Szukaj FAQ Album



Przesunięty przez: Tech 2009-04-25, 17:42
Autor Wiadomość
DarcykXX
Wysłany: 2008-01-30, 15:55   MaÂły problemik w sprawie ciÂśnienia...
Gość
Witam mam taki problemik nie jarze jak to jest z tymi niskociÂśnieniowymi pistoletami a dokÂładniej jeÂżeli pisze Âże CiÂśnienie na wejÂściu : 2 bar to nie moze dostaĂŚ wiekszego ciÂśnienia na pistolet od kompresora czy to jest minimalne ciÂśnienie jakie powinien dostawaĂŚ????
 

rbfm 
Wysłany: 2008-01-30, 16:21   
0
UP DOWN

Pomógł: 21 razy
Posty: 1890
Skąd: KrakĂłw
w praktyce to jest tak ze hvlp musi dostac wiecej niz HP. dla przykladu moja sata musi miec blisko 8atm na wejsciu zeby digital pokazal wymagane 2,00. cisnienie robocze to jest po nacisnieciu cyngla.
 

gruber
Wysłany: 2008-01-30, 17:54   ciÂśnienie
Gość
Ale jak producent hvlp czy lvlp podaje ciÂśnienie robocze 1,7-2,5bar to chyba takie powinno byĂŚ podane na pistolet...
 

rbfm 
Wysłany: 2008-01-30, 19:37   Re: ciÂśnienie
0
UP DOWN

Pomógł: 21 razy
Posty: 1890
Skąd: KrakĂłw
gruber napisał/a:
Ale jak producent hvlp czy lvlp podaje ciÂśnienie robocze 1,7-2,5bar to chyba takie powinno byĂŚ podane na pistolet...


no tak. ale powtarzam po raz n-ty na tym forum ze cisnienie robocze to jest przy wcisnietym cynglu :wink:
 

gruber
Wysłany: 2008-01-30, 20:04   
Gość
No tak ty masz digital, ale co z pistoletami ktĂłre go nie majÂą, czy manometr przed pistoletem zaÂłatwi sprawĂŞ, chyba nie skoro ty aby uzyskaĂŚ 2 atm podajesz na wejÂście osiem.
 

rbfm 
Wysłany: 2008-01-30, 20:15   
0
UP DOWN

Pomógł: 21 razy
Posty: 1890
Skąd: KrakĂłw
gruber napisał/a:
No tak ty masz digital, ale co z pistoletami ktĂłre go nie majÂą, czy manometr przed pistoletem zaÂłatwi sprawĂŞ, chyba nie skoro ty aby uzyskaĂŚ 2 atm podajesz na wejÂście osiem.


manometr przed pistoletem skutecznie zalatwia sprawe. nie sugeruj sie tym ze sata3k potrzebuje tak wielkiego cisnienia. to jest wyjatkowo wymagajacy pistolet. inne popularne wymagaja polowe z tego :)
do walcoma slim s laduje cos kolo 4. wtedy robocze jest kolo 3 (juz nie pamietam bo dawno nim nie robilem)
 

baqo 
Wysłany: 2008-01-30, 22:19   
0
UP DOWN

Pomógł: 20 razy
Posty: 1553
Skąd: koÂłobrzeg
rbfm napisał/a:
no tak. ale powtarzam po raz n-ty na tym forum ze cisnienie robocze to jest przy wcisnietym cynglu
ZGADZAM SIÊ!!!
 
 

piotrusiek
Wysłany: 2008-01-30, 23:14   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 64
jeœli zbiornik bêdzie du¿y 300-600 litów i wiêcej i mo¿liwie blisko lakierni ,na linii filtry o du¿ym przep³ywie powietrza i w¹¿ do pistoletu o œr. wew min10-12 mm . sata super chodzi (oko³o 2-2,5 bara ) przy ciœnieniu na instalacji oko³o 4-5 bar.
PrzerabiaÂłem to osobiÂście i duÂżej Âśr przewody na instalacji powietrza to podstawa ( ja mam jeszcze jeden zbiornik okoÂło 80 litrĂłw zaraz za ÂścianÂą komory i jest rewelacja .
 

rbfm 
Wysłany: 2008-01-31, 06:17   
0
UP DOWN

Pomógł: 21 razy
Posty: 1890
Skąd: KrakĂłw
piotrusiek napisał/a:
jeœli zbiornik bêdzie du¿y 300-600 litów i wiêcej i mo¿liwie blisko lakierni ,na linii filtry o du¿ym przep³ywie powietrza i w¹¿ do pistoletu o œr. wew min10-12 mm . sata super chodzi (oko³o 2-2,5 bara ) przy ciœnieniu na instalacji oko³o 4-5 bar.
PrzerabiaÂłem to osobiÂście i duÂżej Âśr przewody na instalacji powietrza to podstawa ( ja mam jeszcze jeden zbiornik okoÂło 80 litrĂłw zaraz za ÂścianÂą komory i jest rewelacja .


spelniam wszystkie warunki nawet z nadmiarem (podpinam pistolet bez weza! bezposrednio do baniaka) i jak ustawie 4-5 bar to na digitalu mam max 1 !!!! a kompresor mam naprawde konkret (5kW). pojemnosc zbiornika nie ma znaczenia, bo to kompresor musi nadazac z pompowaniem w czasie pracy !

dopiero jak walne kolo 8, to wtedy daje 2 bary. mowa o hvlp. RP chodzi na duzo nizszym cisnieniu i uzyskuje te 2,5.
 

piotrusiek
Wysłany: 2008-02-01, 00:21   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 64
RBFM WEDÂŁUG MNIE PISZESZ BZDURY!!!

sprê¿arka ma za zadanie utrzymywaÌ w miare mo¿liwoœci jednakowe ciœnienie ja mam u siebie sprê¿arke BLITZ o wydajnoœci 1000l/min ! ! ! (7,5 kw) zbiornik 600 litrów i podczas malowania SAT¥ HVLP 2000 na reduktorze mam ustawione 2 ,5 ) nigdy sprê¿arka nie sz³a na max !!! przy ca³oœciowym malowaniu w³¹czy sie mo¿e 3 razy ( ciœnienie na g³ównym zbiorniku oko³o 6 atm.)

Gdyby zbiornik nie miaÂł znaczenia to po co ci on , wal bezpoÂśrednio ze sprĂŞÂżarki , albo sprĂłbuj wypuÂściĂŚ ze 600 litrowego zbiornika powietrze przez 10 mm otwĂłr ( troszke ci to zajmie)
nie pisze tutaj o kompresorkach z makro za 300 zÂł podobnych do pompki rowerowej.

A jeœli oprócz saty na instalacji pracuj¹ jeszcze maszynki do szlifowania ( moja dynabryde bierze wiêcej powietrz ni¿ sata , bo kompresor czêœciej sie za³¹cza .
 

rbfm 
Wysłany: 2008-02-01, 05:27   
0
UP DOWN

Pomógł: 21 razy
Posty: 1890
Skąd: KrakĂłw
piotrusiek napisał/a:
RBFM WEDÂŁUG MNIE PISZESZ BZDURY!!!


masz prawo tak myslec :mrgreen:
ale wyprowadze cie z bledu:

piotrusiek napisał/a:
sprĂŞÂżarka ma za zadanie utrzymywaĂŚ w miare moÂżliwoÂści jednakowe ciÂśnienie ja


jednakowe cisnienie ma za zadanie utrzymac REDUKTOR cisnienia. sprezarka ma za zadanie utrzymac odpowiedni wydatek powietrza, z nadmiarem bo inaczej spadnie cisnienie.

piotrusiek napisał/a:
Gdyby zbiornik nie miaÂł znaczenia to po co ci on , wal bezpoÂśrednio ze sprĂŞÂżarki ,


zbiornik jest po to zeby sprezarka nie chodzila na okraglo bo jak pewnie wiesz to sprezarki typowo pracuja w cyklu 40/60 (4 min pracy/6 min spoczynku). inaczej by sie zatarla lub nawet spalila

mowa o kompresorach do 10 tys zl.
drozsze juz moga pracowac w cyklu pelnym.

