Pomóg³: 20 razy Posty: 960 Sk±d: Wroc³aw
|
Witam.Co do tych ram nowych to mogê Ci doradziæ,¿eby¶ da³ sobie spokój bo za wiele nie powojujesz na takich,radzi³bym szukaæ lepiej czego¶ u¿ywanego,bo np.Dataliner, Car-O-Liner,s± to urz±dzenia wieczne w których trzeba dbaæ tylko o wê¿e aby ich mechanicznie nie uszkodziæ i pneumatykê(zmiana oleju) i tyle.
To co pokaza³e¶ powy¿ej nadaje siê do naprawy Corsy i to tez nie z ka¿dej strony.
Ja mam obecnie taka ramê
http://allegro.pl/szwedzk...2074285323.html
i nie chodzi tu o namawianie do kupna bo chce ja sprzedaæ tylko o to aby Cie przekonaæ co powiniene¶ kupiæ by byæ zadowolonym.Robi³em na niej BMW 7 E38 E65 ,Mercedesy W140,w220 VW T4,VW t5,nie wspominaj±c ju¿ o mniejszych autach.
wg.mnie a pracowa³em na ro¿nych ramach mocniejsze s± te które maja si³owniki hydrauliczno+pneumatyczne przy czym ka¿dy z nich ma sile 10T i mo¿na go zamontowaæ w ka¿dym miejscu ramy.Z tego co pokaza³e¶ powy¿ej to jak wstawisz Mercedesa W210 to po porostu siê ugnie i tyle.
Co do spottera to mam taki sam tyle ze bez wózka (i bardzo ¿a³uje bo urz±dzenie jest bardzo ciê¿kie,wiec radze kupiæ z wózkiem) i jestem bardzo zadowolony po ok 2 latach dalej dzia³a bez zarzutu i w 100% siê sprawdza.
Pozdrawiam Pawe³ |
|