Autor |
Wiadomo¶æ |
|
Robkoo
|
Wys³any: 2013-01-24, 17:57 Pomoc przy prawid³owym szpachlowaniu
|
0
|
|
|
Posty: 48
|
Witam. Wiem, ¿e tematów o szpachlowaniu na forum jest masa, ale mam nadziejê, ¿e kto¶ mi pomo¿e. Do rzeczy... Muszê zreanimowaæ nadkola w moim parchu. Auto by³o ju¿ po powa¿nym bum i z tego co wnioskujê na³o¿ona by³a gruuuuba warstwa szpachli natryskowej. Wszystko na nadkolach zaczê³o pêkaæ i pojawi³a siê ruda. Chcia³bym to zreanimowaæ we w³asnym zakresie. Jak siê do tego zabraæ i czego u¿yæ ? Drzeæ do go³ej blachy, czy zeszlifowaæ pêkniêcia i na³o¿yæ now± szpachlê ? Prosi³bym o pomoc jakiej szpachli i papierów u¿yæ, czym to dobrze zabezpieczyæ ¿eby szpachla nie wch³ania³a wody i czym na koniec wypolerowaæ ¿eby jako¶ siê prezentowa³o. |
|
|
|
|
rogal-master1
|
Wys³any: 2013-01-24, 18:04
|
0
|
|
|
Pomóg³: 3 razy Posty: 848
|
Zedrzeæ do blachy ³adnie oczyscic w³osami murzyna... Wyrównac wszystko oscylacj± papier 80 Epoksyd jeeli jest zdrowa blacha... Wyschnie szpachel daj z w³óknem szklanym b±d¼ z py³em aluminiowym na druga warstwe szpachli normalna juz uni jak±¶ wype³niajac± przed na³ozeniem kazdej warstwy szpachli rozszlifuj rysy po przycieraniu poprzedniej warstwy oscylacja papier 240 i wydmuchac odt³uscic i warstwa na szpachlê wyprowadzon± epoksyd wyschnie 15min akrylowy szlif papierm 800 na klocku na wode miejsce lakieru bezbarwnego gdzie bedziesz k³ad³ p1500 baza klar polerka g3 sk³adanie i to co tygryski lubi± najbardziej kasa !!! :P
Sory ze bez interpunkcji ale padam po ca³ym dniu |
|
|
|
|
YAMAHER
|
Wys³any: 2013-01-24, 22:22
|
0
|
|
|
Pomóg³: 7 razy Posty: 1975
|
rogal-master1 napisa³/a: | Zedrzeæ do blachy ³adnie oczyscic w³osami murzyna... |
Ty ma³y rasistooo
Rooobkoo --> Popieram kolege wyzej wiec smia³o do szlifunku !! |
|
|
|
|
Robkoo
|
Wys³any: 2013-01-25, 00:33
|
0
|
|
|
Posty: 48
|
Wszystko zrozumia³em, ale te w³osy murzyna da³y mi do my¶lenia... |
|
|
|
|
Robkoo
|
Wys³any: 2013-01-25, 01:46
|
0
|
|
|
Posty: 48
|
Chyba jednej rzeczy nie skuma³em, proszê o wybaczenie. Akryl szlifujê 800 na mokro tak ? K³adê bazê i jadê 1500 na mokro i na to bezbarwny ? Czy baza plus bezbarwny, pó¼niej 1500 na mokro i polerka ? W jakim czasie muszê po³o¿yæ klar ? |
|
|
|
|
YAMAHER
|
Wys³any: 2013-01-25, 10:13
|
0
|
|
|
Pomóg³: 7 razy Posty: 1975
|
Robkooo ---> wez przed malowaniem poczytaj forum troche co ? poswiec pare godzin prze³oz malwoanie dzien dwa dalej i wyjdziesz na tym lepiej:)
A wiec jak wymalowane auto masz juz podk³adem to na mokro szlifujesz 600 z grubsza 800 dok³adnie a skoncz na 1200 ( patrz uwaznie zeby nie by³o takich dziurek nakuc od ig³y
pozniej odt³yuszczasz to i malujesz baza czekasz z po³ godzinki albo godiznke przecierazz suchy juz lakier sciereczka antystatyczn± no i lakierujesz bezbarwnym
1 warstwa to taka przeswitujaca czekasz 7 min i warstwa wylana ( jak bedzie zaciek to nie ruszaj juz go niczym)
po wyschneiciu bezb papierek 1200 1500 2000
Polera G3 bia³y pad
G10 czarny pad
BAZY SIE NIE SZLIFUJE
no i pamietaj o SZYBKIM rozpusczalniku
a w³osy murzyna to w³óknina i tym szlifujesz kanty elementów. Ostroznie !!!!
a na samym juz koncu robisz foto i wstawiasz na forum heheehe |
|
|
|
|
maciej214
|
Wys³any: 2013-01-25, 11:31
|
0
|
|
|
Pomóg³: 1 raz Posty: 95 Sk±d: KNS
|
YAMAHER napisa³/a: | a w³osy murzyna to w³óknina i tym szlifujesz kanty elementów. |
Raczej w³osy murzyna to taka tarcza na szlifierkê k±tow±, która oczyszcza metal z rdzy.
Wygl±da to tak:
|
|
|
|
|
rogal-master1
|
Wys³any: 2013-01-25, 11:38
|
0
|
|
|
Pomóg³: 3 razy Posty: 848
|
Dok³adnie takie b±d¼ s± te¿ na wiertarkê |
|
|
|
|
YAMAHER
|
Wys³any: 2013-01-26, 01:50
|
0
|
|
|
Pomóg³: 7 razy Posty: 1975
|
to trzeba by³o mowic ze na flexa te w³osy murzynka heheh |
|
|
|
|
gugun
|
Wys³any: 2013-01-26, 02:01
|
0
|
|
|
Pomóg³: 52 razy Posty: 2819 Sk±d: kuj-pom
|
YAMAHER napisa³/a: | po wyschneiciu bezb papierek 1200 1500 2000 | bo ci gwiazde odejmne za chwile.no chyba ze zaciek masz na mysli?
panowie,rozmowe trzeba zaczac od tego...
kolego xx miales juz wczesniej naprawiany element zapewne z powodu rdzy,skoro znowu wyszlo to zapewne okaze sie po zerwaniu wszystkiego ze masz element do wymiany..wiec trzeba zakupic nowy element czy tez reperaturke i dac to blacharzowi do wspawania...
nastepnie oczyszczon± i przeszlifowana papierem blache nalezy pokryc podkladem epoxydowym.kolejno szpachlowka z wloknem wstepnie a cala reszte masz w pomoc dla amatorow o ile sie nie myle?artykul-od szpachli do bazy.i teraz pytania?
a murzynow zostawcie w spokoju |
|
|
|
|
pawel1108
|
Wys³any: 2013-01-26, 09:37
|
0
|
|
|
Pomóg³: 20 razy Posty: 960 Sk±d: Wroc³aw
|
|
|
|
|
Robkoo
|
Wys³any: 2013-01-27, 01:04
|
0
|
|
|
Posty: 48
|
dziêkujê bardzo za wyja¶nienie, poczytam jeszcze na forum |
|
|
|