|
|
|
Przesuniêty przez: Tech 2009-04-25, 16:41 |
Autor |
Wiadomo¶æ |
|
DrCruel
|
Wys³any: 2006-01-21, 22:17 Szpachlowanie
|
0
|
|
|
Posty: 418
|
prezes
Go¶æ
Wys³any: Wto Gru 27, 2005 10:23 pm Temat postu: szpachlowanie
--------------------------------------------------------------------------------
witam mam pytanko po wspawaniu kilku latek chcialbym nalozyc szpachle czy robic to bezposrednio na gola blache czy lepiej czyms zapodkladowac jesli tak to czym jest to stary samochod f taunus i zalezy mi zeby troche wytrzymalo prosze o porade dzieki
Lukasz
Do³±czy³: 24 Lis 2005
Posty: 33
Sk±d: Poznañ
Wys³any: Sro Gru 28, 2005 7:47 am Temat postu:
--------------------------------------------------------------------------------
Je¶li ma "trochê" wytrzymaæ, to na pewno powiniene¶ po³o¿yæ na go³± blachê podk³ad antykorozyjny, to mo¿e byæ epoksyd, albo podk³ad reaktywny (wash primer) + podk³ad akrylowy, a dopiero potem szpachlowaæ.
fifka
Do³±czy³: 14 Lis 2005
Posty: 106
Sk±d: otwock
Wys³any: Sro Gru 28, 2005 9:12 am Temat postu:
--------------------------------------------------------------------------------
Proponujê przed spawaniem dok³adnie oczy¶ciæ (do ¿ywego) i miejsce spawania i ³atkê,a nastêpnie pokryæ obie stykaj±ce siê ze sob± powie¿chnie cynkiem w sprayu.Ten produkt oprócz ochrony antykorozyjnej miejsc trudno dostêpnych(wnêtrze progu,itp)przewodzi pr±d i nie wypala siê ca³kowicie.Po zakoñczeniu spawania tak jak radzi Lukasz ,który¶ z wymienionych gruntów.
looqasch
Do³±czy³: 15 Lip 2005
Posty: 57
Sk±d: Stary Zamo¶æ
Wys³any: Sro Gru 28, 2005 2:29 pm Temat postu:
--------------------------------------------------------------------------------
Ja s³ysza³em ¿e na tym cynku nic siê nie trzyma ...
fifka
Do³±czy³: 14 Lis 2005
Posty: 106
Sk±d: otwock
Wys³any: Sro Gru 28, 2005 2:54 pm Temat postu:
--------------------------------------------------------------------------------
Bo ten cynk ma byæ tylko pomiêdzy spawanymi elementami,a na wierzchu to normalnie, po oczyszczeniu czyst± blachê gruntowaæ trzeba.Cynk ze wzglêdu na przewodzenie pr±du i jak pisa³em wy¿ej ,odporno¶æ na wypalanie, daje ochronê antykorozyjn± POMIÊDZY DWIEMA POWIE¯CHNIAMI BLACH,poprostu tam gdzie niema innej mo¿liwo¶ci i dostêpu. |
|
|
|
|
riplej
|
Wys³any: 2007-05-19, 13:37
|
0
|
|
|
Posty: 7 Sk±d: Limerick
|
Witam!
Kupilem samochód i chcia³bym go sam polakierowac(koszty tutaj sa ogromne min 2000euro sobie krzycza) na ten sam kolor (czerwien)
aktualnie jestem zagranica wiec jestem zmuszony kozystac ze srodków którymi tutaj dysponuja wiec zabralem sie za czyszczenie i szpachlowanie.W wiekszych zag³ebieniach polozylem szpachle P40 z w³óknem firmy Isopon a na nia P38 wykonczeniówke tej samej firmy (oczywiscie zapodkladowa³em gola blache wczesniej )i tutaj mam pytanie odnosnie czyszczenia wykonczeniówki (czyszcze 240 na sucho a pózniej 600 na mokro)jak zrobic ¿eby nieby³o do³ków po czyszczeniu ?czy powinienem podkladac drewienko pod papier lub czy znacie jakies sposoby na zrobienie tego jak nalezy?
Pozdrawiam |
|
|
|
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
|
|
|