Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomość
gelo 
Wysłany: 2013-10-27, 13:03   Konserwacja, pochylanie samochodu
0
UP DOWN

Posty: 1
Jestem nowy na tym forum wiĂŞc witam wszystkich. ChciaÂłbym zakonserwowaĂŚ auto. Chce to wykonaĂŚ tak jak na obrazku.
Konstrukcja(na rys niebieska) jest wykonana z dwĂłch ceownikĂłw [] 200 takÂże na pewno wytrzyma. Auto bĂŞdĂŞ podnosiÂł i opuszczÂł wyciÂągarkÂą rĂŞcznÂą na max 45-60 stopni. NastĂŞpnie podstawiĂŚ kobyÂłki.

Mam kilka pytaĂą
Czy podczas takiego typu konserwacji naleÂżny spuÂściĂŚ olej z silnika oraz inne pÂłyny eksploatacyjne?



Zastanawiam siĂŞ nad koÂłyskami pod koÂła(foto niÂżej). BĂŞdÂą one przydatne czy zostawiĂŚ jak jest na rys?
 

KK 
Wysłany: 2013-10-27, 22:56   
0
UP DOWN


Pomógł: 23 razy
Posty: 3347
Myœlê, ¿e na t³oki nie powinien siê przecisn¹Ì olej. Tak¿e spokojnie mo¿esz podnosiÌ.

Jak jesteÂś przewraÂżliwiony to po opuszczeniu autka na ziemiĂŞ, poczekaj z dzieĂą i dopiero odpalaj.
 
 

YAMAHER
Wysłany: 2013-10-27, 23:57   
0
UP DOWN


Pomógł: 7 razy
Posty: 1975
KK lezalem mitsubishi L200 na boku przez x godzin. Po czym autko padlo na kola normalnie odpalilo i wjechalo samodzielnie na gorke i lawete. Maly czolg :-)
:-)dzien czekac ? Za dlugo troszke :-D

zaraz uprzejmi koledzy napisza Ci ze na buleczki nie zarobiliby jak by mailo dzien czekac.
 

b1std
Wysłany: 2013-10-28, 14:39   
0
UP DOWN

Posty: 39
Skąd: PrzemyÂśl
Moim skromnym zdaniem nie ma sensu bawiĂŚ siĂŞ sprzĂŞty takie jak zaproponowaÂłeÂś jeÂśli nie masz zamiaru na tym pracowaĂŚ (zarabiaĂŚ).
JeÂśli juÂż coÂś to polecam https://www.google.pl/sea...channel=suggest
 

Siekiera
Wysłany: 2013-10-28, 16:36   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 988
JuÂż nieaktualne ale cena byÂła dobra ;)
http://tablica.pl/oferta/...D5-ID1JDX9.html
 

KK 
Wysłany: 2013-10-28, 19:26   
0
UP DOWN


Pomógł: 23 razy
Posty: 3347
Widocznie mitsubishi jest autem doskonalszym niÂż opel zafira(wtedy 2 letnie auto). MĂłj kolega wpakowaÂł siĂŞ nim do rowu, wywaliÂł na bok. WyciÂągali paÂździerza chyba za 3 godziny po tym zdarzeniu.
OsobiÂście naprawiaÂłem silnik po ich zaciÂąganiu. RozbiÂłem z dwĂłch silnikĂłw jeden.

KorbowĂłd siĂŞ ukrĂŞciÂł i wpakowaÂł w blok na gÂładzi cylindrowej.

TakÂże osobiÂście byÂłbym ostroÂżny.
 
 

LAKIEROWANKO Strona Główna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Pomoc dla amatorĂłw

Odpowiedz do tematu  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group