moj kompresor ma taki wydatek, ze moge malowac przy calkowicie pustej butli i nadazy jeszcze ja nabic w czasie lakierowania. gdybym nie mial baniaka, a sam reduktor i sprezarka pracowala by non stop - mialbym odpowiednie i stale cisnienie-oczywsisice to jest teoria bo reduktor musialby nadmiar cisnienia puszczac gdzies bolkiem wtedy a nie ma takich reduktorow, typowe po prostu wylaczaja silnik.
duze butle daje sie po to zeby bylo czym robic jak silniczki slabe i nie nadazaja dobijac w czasie pracy. tak kiedys malowalem kompresorem 100l i mocy 1,5kW. praca polegala na czekaniu az nabije, prysnieciu kawalak, znowu czekanie az nabije. gdyby sprezara miala ze 3x wiecej mocy nie trzeba by bylo czekac bo na biezaco bylo by cisnienie dobite i wtedy zbiornik mialby znaczenie marginalne.

dlatego lepszy jest maly zbiornik z wydajna sprezarka niz wielki 200 czy 300 litrowy z gownianym kompresorkiem. ja mam kompresor 46litrow a na nim jest silnik prawie 5kW i ma wydajnosc blisko 500l/min na wydechu. jak patrze na duze 200l kompresory co maja silnikczki 2,2kw to mi sie smiac chce przy ich wydajnosci rzedu 250l/min. i co mi z duzej butli skoro powietrze w czasie lakierowania zejdzie ponizej progu stabilizacji reduktora a sprezarka nie zdazy dobic? jedyna 'zaleta' kompresorow tej samej mocy a o roznych zbiornikach to to ze rzadziej sie wlacza silnik w tym wiekszym.

piszesz jeszcze o pracy kilku urzadzen rownoczesnie. i ponownie klania sie wydajnosc sprezary. duzy zbiornik da ci tylko to ze rzadziej sie bedzie wlaczal kompresor, za to dluzej bedzie dobijal do maxymalnego cisnienia. ma to znaczenie np przy piaskowaniu. gdybym mial zbiornik 300l przy moim kompresorze to nic bym nie wypiaskowal. a dlaczego ? proste- gdy cisnienie spadnie do 6bar to juz nie chce za bardzo piaskowac (za mala predkosc piasku) wtedy wlacza sie silnik i blyskawicznie dobija mi mala butle do 9 atm, podczas gdy wieksza dobijalby duzo dluzej.

mam nadzieje ze wyjasnilem watpliwosci.
 

piotrusiek
Wysłany: 2008-02-01, 08:57   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 64
"jednakowe cisnienie ma za zadanie utrzymac REDUKTOR cisnienia. sprezarka ma za zadanie utrzymac odpowiedni wydatek powietrza, z nadmiarem bo inaczej spadnie cisnienie."

A czy w ciê¿arówkach sprê¿arka sie wy³¹cza ??? jakoœ sie nie zaciera,

sÂą 3 -4 butle w ktĂłrych gromadzi sie zapas powietrza , a sprĂŞÂżarka w ciĂŞÂżarĂłwce wcale nie jest taka wydajna ,pogadaj z kierowcami tirĂłw !!!

a co do nadmiaru powietrza to istnieje taki zawĂł ktĂłry upuszcza nadmiar powietrza !!!!

podobny zawór bezpieczeùstwa jest stosowany w oryginalnych kompresorach na wypadek gdyby siê wy³¹cznnik ciœnieniowy zaci¹³.


w tych droÂższych kompresorach sÂą sprĂŞÂżarki Âśrubowe , radze troszke o tym poczytaĂŚ , bo nie mam zamiaru sie z tobÂą sprzeczaĂŚ o coÂś co jest jasne
 

rbfm 
Wysłany: 2008-02-01, 11:08   
0
UP DOWN

Pomógł: 21 razy
Posty: 1890
Skąd: KrakĂłw
piotrusiek napisał/a:
czy w ciê¿arówkach sprê¿arka sie wy³¹cza ??? jakoœ sie nie zaciera,


nie znam sie na sprezarkach w ciezarowkach, raczej mnie to nie bardzo interesuje.
a czy my mowimy o ciezarowkach? widze ze masz nikle pojecie o typowych kompresorach. polecam lektore na stronie Spawu
http://www.sprezarki-tlok...rezarki_olejowe

cytuje instrukcje do najwiekszego, zebys mi nie zarzucil ze tak maja tylko najmniejsze badziewia

"2.2 Typ pracy urzÂżdzenia czsty i krĂłtkotrwaÂły"
"7.13 W celu prawidÂłowego uÂżytkowania i wÂłaciwej pracy kompresora naley pamita, e
normatywna praca urzÂądzÂąenia jest okresowa – krĂłtkotrwaÂła (60% nominalnego czasu pracy ) i iloœÌ
w³¹czeù
na godzinĂŞ nie wiĂŞcej ni 30."

i najwazniejsze o czym pisalem
"Uwaga: Urzdzenie nie jest przeznaczone do pracy cigÂłej.
UrzÂązenie moÂże pracowaĂŚ w trybie 40%
(po 4 min pracy konieczne 6 min przerwy)"
wybierz sobie pierwsza lepsza sprezarke i poczytaj o cyklu pracy. zastanawia mnie dlacsego wyjechales tu o ciezarowkach :shock:

piotrusiek napisał/a:
sÂą 3 -4 butle w ktĂłrych gromadzi sie zapas powietrza , a sprĂŞÂżarka w ciĂŞÂżarĂłwce wcale nie jest taka wydajna ,pogadaj z kierowcami tirĂłw !!!


ty ale co mnei obchodza sprezarki w ciezarowkach? czy to jest forum o lakiernictwie czy o tirach ? wiesz jaka jest roznica miedzy kompresorem w ciezarowce a kompresorem do lakierowania? chociazby pasowalnosc elementow i precyzja wykonania. tam nie musi jej byc i kompresor moze sobie pluc olejem ile chce. stad pewnie mozliwosc pracy ciaglej. nie znam sie na ciezarowkowych to sie nie wypowiadam.

piotrusiek napisał/a:
w tych droÂższych kompresorach sÂą sprĂŞÂżarki Âśrubowe , radze troszke o tym poczytaĂŚ , bo nie mam zamiaru sie z tobÂą sprzeczaĂŚ o coÂś co jest jasne


nie rozmawiamy tu o srubowych, tylko o tlokowych. raczej malo kto ma tutaj kompresor srubowy. zreszta jakie to ma znaczenie, zasada dzialania jest identyczna. tylko cena delikatnie inna.
to ja tobie radze sie podszkolic z zasady dzialania kompresorow stosowanych w lakiernictwie bo widze ze masz slabe pojecie. w zasadzie cala twoja odpowiedz na moj poprzedni post jest bez sensu i nie na temat.

[ Dodano: 2008-02-01, 11:22 ]
Cytat:
bo nie mam zamiaru sie z tobÂą sprzeczaĂŚ o coÂś co jest jasne


czyli co jest oczywiste? to ze uwazasz ze im wiekszy zbiornik tym lepiej bez wzgledu na sprezarke? to wlasnie jest bzdura, i tym niestety kieruja sie laicy kupujac pierwszy raz kompresor.
podepnij sobie do zbiornika 10.000l rurke a zamiast sprezarki uzyj swoich pluc i sobie dmuchaj :) a jak sie zmeczysz to moze byc pompka do pilki.
 

online 
Wysłany: 2008-02-01, 22:46   
0
UP DOWN
MTGarage.

