Autor |
Wiadomość |
 |
SerekBMWE30
|
Wysłany: 2012-01-02, 14:35
|
0
|
|
|

Posty: 17
|
witam, proszê o pomoc w sprawie tworzenia sprêzareczki, wymontowa³em dzisiaj kompresor z lodówki i mam problem teraz pod³¹czenia jej do pr¹du
po rozebraniu wszystkiego mam 3 piny wmontowane na sta³e, co gdzie mam pod³¹czyc?
 |
|
|
|
 |
Andy 66
|
Wysłany: 2012-01-02, 15:18
|
0
|
|
|
Posty: 177 Skąd: Bydgoszcz
|
Prawy dolny + gĂłrny i chodzi...
A najlepiej jak zostawisz puszkĂŞ i podepniesz siĂŞ do starych oryginalnych kabli. |
|
|
|
 |
SerekBMWE30
|
Wysłany: 2012-01-02, 18:21
|
0
|
|
|

Posty: 17
|
jest do tego kostka z bimetalem i kondensator, czy to jest potrzebne?? |
|
|
|
 |
Andy 66
|
Wysłany: 2012-01-02, 18:57
|
0
|
|
|
Posty: 177 Skąd: Bydgoszcz
|
SerekBMWE30 napisał/a: | jest do tego kostka z bimetalem i kondensator, czy to jest potrzebne?? |
Jak masz te wszystkie bebechy, to zamontuj - nie zaszkodzi. Ja mam wszystko z kablami, wiĂŞc problemu nie ma... |
|
|
|
 |
SerekBMWE30
|
Wysłany: 2012-01-02, 19:34
|
0
|
|
|

Posty: 17
|
mam taki kondensator, nie pamietam gdzie on byÂł podpiĂŞty.
i caÂła kostka
jak by³o pod³¹czone pod
N niebieski kabel
L brÂązowy
i uziemienie ¿ó³to zielony
to nie dzia³a³o, by³ jeszcze jeden kabel który szed³ do œrodka lodówki i go odpio³em moze poprostu piny któres musze zmostkowac dodatkowo, ten kabel dodatkowy moze dzia³a³ jako jakiœ w³¹cznik
byÂło coÂś takiego jak na fotce poniÂżej
 |
|
|
|
 |
Andy 66
|
Wysłany: 2012-01-02, 21:29
|
0
|
|
|
Posty: 177 Skąd: Bydgoszcz
|
Nie pomogĂŞ... chyba Âże znajdziesz jakieÂś forum naprawiaczy lodĂłwek.
Ja spaliÂłem dwa agregaty ( w jednym chyba nie byÂło oleju ) |
|
|
|
 |
Erni
|
Wysłany: 2012-01-02, 23:21
|
0
|
|
|
Pomógł: 1 raz Posty: 153
|
ten "kondensator" bardziej mi wygl¹da na cewkê rozruchow¹, choroba nie jestem w domu, tak bym Ci mo¿e pomóg³ coœ bardziej bo mam tam trochê materia³ów. Z tego co pamiêtam to rozruch szed³ na te dwa bolce ponizej |
_________________ "SÂą dwie rzeczy nieskoĂączone - wszechÂświat i gÂłupota ludzka, ale co do tego pierwszego nie jestem pewien"-A.E |
|
|
|
 |
SerekBMWE30
|
Wysłany: 2012-01-02, 23:57
|
0
|
|
|

Posty: 17
|
puÂściÂłem temat jeszcze na forum elektroda, odesÂłali mnie do linku, ktĂłry nic nie wytÂłumaczyÂł i zamknĂŞli temat :( nie pomogli |
|
|
|
 |
SerekBMWE30
|
Wysłany: 2012-01-04, 19:18
|
0
|
|
|

