Autor |
Wiadomo¶æ |
|
dma3
|
Wys³any: 2013-06-30, 13:32 Rozchodz± siê zgrzewy
|
0
|
|
|
Posty: 8
|
Witam,
autko: Mitsubishi Pajero III, ¶ci±gn±³em do czyszczenia tapicerkê i moim oczom ujrza³ siê taki nieciekawy widok:
z jednej strony (prawej) rozchodzi siê zgrzew ³±cz±cy pod³ogê z prawym tylnym nadkolem ... wygl±da to jak na zdjêciach poni¿ej. Co z tym robiæ ?
Druga strona jest ok. |
|
|
|
|
mariann
|
Wys³any: 2013-06-30, 15:20
|
0
|
|
|
Posty: 160
|
A nic
To jest poczatek korozji miedzy blachami twojego auta
Nie ma sensu zrywaæ tej warstwy masy uszczelniaj±cej bo to tylko ukarze ci widok warstwy korozji miêdzy pod³og± a tym puklem, a i tak nie ma mo¿liwo¶ci mechanicznego wyczyszczenia tej rdzy. Chyba ¿e wytniesz ten pukiel wyczy¶cisz i wspawasz nowy ale wg. mnie to siê mija w tej chwili z celem nie ma jakie¶ ogromnej tragedii
Ja bym wpu¶ci³ tam jakiego¶ preparatu odrdzewniaj±cego strzykawk± g³êboko po czym zamalowa³ mas± uszczelniaj±c± za³o¿y³ dywaniki i zapomnia³ o tym.
Od strony ko³a te¿ wypada³o by zobaczyæ czy nie dostaje sie gdzie¶ woda miêdzy sczelinami blach, po czym te¿ dok³adnie zakonserwowaæ. |
|
|
|
|
dma3
|
Wys³any: 2013-06-30, 15:30
|
0
|
|
|
Posty: 8
|
Konserwacja to jedno. Ale niepokoi mnie, ¿e kilka zgrzewów tam pu¶ci³o (przerdzewia³o), tutaj:
pêkniêcie rantu blachy. Widaæ, ¿e to po³±czenie pracuje.
Pomy¶la³em, o rozwierceniu tych przerdzewia³ych zgrzewów i punktowym spawaniu, a nastêpnie jaka¶ konserwacja.
Co to tym s±dzicie ? Jak to spawaæ i czy ? A mo¿e zgrzewaæ ? |
|
|
|
|
mariann
|
Wys³any: 2013-06-30, 15:44
|
0
|
|
|
Posty: 160
|
Nie wiem czy jak zaczniesz wierciæ czy pod spodem zostanie ci na tyle czystej blachy ¿eby to pospawaæ w±tpiê, mo¿e lepiej przewiercic i zanitowaæ wtedy nie bedziesz grza³ blachy. |
|
|
|