Pomógł: 10 razy
Posty: 722
Skąd: ÂŚlÂąsk - ÂŚwierklaniec
Rbfm masz racje- niewÂątpliwie :wink:

jednka jego kompresor ma 7.5 kw i zbiornik 600l. nie porwnuj go do swojego kompresora. wiesz dlaczego? bo jego silnik ma 7.5 kw, ale ma 3jfazowy, a ty masz 3,75 czy tam te prawie 5kw, ale masz jednofazowy. zasadnicza rĂłznica!!

ale sama sprĂŞzarka tez nie wystarcza. zbiornik tez musi byc duzy. pewna jest jedna rzecz- zbiornik dyzy, sprĂŞzarka jak najlepsza. i tyle :wink:
_________________


Lakierowanie motocykli i skuterĂłw!

www.bikepics.com/members/online/
 
 

rbfm 
Wysłany: 2008-02-02, 07:29   
0
UP DOWN

Pomógł: 21 razy
Posty: 1890
Skąd: KrakĂłw
online napisał/a:
jednka jego kompresor ma 7.5 kw i zbiornik 600l. nie porwnuj go do swojego kompresora. wiesz dlaczego? bo jego silnik ma 7.5 kw, ale ma 3jfazowy, a ty masz 3,75 czy tam te prawie 5kw, ale masz jednofazowy. zasadnicza rĂłznica!!


ja nic nie porownuje, tylko tlumacze zasade dzialania.
 

online 
Wysłany: 2008-02-02, 09:59   
0
UP DOWN
MTGarage.

Pomógł: 10 razy
Posty: 722
Skąd: ÂŚlÂąsk - ÂŚwierklaniec
ok, spoko :wink: :grin:
_________________


Lakierowanie motocykli i skuterĂłw!

www.bikepics.com/members/online/
 
 

rbfm 
Wysłany: 2008-02-02, 16:55   
0
UP DOWN

Pomógł: 21 razy
Posty: 1890
Skąd: KrakĂłw
online napisał/a:
masz jednofazowy. zasadnicza rĂłznica!!


heh teraz doczytalem i przyznam szczerze ze nie bardzo rozumiem o co ci chodzi. jaka to roznica jak zasilany jest silnik? w sprezarce istotne jest : ilosc tlokow ,ich wielkosc oraz predkosc obrotowa walu. tylko to wplywa na wydajnosc. a trzy fazy uzywa sie gdy potrzeba wiecej mocy do uciagniecia duzych tlokow, gdy jedna faza nie wystarczy.
 

piotrusiek
Wysłany: 2008-02-02, 20:11   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 64
o ciê¿arówkach napisa³em po to ¿eby¶ zrozumia³ ¿e sprê¿arki mog± chodziæ non stop i nie maj± prawa sie ; ZATRZEÆ ANI SPALIÆ !!!!

druga sprawa to taka Âże 90 % robionych w garaÂżykach kompresorkĂłw ma sprĂŞÂżarki z ciĂŞÂżarĂłwek.

trzecia sprawa to mylisz sie jak s¹dziœ¿ ¿e w ciê¿arówce nie wa¿na jest jakoœÌ powietrza ,nie bêdê ci t³umaczy³ ,choÌ naprawiam te¿ i ciê¿arówki !!!

chcia³em ci wyt³umaczyÌ ¿e jak posiadasz du¿y zbiornik to nawet przy s³abej sprê¿arce mo¿na spokojnie lakierowaÌ pistoletami typu: sata hvlp ,jest du¿y zapas powietrza i prê¿arka nie musi szybko nabijaÌ (u mnie nim sprê¿arka sie za³¹czy potrafie polakierowaÌ 1 warstwe bazy na saxo!!! sprawdza³em !!!

ale skoro tak duÂżo czytasz to napewno wiesz najlepiej , (tak jak ze szlifowaniem podkÂładĂłw wodnych na mokro !

szkoda mojego czasu , aby sie z tobÂą sprzeczaĂŚ

no i znajdÂź sobie prawdziwy kompresor lakierniczy to poznasz jego prawdziwÂą budowe

( JA MAM ORYGINALNEGO BLITZZA O SPOREJ WYDAJNOÂŚCI I TAKIE SATY JAK TWOJA TO 3 BEZPROBLEMU UCIÂĄGNIE !!!!)

