Szukaj FAQ Album



Przesuniêty przez: Tech 2009-04-25, 16:41
Autor Wiadomo¶æ
DrCruel
Wys³any: 2006-09-11, 09:59   Spalona komora silnika
0
UP DOWN


Posty: 418
Autor Wiadomo¶æ

Darek



Do³±czy³: 06 Lut 2006
Posty: 26



Wys³any: 13 Lut 2006 12:52 pm Temat postu: Spalona komora silnika - lakier

--------------------------------------------------------------------------------

Witam
Mam do zrobienia auto po spaleniu komory silnika, maski i odymione mocno b³otniki. Mam pytanko jak sie za to zabraæ? Oczy¶ciæ dok³adnie , a mo¿e piaskowaæ i zacz±æ naprawê tak jak normalnej blachy, czy mo¿e zastosowaæ specjalne podk³ady. Blache na masce troche pokrzywi³o,ale po bañkowaniu wysz³o ca³kiem nie¼le. Zastanawia mnie jak bêdzie sie zachowywaæ pow³oka lak. na przegrzanej blaszce. Mo¿e z mask± nie kombinowaæ tylko wymiana i do przodu. Pozdrawiam.



Autor Wiadomo¶æ

andrew



Do³±czy³: 11 Lut 2006
Posty: 150
Sk±d: gdynia


Wys³any: 13 Lut 2006 02:08 pm Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

mo¿esz miec k³opoty z blach± . bedzie bardzo miêkka , poza tym dla pewno¶ci lepiej wypiaskowac , chyba ,¿e masz pewno¶æ , ze lakier nie spuch³ od ciep³a.
ja bym siê nie bawi³:
piasek na komore a wszystkie lu¿ne blachy do wymiany i wiem , mam pewno¶æ , ¿e nie mam replaya .



Autor Wiadomo¶æ

wojtas-k3



Do³±czy³: 01 Lut 2006
Posty: 13



Wys³any: 16 Lut 2006 08:09 pm Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

na pewno blachy ucierpia³y,ale my¶lê ¿e nie bêd± a¿ takie miêkkie? tak jak andrew mówi, wymieñ co siê da,z blach zewnêtrznych. bo kitowaæ maskê ,jeszcze i po spaleniu,chyba ¿e to unikat? tylko piaskowanie - piêknie wszystko usunie. gorzej w profilach. tu musisz przy³o¿yæ wagê do zabezpieczenia przed korozj±. po piaskowaniu podk³ad trawienny lub epoxyd mokro na mokro,wzale¿no¶ci co chcesz dalej robiæ? ze szlifem czy bez. oczywi¶cie piêkny efekt ,na³o¿enia masy silikonowej poliuretanowej i w kolor.mo¿na ³adnie odtworzyæ tak± wnêke,pamiêtaj tylko o profilach.pozdrawiam



Autor Wiadomo¶æ

Darek



Do³±czy³: 06 Lut 2006
Posty: 26



Wys³any: 16 Lut 2006 08:53 pm Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

Witam, zrobie dok³adnie tak jak radzicie maska posz³a w 3... dy, b³otniki zostaj± a komora sie bedzie piaskowaæ. To auto to ¿aden unikat a jest nim fiat uno ,tylko w³aciciel zapar³ sie ¿eby pozostaæ przy starej masce,ale uda³o mi sie go przekonaæ. Wyt³umaczy³em ze nie bardzo widze sens kitowania przy cenie w uzywce plus minus 100zl,pozatym jak chlapnie macha to kit w kube³ek bedzie trzeba zbierac i moze sie okazac ze i tak skoñczy sie na wymianie.
Tak wiêc wypiaskujemy, zabezpieczymy i kolorek.
Wielkie dzieki pozdrawiam.



Autor Wiadomo¶æ

Go¶æ








Wys³any: 17 Lut 2006 10:07 pm Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

spokojnie jeszcze parê lat poje¿dzi.



Autor Wiadomo¶æ

Go¶æ








Wys³any: 19 Lut 2006 01:07 am Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

Te¿ mam teraz autko po spaleniu do naprawy. Uszkodzeniu uleg³a maska. Jest trochê przegrzana ale my¶lê ¿e nie ma sensu wymieniaæ. W miejscu ciemnej plamy (tej dolnej ma³ej) jest tylko lekki do³ek, nie ma "wybrzuszenia".
Po za miejscem opalonym lakier jest nie naruszony.
Mam zamiar to miejsce zeszlifowaæ do blachy, podk³ad epoksydowy, szpachel ALU, podk³ad Novol 5:1

Nie wiem czy po szpachli na calo¶æ daæ jeszcze epoksyd czy ju¿ nie.?

Od spodu zeszlifujê to co trzeba, epoksyd i na to lakier.





Autor Wiadomo¶æ

wojtas-k3



Do³±czy³: 01 Lut 2006
Posty: 13



Wys³any: 19 Lut 2006 11:22 am Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

oko³o trzydziestu-czterdziestu micron epoksydu na szpachlê iprzeszlify. to bêdzie bdb odciêcie i zabezpieczenie antykor. nanoszenie podk³adu trochê sie przeci±ga ,o dwie warstwy epoxa i czasu na podeschniêcie,ale to ma swój cel. w systemie PALINAL zawsze tak robiê. mam bdb epoksyd mokro na mokro.do¶æ szybko podsycha i po tym 2K 5/1 dwie warstwy. to tworzy solidn± barierê pod lakier.po dobrym wysezonowaniu podk³adów mo¿emy byæ spokojni o wygl±d lakieru,a o to chyba chodzi pozdrawiam. mia³em kiedy¶ trochê bardziej zdymione autko
 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Technologia i materia³y

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group