Posty: 17
|
dorzucam jeszcze dwie fotki kostki agregatu
prosze pomocy, co gdzie pod³¹czyc ¿eby to zadzia³a³o, co z mostkowac i gdzie pod³¹czyc kondensator |
|
|
|
 |
osiouek
|
Wysłany: 2012-01-04, 20:31
|
0
|
|
|
Posty: 22 Skąd: TRN/ÂŁDZ
|
Witam wszystkich! Na pocz¹tek siê przywitam. Jestem Wojtek, a dla znajomych Osiouek. W³aœnie do³¹czy³em do tej zacnej grupy osób, które korzystaj¹ z aerografu. W zasadzie to dopiero zaczynam i nigdy nie mia³em jakiejœ wiêkszej stycznoœci z lakierowaniem. Aerograf ju¿ mam - na pierwszy ogieù kupi³em Paasche VL. W³aœnie jestem w trakcie kompletowania czêœci do w³asnego kompresorka i tu siê rodzi moje pytanie poniewa¿ znalaz³em star¹ gaœnicê 12kg i czy jeden agregat z lodówki bêdzie w stanie nape³niaÌ ten zbiornik w jakimœ mo¿liwym do zaakceptowania czasie czy powinienem raczej zainwestowaÌ w 2 agregaty?
I po gÂłowie chodzi mi caÂły czas rzecz niezwiÂązana z tematem kompresora aczkolwiek bardzo waÂżna dla mnie. Jako Âże jestem studentem i wynajmujĂŞ pokĂłj poza moim rodzinnym miejscem zamieszkania (wracam tylko na weekendy i ÂświĂŞta), a w tygodniu mam duÂżo wolnego czasu, ktĂłry planuje przeznaczyĂŚ na malowanie, to chciaÂłbym siĂŞ dowiedzieĂŚ jak bardzo pyli taki aerograf? Czy bĂŞdĂŞ w stanie malowaĂŚ w pokoju ktĂłry wynajmujĂŞ w ktĂłrym ÂśpiĂŞ, jem itp. Czy nie wpÂłynie to jakoÂś na komfort uÂżytkowania tego pokoju? MoÂże macie jakieÂś swoje sposoby jak temu zaradziĂŚ. |
|
|
|
 |
Erni
|
Wysłany: 2012-01-04, 21:10
|
0
|
|
|
Pomógł: 1 raz Posty: 153
|
tak na szybko:
SerekBMWE30 cierpliwoÂści, moÂże coÂś znajdĂŞ w niedÂługim czasie.
osiouek bez Âżadnych problemĂłw da rade jeden agregat do gasnicy 12kg, co do pylenia, ja maluje w pokoju w ktĂłrym, Âśpie, jem itp, z tym, Âże maluje nieduÂże formaty i niezbyt czĂŞsto. Wiadomo, lepiej by byÂło, Âżeby byÂła jakaÂś wentylacja i maska. PokĂłj mam ok 23m^2 wiĂŞc to teÂż trzeba braĂŚ pod uwagĂŞ. Ja nie narzekam. |
_________________ "SÂą dwie rzeczy nieskoĂączone - wszechÂświat i gÂłupota ludzka, ale co do tego pierwszego nie jestem pewien"-A.E |
|
|
|
 |
SerekBMWE30
|
Wysłany: 2012-01-05, 10:36
|
0
|
|
|

Posty: 17
|
|
|
|
 |
SerekBMWE30
|
Wysłany: 2012-01-05, 14:12
|
0
|
|
|

Posty: 17
|
pod³¹czy³em w ten sposób:

omin¹³em kondensator, w³¹cza³ sprê¿arkê lecz po wy³¹czeniu nie za³¹cza³ od razu trzeba by³o przeczekaÌ chwilê, pytanie czy to mi siê jakoœ nie zjara? i drugie pytanie czy olej móg³ mi wyciec przez jedn¹ z rurkê? S¹ trzy w tym jedna zaœlepiona z jednej otwartej co leci powietrze wyla³a mi siê przezroczysta substancja czy to olej czy freon? Jak za³¹czona jest sprê¿arka to jeszcze jakby delikatnie coœ z niej lecia³o jakieœ resztki p³ynu |
|
|
|
 |
Erni
|
Wysłany: 2012-01-05, 17:03
|
0
|
|
|
Pomógł: 1 raz Posty: 153
|
po co jest ten bimetal? |
_________________ "SÂą dwie rzeczy nieskoĂączone - wszechÂświat i gÂłupota ludzka, ale co do tego pierwszego nie jestem pewien"-A.E |
|
|
|
 |
SerekBMWE30
|
Wysłany: 2012-01-05, 17:30
|
0
|
|
|