A jak ja bym mia³ zbiornik na 10 000 litrów to przy 6 atmosferach nim ciœnienie spadnie o 1 stopieù to moge malowaÌ przez ca³y dzieù , a to ¿e sprê¿arka bêdzie sobie chodzi³a ca³¹ noc a¿ dobije do 7 to co za problem ,wa¿ny jest zapas powietrza , zrozum to !
 

rbfm 
Wysłany: 2008-02-03, 11:42   
0
UP DOWN

Pomógł: 21 razy
Posty: 1890
Skąd: KrakĂłw
Cytat:
o ciê¿arówkach napisa³em po to ¿eby¶ zrozumia³ ¿e sprê¿arki mog± chodziæ non stop i nie maj± prawa sie ; ZATRZEÆ ANI SPALIÆ !!!!


aha czyli instrukcja oblsugi KÂŁAMIE :)
bez komentarza.
trzeba miec niezly tupet zeby negowac to co podalem. kompromitujesz sie gosciu.

dalsza dyskusja z toba nie ma najmniejszego sensu skoro potrafisz negowac twarde fakty. zreszta nie ty jeden na tym forum.

a co do twojego kompresora to dla wiekszosci lakiernikow jest az nadto i nie potrzebuja takich potworow.
jesli chodzi o szlifoweanie podkladu na mokro to nigdzie nie bylo mowy o wodorozcienczalnym. nie znam nikogo kto by taki wynalazek stosowal. ciekawi mnie tylko jak rozwiazali w nich problem korozji.

jako ciekawostka to powiem ci jeszcze ze jeden znajomy mi warsztat splonal. powodem bylo zatarcie i zapalenie sie kompresora. no ale przeciez "nie maj± prawa sie ; ZATRZEÆ ANI SPALIÆ !!!! "
 

piotrusiek
Wysłany: 2008-02-03, 21:05   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 64
rozÂśmieszyÂło mnie to wiĂŞc musze napisaĂŚ

, ciekawe jak brzmiaÂł raport eksperta - zapaliÂł sie Âżeliwny korpus sprĂŞÂżarki , ewentualnie aluminiowy tÂłok wewnÂątrz ,przecieÂż nie butla z powietrzem,

chyba ¿e sp³on¹³ tzw bezolejowy kompresorek za 200 z³ do pompowania kól do auta dla majsterkowiczów (czyli plastikowy !!! , a wiesz czemu w nim nie ma oleju ? dok³adnoœÌ wykonania!)

nie wiem czy u ciebie by³ kiedyœ goœÌ z UDT jak nie to módl sie ¿eby nigdy sie nie pojawi³ ( i nie sprawdzi³ twoich urz¹dzeù ciœnieniowych )

jescze jedno ,sÂłyszaÂłeÂś kiedyÂś o podkÂładzie reaktywnym ?

to dobrze Âże duÂżo czytasz , ale ja mam za sobÂą ponad 15 letnie doÂświadczenie w tej branÂży ( w tym kilka lat w warsztacie samochodowym w niemczech ) a sprzeczaĂŚ sie nie chce tylko mam juÂż swoje zdanie na pewne sprawy .
 

rbfm 
Wysłany: 2008-02-03, 21:23   
0
UP DOWN

Pomógł: 21 razy
Posty: 1890
Skąd: KrakĂłw
piotrusiek napisał/a:
rozÂśmieszyÂło mnie to wiĂŞc musze napisaĂŚ

, ciekawe jak brzmiaÂł raport eksperta - zapaliÂł sie Âżeliwny korpus sprĂŞÂżarki , ewentualnie aluminiowy tÂłok wewnÂątrz ,przecieÂż nie butla z powietrzem,


nie bylo zadnego eksperta, tylko naoczni swiadkowie :D

no tupecik coraz wiekszy. najpierw kwestionujesz instrukcje obslugi, teraz fakty. coraz lepiej. nawet baqo nie byl zdolny do takich posuniec.

