Pomóg³: 15 razy Posty: 1837 Sk±d: MODULAR - equipment
Hydrografika to nie tylko lakierowanie w wannie. Wanna konieczna jest tylko do tych elementów które maj± skomplikowany najczê¶ciej wyoblony kszta³t. Hydrografika To te¿ ta technologia która wykorzystuje komorê parowo pró¿niow± do kszta³towania i biodegradacji no¶nika ( folia na której jest wzór. ) Ta sama suszarka mo¿e kszta³towaæ foliê PCV z wzorem .... ale ju¿ bez laminatu zewnêtrznego ! Takie wzory drukowane - folia + druk + folia mog± byæ nanoszone tylko rêcznie.
Ten AMG ma na dachu i na pokrywach nowy laminat z PCF t³oczonego imituj±cego skórê. W tym wypadku no¶nikiem jest grube i ciê¿kie PCV kszta³towane strumieniem pary. W wiêkszo¶ci to hydrografika z wanny i w czê¶ci hydrografika z komory pró¿niowo parowej. Reszta to nowe PCV i trochê pracy aerografem.
Inne ich projekty te¿ s± tak zrobione np. Bentley Contunental
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum