
Dlaczego do naprawy pod³ogi u¿y³e¶ tylu ³atek mozna to by³o zrobic z 2 lub 3 kawa³ków blachy |
|
|
|
|
sharpshuter
|
Wys³any: 2010-11-18, 14:17
|
0
|
|
|
Posty: 26
|
Do naprawy pod³ogi u¿y³em 3 wiêkszych kawa³ków blachy, czwartego ¿eby poprzeczkê gór± po³±czyæ z progiem. Fakt pod kablem s± dodatkowe dwie ³aty To by³a moja pierwsza w ¿yciu naprawa pod³ogi i wymiana progu |
|
|
|