Posty: 17
|
Bimetal jest w tej kostce, lecz moje pod³¹czenie jest jeszcze coœ niedopracowane po w³¹czeniu po 12 sek. urz¹dzenie siê wy³¹cza |
|
|
|
 |
Erni
|
Wysłany: 2012-01-05, 17:59
|
0
|
|
|
Pomógł: 1 raz Posty: 153
|
a próbowa³eœ odwrotnie podpi¹Ì pod te dolne piny? Górny na 99% tak powinien byÌ.
A co do tego oleju to jest tak Âże mogÂło siĂŞ go trochĂŞ dostaĂŚ do "cylindra" i jeÂśli agregat pluje takÂą mgieÂłkÂą to nie ma siĂŞ czym przejmowaĂŚ. za jakiÂś czas minie.
ogólnie z tym pod³¹czeniem to jest tak: Agregat ma dwa uzwojenia, pracy i rozruchowe. ¯eby ruszy³ musi puœciÌ pr¹d na uzwojenie rozruchowe i pracy. Po chwili rozruchowe musi siê wy³¹czyÌ bo siê spali (tam idzie du¿y pr¹d). Ten bimetal mo¿e byÌ do tego od³¹czania, albo mo¿e byÌ jako "bezpiecznik". Popróbuj jeszcze. |
_________________ "SÂą dwie rzeczy nieskoĂączone - wszechÂświat i gÂłupota ludzka, ale co do tego pierwszego nie jestem pewien"-A.E |
|
|
|
 |
cube
|
Wysłany: 2012-01-05, 19:58
|
0
|
|
|

Pomógł: 3 razy Posty: 110
|
te¿ mam taki bimetal w uk³adzie (zastanawia³em siê nad nim gdzieœ wczeœniej w tym w¹tku) i do dziœ nie wiem do koùca do czego s³u¿y, czasem jak zu¿ywam du¿o powietrza i siê agregat mocno nagrzewa to mi wy³¹cza sprzêt. ale czasem wy³¹cza³ bez wyraŸnego powodu... a póŸniej przesta³ w ogóle wy³¹czaÌ, wiêc nie zajmuje mojej uwagi |
|
|
|
 |
SerekBMWE30
|
Wysłany: 2012-01-13, 08:30
|
0
|
|
|

Posty: 17
|
zastanawia mnie jeszcze kwestia rozwi¹zana problemu wy³¹czania czasowego silnika rozruchowego w kompresorze na lewym dolnym pinie, jak zrobic i co zastosowac ¿eby ten silnik rozruchowy sie po chwili sam wy³¹czy³ a drugi móg³ pracowac |
|
|
|
 |
SerekBMWE30
|
Wysłany: 2012-01-21, 08:48
|
0
|
|
|

Posty: 17
|
Kolejny problem z kompresorem lodĂłwkowym
Ogarn¹³em ju¿ ca³a elektrykê i budowê, lecz kompresor w³¹czy siê dopiero po opró¿nieniu ca³ej zawartoœci butli z powietrza, pomimo ¿e presostat siê za³¹czy przy 4 atmosferach to kompresor tylko dziwnie chodzi i nie pompuje powietrza dopiero jak zniknie ca³a zawartoœc powietrza ze zbiornika, to kompresor prawid³owo siê za³¹czy. O co chodzi ???? czy sprê¿arka jest uszkodzona i nie ma si³y pchn¹c powietrza do zbiornika po ponownym uruchomieniu pod ciœnieniem, (mam za³o¿ony zawór zwrotny, bez zaworu dzia³a podobnie)
-czy kompresor powinien grzaĂŚ siĂŞ podczas pracy? |
|
|
|
 |
Andy 66
|
Wysłany: 2012-01-21, 10:28
|
0
|
|
|
Posty: 177 Skąd: Bydgoszcz
|
SerekBMWE30 napisał/a: | O co chodzi ???? czy sprĂŞÂżarka jest uszkodzona i nie ma siÂły pchnÂąc powietrza do zbiornika po ponownym uruchomieniu pod ciÂśnieniem, (mam zaÂłoÂżony zawĂłr zwrotny, bez zaworu dziaÂła podobnie)
-czy kompresor powinien grzaĂŚ siĂŞ podczas pracy? |
Spróbuj za³o¿yÌ ciut d³u¿szy w¹¿ id¹cy z agregatu do butli. Sprê¿arka bêdzie mia³a kilka obrotów wiêcej na rozpêdzenie... Ktoœ poprzednio pisa³, ¿e takie rozwi¹zanie pomog³o.
MĂłj agregat grzeje siĂŞ dmuchajÂąc do 6 atm i mam wraÂżenie, Âże caÂły czas wytwarza mgieÂłkĂŞ olejowÂą. Na pistolecie oleju juÂż nie mam. Pewnie jak go zabraknie, to kompresor padnie |
_________________ https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz |
|
|
|
 |
SerekBMWE30
|
Wysłany: 2012-01-22, 09:42
|
0
|
|
|

Posty: 17
|
dodaÂłem 1m przewodu i dalej to samo dopiero jak delikatnie odkrĂŞcĂŞ opaskĂŞ wszystko zaczyna dziaÂłac, najlepiej przydaÂłoby siĂŞ zamontowaĂŚ jakiÂś zaworek upustowy do przewodu miedzy kompresorem a zaworem zwrotnym |
|
|
|
 |
Andy 66
|
Wysłany: 2012-01-22, 10:25
|
0
|
|
|
Posty: 177 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
 |
SerekBMWE30
|
Wysłany: 2012-01-22, 11:25
|
0
|
|
|

Posty: 17
|
|
|
|
 |
Andy 66
|
Wysłany: 2012-01-22, 14:16
|
0
|
|
|
Posty: 177 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
 |
SerekBMWE30
|
Wysłany: 2012-01-22, 18:03
|
0
|
|
|

Posty: 17
|
do odprê¿enia wê¿a zastosowa³em zaworek z serwa pompy hamulcowej z ma³ym wkrêtem do zmniejszenia œrednicy otworka, troszkê wolniej sprê¿arka ³aduje zbiornik ale ten zaworek jest w miarê skuteczny a do wy³¹czenia silnika rozruchowego w kompresorze u¿y³em przekaŸnika czasowego
Przedstawiam swĂłj kompresor: dziĂŞki wszystkim za porady


  |
|
|
|
 |
Andy 66
|
Wysłany: 2012-01-22, 18:20
|
0
|
|
|
Posty: 177 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
 |
osiouek
|
Wysłany: 2012-01-22, 23:14
|
0
|
|
|
Posty: 22 Skąd: TRN/ÂŁDZ
|
Proszê o poradê: Jak ju¿ wczeœniej pisa³em mam gaœnicê 12 kg, która jak popatrzy³em na tabliczkê znamionow¹ to ostatni raz przegl¹d mia³a w 1998 roku. W jaki sposób mogê j¹ bezpiecznie opró¿niÌ, ¿eby sobie krzywdy nie zrobiÌ (innymi s³owy ¿eby mi nie wyj***³a)? |
|
|
|
 |
SerekBMWE30
|
Wysłany: 2012-01-22, 23:30
|
0
|
|
|

Posty: 17
|
ja w swojej wykrĂŞciÂłem caÂły zawĂłr i wysypaÂłem proszek, nie wiadomo jaki Âładunek ma Twoja gaÂśnica, wiem ze sÂą naboje z Âładunkiem C02 i byÂły gasnice naÂładowane Azotem "N", Najbezpieczniej to ja gdzies odpalic o ile odpali, mniej zabawy bĂŞdzie z wysypywaniem,
 |
|
|
|
 |
936
|
Wysłany: 2012-02-09, 20:36
|
0
|
|
|
Pomógł: 4 razy Posty: 905
|
A ktoÂś zastanawiaÂł siĂŞ nad wykorzystaniem tego urzÂądzenia ?
Nie zbyt skomplikowane i ciche.
J
koÂło 1.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 138 raz(y) 365.19 KB |
|
|
|
|
 |
Andy 66
|
Wysłany: 2012-02-09, 20:47
|
0
|
|
|
Posty: 177 Skąd: Bydgoszcz
|
936 napisał/a: | A ktoÂś zastanawiaÂł siĂŞ nad wykorzystaniem tego urzÂądzenia ?
Nie zbyt skomplikowane i ciche.
J |
KiedyÂś siĂŞ zastanawiaÂłem, ale kÂłopotliwe jest na pewno odpinanie "urzÂądzenia" i dopompowanie (ktĂłre jest gÂłoÂśne). KoÂło osobĂłwki moÂże starczy na 10 minut... a dentka od ciÂągnika |
|
|
|
 |
SerekBMWE30
|
Wysłany: 2012-02-09, 20:47
|
0
|
|
|

Posty: 17
|
jak na moje to opona ma zbyt maÂło powietrza na dÂłuÂższe malowanie |
_________________
 |
|
|
|
 |
osiouek
|
Wysłany: 2012-02-16, 17:08
|
0
|
|
|
Posty: 22 Skąd: TRN/ÂŁDZ
|
Koledzy mam taki presostat i zastanawia mnie do czego jest ta Âśruba po Âśrodku. (chodzi mi o tÂą w kolorze zÂłotym)
Z tego co wiem to z pozostalych otworów, 2 z tych 4 wyjœÌ muszê zakorkowaÌ.
No i te plastikowe 2 to do zasilania. |
|
|
|
 |
Erni
|
Wysłany: 2012-02-16, 17:59
|
0
|
|
|
Pomógł: 1 raz Posty: 153
|
to jest prawdopodobnie "rozprĂŞÂżnik" nie wiem jak to siĂŞ fachowo nazywa, ale powoduje on rozprĂŞÂżenie przewodu wychodzÂącego z agregatu, po to aby byÂło mu lÂżej startowaĂŚ, Tylko pamiĂŞtaj o zaworze zwrotnym od strony butli. I czemu chcesz 2 wyjscia zakorkowaĂŚ? Tam powinieneÂś daĂŚ:
1. wejÂście z butli
2. manometr
3. wyjÂście na filtr i reduktor
4. Nie konieczne ale raczej wymagane jeÂżeli nie ma gdzie indziej ZAWĂR bezpieczeĂąstwa. |
_________________ "SÂą dwie rzeczy nieskoĂączone - wszechÂświat i gÂłupota ludzka, ale co do tego pierwszego nie jestem pewien"-A.E |
|
|
|
 |
osiouek
|
Wysłany: 2012-02-16, 18:06
|
0
|
|
|
Posty: 22 Skąd: TRN/ÂŁDZ
|
Mam dokÂładnie takÂą samÂą butlĂŞ po gaÂśnicy jak ta tutaj:
sÂą w niej 2 otwory, czyli nie muszĂŞ juÂż wspawywaĂŚ kolejnego tak? |
|
|
|
 |
Erni
|
Wysłany: 2012-02-16, 18:14
|
0
|
|
|
Pomógł: 1 raz Posty: 153
|
jak masz 2 otwory to nie. ÂŻeby ten odprĂŞÂżnik dziaÂłaÂł prawidÂłowo, trzeba daĂŚ albo trĂłjnik z zaworem zwrotnym, albo osobno trĂłjnik i zawĂłr zwrotny. Bo inaczej wyleci caÂłe powietrze ze zbiornika. |
_________________ "SÂą dwie rzeczy nieskoĂączone - wszechÂświat i gÂłupota ludzka, ale co do tego pierwszego nie jestem pewien"-A.E |
|
|
|
 |
SerekBMWE30
|
Wysłany: 2012-02-16, 19:03
|
0
|
|
|

