Autor |
Wiadomo¶æ |
|
bigos83
|
Wys³any: 2011-03-20, 12:50 Malowanie komory silnika
|
0
|
|
|
Posty: 24
|
Zmatowa³em komorê silnika na sucho papierem gradacji najpierw 180 a pó¼niej 240.
Gdzie nie gdzie nie unikn±³em przecierek do go³ej blachy w szczególno¶ci na rantach a tam gdzie by³y wgniecenia wyrówna³em szpachlówk± Novol Finish oraz tak¿e przeszlifowa³em papierkiem gradacji 180 i 240.
Mam teraz pytanie :
- czy na te miejsca gdzie widaæ go³± blachê i miejsca które s± po szpachlowane mogê na³o¿yæ NOVOL PROTECT 340 (Wash Primer) a pó¼niej ca³± komorê po³o¿yæ w podk³adzie akrylowym NOVOL PROTECT 300 i papierem gradacji 500 na sucho przygotowaæ pod bazê ?
Proszê o wyrozumia³o¶æ w temacie dopiero siê uczê . |
|
|
|
|
obcy_69
|
Wys³any: 2011-03-20, 13:16
|
0
|
|
|
Pomóg³: 24 razy Posty: 704
|
Bezpo¶rednio na szpachlê nie ma potrzeby nak³adaæ Wash Primera. Nic siê jednak nie stanie, gdy podczas nak³adania na gola blachê, natry¶niesz te¿ na szpachlówkê. W³a¶ciwie to nawet trudno bêdzie Ci tego unikn±æ. |
|
|
|
|
bigos83
|
Wys³any: 2011-03-20, 13:21
|
0
|
|
|
Posty: 24
|
Super dziêki za odpowied¼ chcia³em siê upewniæ.
A tak swoj± drog± jakich najlepiej jest u¿ywaæ lakierów chodzi mi o firmy.
Czy od NOVOLA bêdzie lepszy PROFIX CP 590 reaktywny i CP345 2K akrylowy ? |
|
|
|
|
obcy_69
|
Wys³any: 2011-03-20, 13:38
|
0
|
|
|
Pomóg³: 24 razy Posty: 704
|
Posluchaj...na temat wyzszosci jednych producentow nad drugimi mo¿na by wiele dyskutowac. Wazniejszym jest, bys stosowal linie jednego producenta.
Tzn ...jezeli bedziesz uzywal NOVOLA, to raczej od poczatku do konca. To samo tyczy sie PROFIXa. |
|
|
|
|
jerzy123
|
Wys³any: 2011-03-20, 21:04
|
0
|
|
|
Pomóg³: 1 raz Posty: 12
|
gdyby¶ zmatowa³ drobniejszym papierem 320 to móg³by¶ zrobiæ wszystko na mokro szybciej pro¶ciej trwalej [unikniesz przecierek przy matowaniu podk³adu] |
|
|
|
|
bigos83
|
Wys³any: 2011-03-21, 17:05
|
0
|
|
|
Posty: 24
|
teraz ju¿ po ptokach Kupi³em ju¿ podk³ad reaktywny i akrylowy i w weekend bêdê dzia³a³ bo ma byæ dosyæ dobra pogoda i w sumie dla tego nie chcia³em matowaæ na mokro by czasem szybciej korozja siê nie pokaza³a i nie musia³ bym powtarzaæ czynno¶ci. |
|
|
|
|
Robertlodz09
|
Wys³any: 2011-03-21, 21:54
|
0
|
|
|
Pomóg³: 61 razy Posty: 3387 Sk±d: £ód¿
|
¯eby robiæ w systemie "mokro na mokro" to trzeba kupiæ odpowiedni do tego podk³ad akrylowy 2K Nie ka¿dy podk³ad mo¿na tak stosowaæ ,tylko te które s± do tego "dedykowane" Pozdrawiam! |
|
|
|
|
bigos83
|
Wys³any: 2011-03-22, 15:52
|
0
|
|
|
Posty: 24
|
bêdê robi³ w systemie na sucho poniewa¿ nie mam ocieplanego gara¿u i wszystko zale¿y od pogody.
Gdzie nie gdzie zrobi³em przecierki do go³ej blachy bo ciê¿ko by³o na np. rantach zmatowaæ ale ju¿ mam Protect 350 Wash Primer i bêdê nim robi³ wyprawki a pó¼niej wykoñczê tak jak ju¿ pisa³em ca³o¶æ Protect 300. |
|
|
|