piotrusiek napisał/a:
nie wiem czy u ciebie by³ kiedyœ goœÌ z UDT jak nie to módl sie ¿eby nigdy sie nie pojawi³ ( i nie sprawdzi³ twoich urz¹dzeù ciœnieniowych )


nigdy nie bylo i nigdy sie nie pojawi, a nawet jakby sie pojawil to nie przejdzie przez prog. tylko co to ma do rzeczy? po co znowu zmieniasz temat?


Cytat:
jescze jedno ,sÂłyszaÂłeÂś kiedyÂś o podkÂładzie reaktywnym ?


hm to jakas nowosc? :mrgreen: ROTFL :mrgreen:

piotrusiek napisał/a:
to dobrze Âże duÂżo czytasz , ale ja mam za sobÂą ponad 15 letnie doÂświadczenie w tej branÂży


to fajnie, szkoda tylko ze piszesz czasem bzdury.
 

Omnix
Wysłany: 2008-02-03, 23:08   
0
UP DOWN


Posty: 73
rbfm napisał/a:
kwestionujesz instrukcje obslugi

Faktycznie jest siĂŞ na czym opieraĂŚ :mrgreen:
 

piotrusiek
Wysłany: 2008-02-04, 14:16   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 64
JE¦LI NIE WIESZ PO CO PRZYCHODZI INSPEKTOR URZÊDU DOZORU TECHNICZNEGO DO URZ¡DZENIA CI¦NIENIOWEGO ( CZYLI KOMPRESORA) TO FAKTYCZNIE NIE MAMY O CZYM PISAÆ!
 

Omnix
Wysłany: 2008-02-04, 14:20   
0
UP DOWN


Posty: 73
piotrusiek napisał/a:
JE¦LI NIE WIESZ PO CO PRZYCHODZI INSPEKTOR URZÊDU DOZORU TECHNICZNEGO DO URZ¡DZENIA CI¦NIENIOWEGO ( CZYLI KOMPRESORA) TO FAKTYCZNIE NIE MAMY O CZYM PISAÆ!

Masz racje, ale inspektor na mĂłj rejon jest mojim staÂłym klientem. I dlatego nigdy nie mam kontroli :mrgreen: Jak do mnie przyjeÂżdza to widzi jak mamy w zakÂładzie w przeciwieĂąstwe do innych.
 

piotrusiek
Wysłany: 2008-02-04, 14:23   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 64
A CO DO TEJ INSTRUKCJI OBS£UGI ,TO WYJA¦NIJ JAK WYEGZEKFOWAÆ OD SPRʯARKI ¯EBY PRACOWA£A PRZEZ 4 MIN A NASTÊPNIE PRZEZ 6 MIN STA£A ,

chyba mi sie szykuje nastêpny etacik ( goœÌ od w³¹czania i wy³¹czania kompresora )
a to problem no bo u mnnie kopresor w³¹czony jest ca³y czas ,tylko jak mu ciœnienie spadnie to sobie dobije ( nawet w niedzielê !)

[ Dodano: 2008-02-04, 14:30 ]
Omnix ,ty to masz dobrze !!!!dobrze mieĂŚ taki kontakt , trzymaj go jak naj dÂłuÂżej !
 

rbfm 
Wysłany: 2008-02-04, 14:47   
0
UP DOWN

Pomógł: 21 razy
Posty: 1890
Skąd: KrakĂłw
piotrusiek napisał/a:
WYJA¦NIJ JAK WYEGZEKFOWAÆ OD SPRʯARKI ¯EBY PRACOWA£A PRZEZ 4 MIN A NASTÊPNIE PRZEZ 6 MIN STA£A ,


logicznie pomyslec. ale niektorzy jak widac maja problemy.

