Witam na forum jestem nowy. Moje do¶wiadczenie z lakierowaniem jest skromne. Chodz±c po forum doszed³em do wniosku ¿e naprawy mojego dachu w seicento podejmê siê sam. Skoro "lakiernik" spapra³ tak robotê to ja gorzej ju¿ tego nie zrobiê:) A wiêc poni¿ej wrzucam zdjêcia mojego dachu. Dach oczywi¶cie bêdzie traktowany jako ca³y element.Czynno¶ci jakie chcê wykonaæ w punktach je¶li jest ¼le proszê o poprawê:
1)Zerwanie starej pow³oki lakierniczej do go³ej blachy P 80 na maszynie
2)Oczyszczenie szczotk± drucian± na maszynie skorodowanej blachy
3)Odt³uszczenie zmywaczem silikonowym
4)Po³o¿enie podk³adu reaktywnego NOVOL
5)zmatowienie podk³adu P120
6)Po³o¿enie szpachli NOVOL ALU z cz±steczkami aluminium(lepsze odprowadzenie ciep³a)
7)Szlifowanie szpachli P120 i P240
8)Szlifowanie reszty polakierowanego dachu P320
9)Po³o¿enie podk³adu akrylowego NOVOL PROTECT 300
10)Zmatownienie podkladu P 1000 na mokro
11)Po³o¿enie bazy
12)po³o¿enie bezbarwnego
W jakim odstepie czasowym k³a¶æ klar na baze?
Proszê o poprawe czynno¶ci jesli co¶ nie tak napisa³em. Najbardziej obawiam siê z³ej gramatury papierów. Pozdrawiam
Chodz±c po forum doszed³em do wniosku ¿e naprawy mojego dachu w seicento podejmê siê sam. Skoro "lakiernik" spapra³ tak robotê to ja gorzej ju¿ tego nie zrobiê:)
proponuje przemyslec ta decyje..oraz jeszcze raz zapoznanie sie z tematem na podstawie informacji zawartych na forum.
jesli jednak zdecydujesz sie na samodzielne lakierowanie tego to lepiej pisz na PW.
podobnych tematow sa dziesiatki i niema sensu zasmiecac forum.pozdro
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum