Autor |
Wiadomo¶æ |
|
sebikg40
|
Wys³any: 2011-01-13, 00:18 Kabina Lakiernicza Uzywana ???
|
0
|
|
|
Sebikg40
Posty: 4 Sk±d: Rydu³towy
|
Witam jestem tu nowy i mam parê pytañ odnosz±cych siê do u¿ywanej Kabiny Lakierniczej.Co by¶cie mi za proponowali z u¿ywki do 25tys,jaka wybraæ najlepiej chodzi³o by mi o jaki¶ dobry sprawdzony model co pos³u¿y parê dobrych lat. czekam na odpowiedzi pozdrowienia ;) |
|
|
|
|
SaicoSATA
|
Wys³any: 2011-01-13, 13:34
|
0
|
|
|
Posty: 3
|
|
|
|
|
sebikg40
|
Wys³any: 2011-01-13, 17:52
|
0
|
|
|
Sebikg40
Posty: 4 Sk±d: Rydu³towy
|
Kupowa³ kto¶ z was kabinê od tych ludzi z Krakowa lub £agiewnik??? Jeszcze jedno pytanko jest ta kabina warta tych pieniêdzy http://allegro.pl/kabina-...1331119702.html i co s±dzicie o tym modelu??? jak na razie jestem ciemny w temacie kabin lakierniczych jak by kto¶ móg³ pomoc i doradziæ co i jak z góry dziêkuje
[ Dodano: 2011-01-13, 21:48 ]
sebikg40 napisa³/a: | Kupowa³ kto¶ z was kabinê od tych ludzi z Krakowa lub £agiewnik??? Jeszcze jedno pytanko jest ta kabina warta tych pieniêdzy http://allegro.pl/kabina-...1331119702.html i co s±dzicie o tym modelu??? jak na razie jestem ciemny w temacie kabin lakierniczych jak by kto¶ móg³ pomoc i doradziæ co i jak z góry dziêkuje |
http://moto.allegro.pl/wl...1405484972.html ????? |
|
|
|
|
Pneumatyka_NTS
|
Wys³any: 2011-01-18, 12:41
|
0
|
|
|
Posty: 30
|
Na moje oko kabina z aukcji to staruszka. Je¶li jest w dobrym stanie to jest warta tych pieniêdzy, odno¶nie przystosowania do lakierów WB to bym polemizowa³, masz do dyspozycji tylko jedn± turbinê ale jak powiedzia³ mi kiedy¶ bardzo stary majster "dobry lakiernik to i pêdzlem pomaluje". Wracaj±c do ceny nale¿y pamiêtaæ co dok³adnie zawiera (czy demonta¿ transport i monta¿ w cenie?). Odno¶nie zdjêæ widaæ ¿e kto¶ wjecha³ w tyln± ¶cianê kabiny autem, uszczelki w bramie a zw³aszcza drzwiach lakiernika wymagaj± wymiany. Nale¿y równie¿ pamiêtaæ o pe³nej dokumentacji. |
|
|
|
|
PROJEKTER
|
Wys³any: 2011-01-18, 22:18
|
0
|
|
|
Pomóg³: 15 razy Posty: 1837 Sk±d: MODULAR - equipment
|
Szczerze "pisz±c" to jak w którejkolwiek z tych kabina SAICO ( discavery, Delux ) nie ma turbiny wyci±gowej to oferent tej kabiny jest oszustem nie wartym zaufania. Te modele zawsze wystêpowa³y z uk³adem wyci±gowym. Tylko Mixer i pierwsze wersje kabiny Export nie mia³y wyci±gu.
Co do komór u¿ywanych jestem podobnego zdania jak @pneumatyka NTS ...
To nie u¿ywany samochód, ¿e jak jedzie to bêdzie z niego po¿ytek. Trzymaj±c siê analogi ... to raczej u¿ywany samochód który po rocznej gwarancji nigdy nie by³ w serwisie, a w³a¶ciciel tylko utrzymywa³ go w ruchu i do tego teraz trzeba tego staruszka rozebraæ i z³o¿yæ. Oczywi¶cie zgadzam siê z przedmówcami, ¿e s± do tego wszystkie czê¶ci zamienne, ale niestety nowe i tylko w specjalistycznych firmach ( drogie ). Celem zakupu u¿ywanej kabiny jest .... niski koszt jej zakupu i uruchomienia. Jak przyjdzie wymieniæ 30 % czê¶ci i elementow eksploatacyjnych na nowe i drogie to czar pryska.
Kto¶ gdzie¶ napisa³, ¿e filtry czy ¿arówki i tak trzeba wymieniaæ nawet w nowej komorze ... jasne ¿e tak ... ale nie od razu po zakupie ! |
_________________ Chcesz wiedzieæ wiêcej ? ... projekter@projekter.pl
|
|
|
|
|
bartolina
|
Wys³any: 2011-03-21, 10:41
|
0
|
|
|
Posty: 10
|
ja sie z ty nie zgadzam. kabina to nie nowoczesny samochód napakowany elektronik± w którym na co siê psuæ, je¶li tylko kabina na dobre parametry i jest odpowiednio z³o¿ona i trochê od¶wie¿ona to bêdzie nam s³u¿yæ d³ugimi latami. jest parê rzeczy na które trzeba zwróciæ uwagê przy zakupie.
pozdrawiam |
|
|
|