Jak dobrze po³±czyæ i zabezpieczyæ b³otnik tylny po wymianie reperaturki.
Oryginalnie zewntrzna czê¶æ i wewnêtrzna by³y zgrzane - ja do dyspozycji mam migomat.
Czy w miejscu niebieskiego koloru stosuje siê jak±¶ masê "na pêdzel" czy te¿ wyciskan± z pistoletu. Je¶li tak to proszê podpowiedzieæ co kupiæ.
Na obecn± chwilê mam wyciête zardzewia³e nadkola, bêdzie wyczyszczona ruda ile siê da i co dalej. Planujê reaktywny+akrylowy+akryl+ konserwacja.
Bardzo dziêkujê za wszelk± pomoc.
kolego ja wale epoksydowy od ¶rodka peperaturki , wszystko spawiê i od ¶rotka w miarê mo¿liwo¶ci zabezpieczam spawy epoksydowym a nastêpnie fluidol tak a¿ zaleje przez ciebie pokazane po³±czenie, na koniec boll zielony korek . wszystkie "nieszczelno¶ci" miedzy spawami-zgrzewami uzupe³niam mas± uszczelniaj±c±.Pozdro z okolicznych wsi
Ja zanim zacznê co¶ spawaæ to chcê miejsca z go³± blach± dok³adnie zabezpieczyæ podk³adami. Dopiero wtedy oczy¶ciæ miejsca w których bêdzie spawane. Po spawaniu ponowne czyszczenie miejsc spawanych ( w miarê dostêpu) i zapodk³adowaæ ca³o¶æ. Na to dopiero akryl i we wnêce od wewn±trz baga¿nika zalaæ to w³a¶nie jakim¶ fluidolem lub podobnym.
Pierwszy raz robiê taka naprawê dla siebie i w warunkach gara¿owych i dlatego tyle pytañ.
Bêdzie to dobrze zrobione?
warunki gara¿owe czy aso jak ¼le zrobisz to i tak wyjdzie. tak¿e tym ¿e w gara¿u robisz to siê nie sugeruj. my¶lê ze bedzie ok . po spawaniu daj reaktywny i akryl na spawy a nastêpnie mase uszczelniaj±c± na spawy (od srodka) i fluidol /konserwacje. jak zrobisz szczelnie to ruda nie wyjdzie
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum