Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
gall
Wys³any: 2011-08-17, 09:00   Problem z reduktorem...
0
UP DOWN

Posty: 235
Witam,

Od pocz±tku u¿ytkowania próbujê regulowaæ ci¶nienie reduktorem, który jest standardowo na wyposa¿eniu mojego Powermat'a i nie rozumiem o co kaman :?: :!:

Tak to wygl±da:


Po rozkrêceniu tak:



Wszystko by by³o ok z tym krêceniem gdyby to co¶ dawa³o, np redukcjê ci¶nienia, a tutaj krêcê i nic a¿ ca³kiem wykrêcê. Manometry ani drgn±.
 

gugun 
Wys³any: 2011-08-17, 09:45   
0
UP DOWN



Pomóg³: 52 razy
Posty: 2819
Sk±d: kuj-pom
wiec musisz dokupic sobie reduktor,najlepiej przed pistolet lub tez takiego z ostojnikiem wpiac w instalacje a na kompresorze wtedy max
 
 

gall
Wys³any: 2011-08-17, 09:50   
0
UP DOWN

Posty: 235
gugun napisa³/a:
wiec musisz dokupic sobie reduktor,najlepiej przed pistolet lub tez takiego z ostojnikiem wpiac w instalacje a na kompresorze wtedy max


To do czego mo¿e s³u¿yæ to ustrojstwo z czerwon± ga³k± :?: :?: :/


PS. Pistolet ma regulacjê ci¶nienia na rêkoje¶ci - to mo¿e tylko mini manometr styknie :?:
 

gugun 
Wys³any: 2011-08-17, 09:57   
0
UP DOWN



Pomóg³: 52 razy
Posty: 2819
Sk±d: kuj-pom
do redukcji cisnienia zapewne z tym ze u ciebie to nie dziala..
gall napisa³/a:
PS. Pistolet ma regulacjê ci¶nienia na rêkoje¶ci - to mo¿e tylko mini manometr styknie
styknie cokolwiek co pozwoli ci na utrzymanie stalego cisnienia na pistolecie
 
 

Lackdoctor 
Wys³any: 2011-08-17, 10:06   
0
UP DOWN

Pomóg³: 40 razy
Posty: 3753
gall napisa³/a:
Po rozkrêceniu tak:

Ten reduktor to bol±czka takich sprzêtów.
Poza tym, je¶li juz dzia³a to regulacja jest bardzo niestabilna - duze skoki miêdzy prac± a zerowym poborem.

Mówicie reduktorek pod pistolet, czy tylko?
Lepiej kupiæ blok filtracyjny z reduktorem odwadniaczem i odolejaczem - to takie minimum.
Dodam od siebie ¿e wypada sch³odziæ powietrze przed reduktorem (blokiem filtracyjnym).
Czym to juz chyba wiecie. :x:
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

gall
Wys³any: 2011-08-17, 11:48   
0
UP DOWN

Posty: 235
Lackdoctor napisa³/a:
...
Lepiej kupiæ blok filtracyjny z reduktorem odwadniaczem i odolejaczem - to takie minimum.
...


Moje absolutne minimum wygl±da tak:




... po mojemu brakuje manometru na pistolet i ewentualnie jeszcze jednego odwadniacza te¿ na pistolet. Mogê redukowaæ na pistolecie :?: Tym pokrêt³em od ci¶nienia :?:
 

gall
Wys³any: 2011-08-17, 16:20   
0
UP DOWN

Posty: 235
Trochê poszpera³em w necie i wygl±da na to, ¿e bez reduktora siê nie obejdzie. Przecie¿ manometr musi byæ zamontowany za zaworem redukcyjnym, a przed nic nie zobaczê bo zredukowane ci¶nienie jest za zaworem czyli w pistolecie. :sciana: Redukcja na rêkoje¶ci zredukuje ci¶nienie ale tylko na czuja. :/ :/
 

gugun 
Wys³any: 2011-08-17, 18:23   
0
UP DOWN



Pomóg³: 52 razy
Posty: 2819
Sk±d: kuj-pom
dokladnie,kup sobie taki za dobre 100zl...redukujesz cisnienie a przy okazji wylapuje wode...
 
 

Sw.Piotrek 
Wys³any: 2011-08-18, 14:05   
0
UP DOWN

Pomóg³: 2 razy
Posty: 638
Sk±d: £ód¼
W moim kompresorku takie pokrêt³o redukuje ci¶nienie wychodz±ce z kompresora.
Jeden manometr pokazuje ci¶nienie w butli, a drugi ci¶nienie wychodz±ce tzn. takie jakie sobie ustawie. W moim kompresorku to pokrêt³o dzia³a elegancko.
_________________
http://niezalezna.pl/
 

Lackdoctor 
Wys³any: 2011-08-18, 15:48   
0
UP DOWN

Pomóg³: 40 razy
Posty: 3753
gall napisa³/a:
Wszystko by by³o ok z tym krêceniem gdyby to co¶ dawa³o, np redukcjê ci¶nienia, a tutaj krêcê i nic a¿ ca³kiem wykrêcê. Manometry ani drgn±.

Przepraszam :idea: zapomnia³em !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Masz tam dwa wyj¶cia na szybkoz³±czki.
W jednej jest sta³e cisnienie a druga w³a¶nie jest regulowana.

Podepnij siê pod drugie wej¶cie i krêæ :cool:
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

gall
Wys³any: 2011-08-18, 19:26   
0
UP DOWN

Posty: 235
Lackdoctor napisa³/a:

Przepraszam :idea: zapomnia³em !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Masz tam dwa wyj¶cia na szybkoz³±czki.
W jednej jest sta³e cisnienie a druga w³a¶nie jest regulowana.

Podepnij siê pod drugie wej¶cie i krêæ :cool:


Dziêki z podpowied¼, ale ta druga szbkoz³±czka jest kaput, w ogóle siê nie zatrzaskuje. :sciana:

...ale zamieniê je miejscami. :D
 

gall
Wys³any: 2011-08-20, 16:03   
0
UP DOWN

Posty: 235
Oba wyj¶cia s± nieregulowane - reduktor jest zepsuty.
 

gugun 
Wys³any: 2011-08-21, 10:00   
0
UP DOWN



Pomóg³: 52 razy
Posty: 2819
Sk±d: kuj-pom
Cytat:
Oba wyj¶cia s± nieregulowane - reduktor jest zepsuty.
no tak...jakby chodzilo tylko o wejscie to by na zegarze spadalo a mimo tego cisnienie bylo stale,wiec wiadomo ze o wejscie by chodzilo,a skoro zegar sie nie rusza to co za roznica ktore wejscie??? kup sobie jakis reduktorek z odwadniaczem i spokoj
 
 

gall
Wys³any: 2011-08-21, 19:43   
0
UP DOWN

Posty: 235
gugun napisa³/a:
no tak...jakby chodzilo tylko o wejscie to by na zegarze spadal


Hmm...tak, wiêc i bez zamiany szybkoz³±czek powinno przy krêceniu regulatorem to widaæ na jednym z manometrów? Bez upuszczania powietrza po regulacji?
 

memol 
Wys³any: 2011-08-21, 21:59   
0
UP DOWN

Posty: 173
ja mam ten sam problem przy kompresorze lecz kiedy kupi³em pistolety do w komplecie by³ w³a¶nie reduktor do pistolety,jak go zak³ada³em by³o ok ole jak wla³em farbê i zaczynam malowaæ to mi gluci.
 

gall
Wys³any: 2011-08-30, 19:54   
0
UP DOWN

Posty: 235
gall napisa³/a:
Oba wyj¶cia s± nieregulowane - reduktor jest zepsuty.


Reduktor przemówi³... :D

Co¶ chyba siê wcze¶niej przyciê³o, bo teraz jak wykrêcam to ci¶nienie ³adnie spada na tym manometrze, co jest po przeciwnej stronie, co zawór bezpieczeñstwa. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Lackdoctor napisa³/a:


Przepraszam :idea: zapomnia³em !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Masz tam dwa wyj¶cia na szybkoz³±czki.
W jednej jest sta³e cisnienie a druga w³a¶nie jest regulowana.

Podepnij siê pod drugie wej¶cie i krêæ :cool:


Dok³adnie tak jest. :D
 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Pomoc dla amatorów

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group