Posty: 17
|
w t¹ srubê mozesz zamontowac metalowy giêtki przewód zamiast z³¹czek 1/2 lub 3/4 cala |
_________________
 |
|
|
|
 |
osiouek
|
Wysłany: 2012-02-19, 15:03
|
0
|
|
|
Posty: 22 Skąd: TRN/ÂŁDZ
|
Tym razem ja siĂŞ pochwalĂŞ kompresorkiem:
mam jeszcze 2 problemy do rozwiÂązania bo przykrecajac reduktor (rĂŞkÂą) to ukrĂŞciÂłem gwint i bede musial wstawic jeszcze gdzies ten reduktor. A drugi problem to to, Âże presostat nie wylacza agregatu przy 8 barach tak jak powinien. Wiecie czym to moze byc spowodowane? |
|
|
|
 |
Andy 66
|
Wysłany: 2012-02-19, 19:11
|
0
|
|
|
Posty: 177 Skąd: Bydgoszcz
|
osiouek napisał/a: | presostat nie wylacza agregatu przy 8 barach tak jak powinien |
Musisz zdj¹Ì z presostatu plastikow¹ obudowê (ino pr¹d od³¹cz ) i na górze bêdziesz mia³ œrubê. S³u¿y do regulacji. PopuœÌ, albo doci¹gnij bo nie pamiêtam... |
_________________ https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz |
|
|
|
 |
Erni
|
Wysłany: 2012-02-19, 19:45
|
0
|
|
|
Pomógł: 1 raz Posty: 153
|
zale¿y jak siê Twój presostat reguluje, u mnie by³y 3 œruby, dwie do regulowania cisnienia za³¹czenia/ albo wy³¹czenia, i trzecia do ustawiania zakresu pompowania. Czyyli ustawialem cisnienie w³¹czenia (chyba w³¹czenia) np 6 bar, a pozniej ustawialem tak aby tankowa³ 2bary i wy³¹czy³ siê przy 8smiu |
_________________ "SÂą dwie rzeczy nieskoĂączone - wszechÂświat i gÂłupota ludzka, ale co do tego pierwszego nie jestem pewien"-A.E |
|
|
|
 |
cube
|
Wysłany: 2012-02-19, 20:17
|
0
|
|
|