skoro cie to przerasta, to zapytaj u sprzedawcy. napewno ci to wyjasnia
"SALON SPAWALNICZY - HURTOWNIA"
31-559 KrakĂłw, ul. GrzegĂłrzecka 79
tel. (+48 0...12) 411 99 26 fax (+48 0...12) 412 98 92
e-mail hurtownia@spawsc.pl
 

Bodzio 
Wysłany: 2008-02-04, 16:05   
0
UP DOWN
--B_C_G--


Pomógł: 9 razy
Posty: 405
Skąd: lubuskie
Robi siĂŞ OT. ZaczynajÂą siĂŞ przepychanki, wiĂŞc przejdÂźcie do tematu odpowiedniego. Bodzio
_________________
http://img714.imageshack....p?id=aa001z.jpg
 
 

rbfm 
Wysłany: 2008-02-04, 16:19   
0
UP DOWN

Pomógł: 21 razy
Posty: 1890
Skąd: KrakĂłw
Bodzio napisał/a:
Robi siĂŞ OT. ZaczynajÂą siĂŞ przepychanki,


to przeciez norma na tym forum :mrgreen:
 

Omnix
Wysłany: 2008-02-04, 19:46   
0
UP DOWN


Posty: 73
rbfm napisał/a:
Bodzio napisał/a:
Robi siĂŞ OT. ZaczynajÂą siĂŞ przepychanki,


to przeciez norma na tym forum :mrgreen:

Ale kilka dni juÂż spokĂłj :razz:
 

rbfm 
Wysłany: 2008-02-04, 20:26   
0
UP DOWN

Pomógł: 21 razy
Posty: 1890
Skąd: KrakĂłw
Omnix napisał/a:
Ale kilka dni juÂż spokĂłj


cisza przed burza :)
 

piotrusiek
Wysłany: 2008-02-04, 22:44   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 64
koledzy przecie¿ prowadzimy mi³¹ konwersacje naukow¹ przeplatan¹ w¹tkiem humorystycznym.

A tak przy okazji logicznie myœl¹Ì dos³em do takiego wniosku :

Najprawdopodobiej goœÌ sprzedaje kiepskiej jakoœci sprzêcik ,(mo¿e nawet z Chin nie wnikam w to ) i boj¹c siê o nawa³ reklamacji napisa³ niez³y tekst o czasie pracy i czasie postoju, ¿eby w razie czego wytkn¹Ì klientowi < oj szanowny panie reklamacja zosta³a nieuznana ,bo przegrza³ pan kompresor>

i to przy pierwszym pompowaniu butli ,zapomniaÂł pan zrobiĂŚ kilka przerw (albo dmuchaĂŚ rĂŞcznie ,tak dla oszczĂŞdnoÂści sprĂŞÂżarki no bo na dotarciu !

Jak bĂŞdĂŞ w Krakowie to na pewno odwiedzĂŞ ten sklep i porozmawiam sobie ze sprzedawcÂą , byĂŚ moÂże dowiem siĂŞ czegoÂś nowego z dziedziny marketingu ,he he.
 

rbfm 
Wysłany: 2008-02-05, 07:40   
0
UP DOWN

Pomógł: 21 razy
Posty: 1890
Skąd: KrakĂłw
piotrusiek napisał/a:
Najprawdopodobiej goœÌ sprzedaje kiepskiej jakoœci sprzêcik ,(mo¿e nawet z Chin nie wnikam w to ) i boj¹c siê o nawa³ reklamacji napisa³ niez³y tekst o czasie pracy i czasie postoju, ¿eby w razie czego wytkn¹Ì klientowi < oj szanowny panie reklamacja zosta³a nieuznana ,bo przegrza³ pan kompresor>



hmm po 1 to nie gosc tylko znany dystrybutor i hurtownik i to nie on pisze instrukcje a producent, po 2 dowiedz sie co to za firma atmos, po 3 wiekszosc producentow produkuje kompresory o takiej charakterystyce. malo wiesz mimo 15 letniej praktyki.
 

LAKIEROWANKO Strona Główna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Technologia i materiaÂły

Odpowiedz do tematu  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group