Autor |
Wiadomość |
 |
MichaÂł2008
|
Wysłany: 2013-07-19, 20:16 Problem z pojawiajÂącymi siĂŞ ogniskami rdzy pod lakierem
|
0
|
|
|
Posty: 3
|
Witam,
mam problem z ogniskami rdzy (purchle powietrzne o Âśrednicy +/- 5mm), jest ich kilka moÂże nawet kilkanaÂście na karoserii ( na drzwiach i klapie bagaÂżnika). ByÂłem dziÂś u lakiernika (zakÂład zajmuje siĂŞ kompleksowÂą renowacjÂą lakieru, lakierowanie, usuwanie skutkĂłw gradobicia – smart repair itd.); naprawa w moim przypadku polegaÂłaby na malowaniu caÂłego elementu koszy 550-600zÂł za element, gwarancji oczywiÂście nie ma na to, ale pan mĂłwi, Âże z doÂświadczenia taka naprawa wystarczy na 2-3lata… ChciaÂłbym prosiĂŚ kolegĂłw o jak¹œ radĂŞ w tej sprawi, co z tym zrobiĂŚ? SamochĂłd mam juÂż od ponad 5 lat i wszystko mi pasuje – tylko blachy sÂą jakieÂś marne, dlatego nie planuje odsprzedania auta (passat B6 2006r.). Za odpowiedÂź z gĂłry dziĂŞki i pozdro.
WP_20130719_044.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 259 raz(y) 155.18 KB |
|
|
|
|
 |
jacenty 741
|
Wysłany: 2013-07-20, 22:14
|
0
|
|
|
Pomógł: 39 razy Posty: 1343 Skąd: MakĂłw Mazowiecki
|
Tu nie ma co kombinowaĂŚ,tylko lakierowanie.
Ale 550-600 za element...Hmmmm...ÂŁadnie |
|
|
|
 |
PROJEKTER
|
Wysłany: 2013-07-21, 00:08
|
0
|
|
|

Pomógł: 15 razy Posty: 1837 Skąd: MODULAR - equipment
|
jacenty 741 napisał/a: | ... 550-600 za element...Hmmmm...ÂŁadnie |
Od razu widaĂŚ Âże lakiernia ... a nie nora i Âże lakiernik, a nie GĂłwnozjad i do tego szczery do bĂłlu |
_________________ Chcesz wiedzieĂŚ wiĂŞcej ? ... projekter@projekter.pl
 |
|
|
|
 |
kadafi
|
Wysłany: 2013-07-21, 15:39
|
0
|
|
|
Posty: 81 Skąd: Tarnowskie GĂłry
|
Mnie dziwi jedno - Âże biorac 600 za element i zakÂładajÂąc Âże jest to pro warsztat z pro fachowcami nie chca daĂŚ gwarancji na robotĂŞ widÂąc to co na fotce.
Co mówi¹ klientowi jak naprawa jest powa¿niejsza? " panie z pó³ roku bedziê git" ?
Tu przy okazji do prowadzÂących warsztaty:
Jak warsztat dziaÂła legalnie a ja zlecam usÂługĂŞ lakierowania, pÂłacĂŞ ustalonÂą kwotĂŞ za wykonanÂą pracĂŞ zgodnie z zaproponowanÂą technologiÂą to coÂś takiego jak gwarancja na wykonanÂą usÂługĂŞ powinna byĂŚ bez gadania z automatu - jak to jet panowie?
