Autor |
Wiadomo¶æ |
|
gall
|
Wys³any: 2011-08-20, 20:02 Szlifierka k±towa z marketu i tarcza polerska...
|
0
|
|
|
Posty: 235
|
Posiadam szlifierkê z marketu za parê z³otych ok. 10k obrotów, a szperaj±c po necie znalaz³em tarcze http://www.skleptechniczn...0_mm_p1452.html z mocowaniem na gwint.
Nadaje to siê razem do polerowania akrylu |
|
|
|
|
jacenty 741
|
Wys³any: 2011-08-20, 20:06
|
0
|
|
|
Pomóg³: 39 razy Posty: 1343 Sk±d: Maków Mazowiecki
|
Powala mnie na kolana to Wasze wieczne kombinowanie.
Nie,nie nada siê.G±bka ma ograniczenie do 2000-2500 obrotów,a zaczynaæ nale¿y od ok 1000 obrotów.. |
|
|
|
|
Electros
|
Wys³any: 2011-08-21, 00:05
|
0
|
|
|
Pomóg³: 3 razy Posty: 32
|
Te¿ przychodzi³y mi takie pomys³y do g³owy. Kwestiê obrotów rozwi±za³em poprzez do³o¿enie regulatora obrotów z wyrzynarki. Jednak w praktyce nie wysz³o tak super. "Maszynkê" na 4 w skali 1/6 mo¿na by³o spokojnie zatrzymaæ poprzez przy³o¿enie g±bki do elementu lakierowanego. Druga sprawa to kwestia ch³odzenia, szlifierka ma optymalne ch³odzenie przy 11k rpm. Zmniejszenie tej warto¶ci wp³ywa bardzo znacz±co na przep³yw powietrza.
Zostaj± dwa wyj¶cia, kupiæ polerkê o mocy minimum 1200W
Albo nie braæ siê za polerowanie.
Przetestowa³em wiele urz±dzeñ, które w swojej nezwie nie mia³y nic wspólnego z polerowaniem i skoñczy³o siê na zakupie prawdziwej polerki.
P.S. nie próbuj przekraczaæ max warto¶ci obrotowych g±bki itp. Ja w porê wy³±czy³em t± szlifierkê po tuningu zanim wkrêci³a siê na obroty. Gdybym nie zareagowa³, nie wiem czy informacji na forum nie musia³a by mi czytaæ inna osoba. |
|
|
|
|
gall
|
Wys³any: 2011-08-21, 06:04
|
0
|
|
|
Posty: 235
|
jacenty 741 napisa³/a: | Powala mnie na kolana to Wasze wieczne kombinowanie.
Nie,nie nada siê.G±bka ma ograniczenie do 2000-2500 obrotów,a zaczynaæ nale¿y od ok 1000 obrotów.. |
Electros napisa³/a: |
Te¿ przychodzi³y mi takie pomys³y do g³owy. Kwestiê obrotów rozwi±za³em poprzez do³o¿enie regulatora obrotów z wyrzynarki. Jednak w praktyce nie wysz³o tak super. "Maszynkê" na 4 w skali 1/6 mo¿na by³o spokojnie zatrzymaæ poprzez przy³o¿enie g±bki do elementu lakierowanego. Druga sprawa to kwestia ch³odzenia, szlifierka ma optymalne ch³odzenie przy 11k rpm. Zmniejszenie tej warto¶ci wp³ywa bardzo znacz±co na przep³yw powietrza.
Zostaj± dwa wyj¶cia, kupiæ polerkê o mocy minimum 1200W
Albo nie braæ siê za polerowanie.
Przetestowa³em wiele urz±dzeñ, które w swojej nezwie nie mia³y nic wspólnego z polerowaniem i skoñczy³o siê na zakupie prawdziwej polerki.
P.S. nie próbuj przekraczaæ max warto¶ci obrotowych g±bki itp. Ja w porê wy³±czy³em t± szlifierkê po tuningu zanim wkrêci³a siê na obroty. Gdybym nie zareagowa³, nie wiem czy informacji na forum nie musia³a by mi czytaæ inna osoba. |
To teraz wiem, ¿e siê to nie nada i uniknê potencjalnego wypadku podczas eksperymentów.
Electros,
Jak± elektryczn±, tani± polerkê dla amatora mo¿esz poleciæ |
|
|
|
|
gugun
|
Wys³any: 2011-08-21, 09:56
|
0
|
|
|
Pomóg³: 52 razy Posty: 2819 Sk±d: kuj-pom
|
tania a wmiare ja juz polecilem koledze w dziale ogloszenia...luknij |
|
|
|
|
gall
|
Wys³any: 2011-08-21, 19:24
|
0
|
|
|
Posty: 235
|
gugun napisa³/a: | tania a wmiare ja juz polecilem koledze w dziale ogloszenia...luknij |
Zaluka³em - jakie¶ 200PLN z przesy³k± to nie jest tanio.
|
|
|
|
|
Lackdoctor
|
Wys³any: 2011-08-21, 19:35
|
0
|
|
|
Pomóg³: 40 razy Posty: 3753
|
|
|
|
|
Lackdoctor
|
Wys³any: 2011-08-21, 19:39
|
0
|
|
|
Pomóg³: 40 razy Posty: 3753
|
|
|
|
|
gall
|
Wys³any: 2011-08-21, 20:42
|
0
|
|
|
Posty: 235
|
Lackdoctor napisa³/a: |
Nazw wiele, producentów... jeden?
|
Je¿eli producentem jest "MADE IN CHINA" to tak jak jedna firma... |
|
|
|