Pomógł: 3 razy Posty: 110
|
powinny byÌ 2 œruby. jedna do w³¹czania (gdy ciœnienie spada) i druga do odcinania zasilania jak osi¹gnie zaplanowany poziom ciœnienia. Erni - trzecia nie s³u¿y³aby do niczego, nie móg³byœ przecie¿ ustawiÌ ¿eby pompowa³a od 6bar 3 bary i przy 8 wy³¹cza³o. albo od 6 ¿eby pompowa³o 1 i przy 8...
osiouek - nieÂźle, ale z tego co widzĂŞ to masz odwrotnie zamontowany odwadniacz za butlÂą, i ta decha pod spodem nieco za wielka, ale i tak najwaÂżniejsze Âżeby hulaÂło i daÂło siĂŞ za pomocÂą tegoÂż ĂŚwiczyĂŚ |
|
|
|
 |
Erni
|
Wysłany: 2012-02-19, 21:28
|
0
|
|
|
Pomógł: 1 raz Posty: 153
|
Hej cube
w sumie na jedno wychodzi Sam rozkminia³em to spory kawa³ek dnia, ale na pewno 2 wiêksze œruby ustala³y ciœnienie w³¹czenia, albo wy³¹czenia, a trzecia taka mniejsza iloœÌ nabijania, co jest prawie tym samym co ciœnienie wy³¹czenia.
Ja piszĂŞ tylko to co wyczytaÂłem w instrukcji i to co robilem, dawno to byÂło, byĂŚ moÂże coÂś pomyliÂłem, ale na 90% tak byÂło.
pozdrawiam
P.S. poszukaÂłem czegoÂś na swojÂą obrone i coÂś takiego znalazÂłem: http://www.google.pl/imgr...a6z-HZBA&zoom=1
na rysunku widaĂŚ te 2 wiĂŞksze Âśruby i tam jest jakieÂś zadane P i ta maÂła jest ΔP czyli jakaÂś ró¿nica lub przyrost ciÂśnienia. |
_________________ "SÂą dwie rzeczy nieskoĂączone - wszechÂświat i gÂłupota ludzka, ale co do tego pierwszego nie jestem pewien"-A.E |
|
|
|
 |
osiouek
|
Wysłany: 2012-02-20, 00:15
|
0
|
|
|
Posty: 22 Skąd: TRN/ÂŁDZ
|
Jutro rozkrece i sprawdze jak to u mnie wyglada. Cube a co to zmieni jezeli przestawie odwadniacz w inne miejsce? Zastanawialem sie czy nie kupic jeszcze jednego ale w koncu zrezygnowalem. Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz bo jeszcze przed ukreceniem gwintu w reduktorze na manometrze pokazywalo takie same cisnienie (no moze troszke mniejsze) jak na manometrze przy presostacie. Czy to normalne czy z reduktorem (albo manometrem) bylo cos nie tak?
ps. kwestie wizualne odstawilem na bok, zalezy mi zeby jak najszybciej zaczac cwiczyc |
|
|
|
 |
Andy 66
|
Wysłany: 2012-02-20, 08:43
|
0
|
|
|
Posty: 177 Skąd: Bydgoszcz
|
W reduktorze - jak juÂż kompresor nadmucha - podnosisz pokrĂŞtÂło do gĂłry (zabezpieczenie) i regulujesz... Jak zmniejszysz ciÂśnienie, reduktor zacznie syczeĂŚ do momentu zadanego ciÂśnienia. ByĂŚ moÂże masz rozkrĂŞcony na maxa... albo jest zepsuty. |
|
|
|
 |
osiouek
|
Wysłany: 2012-02-20, 10:26
|
0
|
|
|
Posty: 22 Skąd: TRN/ÂŁDZ
|
Po otworzeniu moj presostat wyglÂąda tak:
rozumiem ze mam go wyregulowaĂŚ ta sruba co jest na szczycie tak? |
|
|
|
 |
Andy 66
|
Wysłany: 2012-02-20, 16:17
|
0
|
|
|
Posty: 177 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
 |
osiouek
|
Wysłany: 2012-02-20, 22:42
|
0
|
|
|
Posty: 22 Skąd: TRN/ÂŁDZ
|
Problem z presostatem rozwiÂązany Dzieki! Jutro kupujĂŞ reduktor i zaczynam zabawĂŞ
[ Dodano: 2012-02-21, 19:12 ]
Sorry, Âże tak post pod postem ale mam kolejny klopot. Kupilem reduktor taki jak na zdjeciach:
http://dl.dropbox.com/u/57352316/IMG_3515.JPG
http://dl.dropbox.com/u/57352316/IMG_3516.JPG
tylko bylem jeszcze w innym sklepie specjalistycznym ze sprezarkami i gosciu mi powiedzial ze to nie jest reduktor tylko ogranicznik powietrza i ze na tym jak sobie ustawie jakies tam cisnienie na wcisnietym spuscie to owszem takie cisnienie bedzie ale jak puszcze spust to powietrze bedzie pod takim cisnieniem jak na butli. Nie wiem co mam o tym myslec i co z tym zrobic. Pokazywal mi tez jakies reduktory z prawdziwego zdarzenia jednak ich ceny zaczynaly sie od 80 zl...
[ Dodano: 2012-02-22, 00:14 ]
Po ogladnieciu fotek waszych kompresorow wydedukowalem, ze ten moj reduktor jest chyba zeby go podlaczyc bezposrednio pod pistolet lakierniczy i dlatego to nie chodzi tak jak powinno. Przy kompresorze powinien byc chyba reduktor membranowy, czy cos takiego siĂŞ sprawdzi:
http://allegro.pl/redukto...html#tabsAnchor |
|
|
|
 |
cube
|
Wysłany: 2012-02-22, 08:43
|
0
|
|
|

Pomógł: 3 razy Posty: 110
|
wyluzuj to co kupiÂłeÂś wystarczy to teÂż jest reduktor czyli ogranicznik ciÂśnienia i jesli pasuje to do gwintĂłw ktĂłre masz to spokojnie bĂŞdzie hulaĂŚ. PrzecieÂż jak puÂścisz spust to powietrze nie leci z resztÂą ten co masz na ostatnim zdjĂŞciu to teÂż jest taki montowany pod pistolet... |
|
|
|
 |
osiouek
|
Wysłany: 2012-02-22, 22:11
|
0
|
|
|
Posty: 22 Skąd: TRN/ÂŁDZ
|
Dzisiaj próbowa³em trochê psikaÌ i ten reduktor nie zapewnia jednego sta³ego ciœnienia. Na razie poÌwiczê sobie celnoœÌ, prowadzenie i miêœnie w d³oni (bo rêka boli jak siê jak siê trochê d³u¿ej maluje), a jak dostanê wyp³atê to zainwestuje w porz¹dny membranowy reduktor i chyba jeszcze jeden odwadniacz przed butl¹. |
|
|
|
 |
karas83
|
Wysłany: 2012-03-30, 23:27
|
0
|
|
|
Posty: 31
|
witam wiec jestem nowy bla bla bla
miaÂłem juÂż kupiĂŚ kompresor ale haÂłas mnie odstraszaÂł i wpadÂłem na pomysÂł agregatem.
widzĂŞ ze nie ja pierwszy i to mnie pocieszyÂło.
kilka minut puÂżniej wsiadÂłem w auto i pojechaÂłem po agregat.
szczĂŞÂście mi dopisaÂło i na 9 lodĂłwek jedna miaÂła agregat.
(mieszkam w norwegii i tutaj stary sprzed oddaje siĂŞ pod sklep, ale zÂłomiarze tu sÂą caÂłym dniem i wyciÂągajÂą co siĂŞ da) ta jedna widocznie ÂświeÂża lodĂłweczka byÂła
oczywiÂście pomyÂślaÂłem pewnie nie dziaÂła ale Âże prosty demontaÂż byl to poÂświĂŞciÂłem jej 4min i agregat jest.
zmieniÂłem kabelki i odpaliÂł za pierwszym razem
dmucha Âładnie i nie pluje.
pisaÂłem do znajomych o jakiÂś zbiornik i jadĂŞ jutro na zakupy.
wy³¹cznik filtru zawory wê¿e itp
jak tylko bĂŞdzie gotowy to wstawiĂŞ foto
pozdrawiam
[ Dodano: 2012-03-31, 16:37 ]
wiec po oglêdzinach cenowych w tym kraju gdzie jestem, to zakup samych podzespo³ów wyjdzie mnie drogooooo .
znalazÂłem na necie uÂżywany kompresor
cena ok 300zl
demontuje pompĂŞ zakÂładam agregat i jest cichy i gotowy do pracy.
pompĂŞ sprzedaje za jakieÂś 150 zÂł i jest kompresor za 150zÂł.
taniej nic tutaj nie wymyÂślĂŞ.
co wy na to??
[ Dodano: 2012-04-03, 22:24 ]
mam pytanie czy mia³ ktoœ problem z tym zaworkiem w wy³¹czniku czasowym?? nie chce mi siê zamkn¹Ì ma za ma³e ciœnienie z agregata na start.
jakaÂś porada? |
_________________ http://karas83.digart.pl/digarty/ |
|
|
|