Tak na marginesie nie ocenia³ bym warsztatu i fachowoœci po cenie za element. Wiadomo ¿e "gównozjad w norze" weŸmie ze 200 ale te 600 nie jest gwarancj¹ ¿e jakoœÌ pójdzie w parze z cena choÌ tak oczywiœcie powinno byÌ. |
|
|
|
 |
jacenty 741
|
Wysłany: 2013-07-21, 16:06
|
+1
|
|
|
Pomógł: 39 razy Posty: 1343 Skąd: MakĂłw Mazowiecki
|
PROJEKTER napisał/a: | Od razu widaĂŚ Âże lakiernia ... a nie nora i Âże lakiernik, a nie GĂłwnozjad | Nie,jedno,co widaĂŚ,to Âże musi siĂŞ zwrĂłciĂŚ za szklane biuro i zarobiĂŚ na blondynĂŞ z dÂługimi nogami wypisujÂącÂą faktury za usÂługĂŞ.Wysoka cena nie jest gwarancjÂą jakoÂści usÂługi w wykonaniu LAKIERNIKA,ale zapÂłatÂą za piĂŞkny szyld i zÂłudnÂą (czĂŞsto) nadziejĂŞ wysokiej jakoÂści. |
|
|
|
 |
MichaÂł2008
|
Wysłany: 2013-07-21, 19:54
|
0
|
|
|
Posty: 3
|
Witam ponownie i dziĂŞki za zainteresowanie,
- co myÂślicie o zrobieniu punktowych zaprawek, tzn., zdzieram te miejsca do blachy, daje podkÂład epoxy, na to podkÂład akrylowy, bazĂŞ i klar? Ile taka „naprawa” moÂże wytrzymaĂŚ??
- jaki jest powód powstawania takich purchli? S³aba, jakoœÌ lakierowania i zabezpieczenia przez fabrykê? Jakiœ syf w strukturze stali?
- sÂłyszaÂłem teÂż o lotnej rdzy, o opiÂłkach, ktĂłre lecÂą ze zuÂżywajÂących siĂŞ hamulcĂłw i wtapiajÂą siĂŞ w lakier…, co niepokojÂące zauwaÂżyÂłem, Âże w dolnych okolicach drzwi wystĂŞpujÂą spore iloÂści rdzawych maleĂąkich punktĂłw, czym to usun¹Ì? Pod rĂŞkÂą czuĂŚ chropowatoœÌ…. |
|
|
|
 |
kalbi
|
Wysłany: 2013-07-21, 20:29
|
0
|
|
|
Pomógł: 32 razy Posty: 1682 Skąd: Warszawa
|
kadafi napisał/a: | Âże biorac 600 za element i zakÂładajÂąc Âże jest to pro warsztat z pro fachowcami nie chca daĂŚ gwarancji na robotĂŞ widÂąc to co na fotce | na robotĂŞ da gwarancjĂŞ ale nie na rdzĂŞ |
_________________
 |
|
|
|
 |
kwiat81
|
Wysłany: 2013-07-23, 18:26
|
0
|
|
|
Posty: 4
|
PAnowie ja mam podobny problem ale z drzwiami. Dziadostwo pognilo w golfie na samych rantach. Wiem ze tam jest podwojna blacha i ciezko bedzie sie pozbyc rudej ale plan jest taki:
1. Wydrzec ruda i wypiaskowac ile sie da !!
2. Posmarowac srodkiem antykorozyjnym z Wurth'a ( podobno dobry ), a nawet zalac do srodka w drzwi.
3. I co dalej ?? |
|
|
|
 |
darkmilten
|
Wysłany: 2013-07-24, 19:20
|
0
|
|
|
Posty: 47
|
Poprawka
1 Wydrzec ruda i wypiaskowac ile sie da !!
2 dojrzec dziory w blasze i wywnioskowac ze lepiej poszukac nie zgnilych dzrzwi
3 byc zadowolonym ze zrobionej roboty i nie miec powracajacej rdzy w tym samym miejscu |
|
|
|
 |
MichuMachu
|
Wysłany: 2013-07-24, 22:38
|
0
|
|
|

Pomógł: 14 razy Posty: 347
|
darkmilten napisał/a: | Poprawka
1 Wydrzec ruda i wypiaskowac ile sie da !!
2 dojrzec dziory w blasze i wywnioskowac ze lepiej poszukac nie zgnilych dzrzwi
3 byc zadowolonym ze zrobionej roboty i nie miec powracajacej rdzy w tym samym miejscu |
haha jestem za;] |
|
|
|