Autor |
Wiadomość |
 |
kalbi
|
Wysłany: 2014-01-19, 10:28 jakieÂś rady co do auta - TAXI?
|
0
|
|
|
Pomógł: 32 razy Posty: 1682 Skąd: Warszawa
|
Macie jakieÂś pomysÂły na auto do 10 tys zÂł z przeznaczeniem na taxi. Jakie sÂą wasze typy? Musi byĂŚ w miarĂŞ wygodne, nie lubiÂące mechanikĂłw - po porostu tanie w eksploatacji i oczywiÂście ekonomiczne w spalaniu (prawdopodobnie lpg) |
_________________
 |
|
|
|
 |
Lackdoctor
|
Wysłany: 2014-01-19, 11:46
|
0
|
|
|
Pomógł: 40 razy Posty: 3753
|
Lanos ?
.
.
.
Passat |
|
|
|
 |
slawciu
|
Wysłany: 2014-01-19, 12:24
|
0
|
|
|
Pomógł: 2 razy Posty: 259 Skąd: Kielce
|
sharan/galaxy/alhambra
plusy 7 osob lub 5 osĂłb i ogromny bagaÂżnik.
silnik mam w swoim 2.3lpg spalanie 12-13litrow a pod lawete zawsze mamy 1.9tdi 7 litrow ropy |
|
|
|
 |
hamir
|
Wysłany: 2014-01-19, 12:49
|
0
|
|
|
Pomógł: 4 razy Posty: 754 Skąd: Astana
|
okularnik
od dziadka z Niemiec |
|
|
|
 |
trzeÂźwy inaczej
|
Wysłany: 2014-01-19, 13:10
|
0
|
|
|

Pomógł: 10 razy Posty: 950
|
Leganza. Tani jak barszcz, bardzo wygodny, bezawaryjny i pali 12lpg w mieÂście. |
_________________ ÂŻycie jest zbyt krĂłtkie Âżeby jeÂździĂŚ Dieslem... |
|
|
|
 |
kalbi
|
Wysłany: 2014-01-19, 13:26
|
0
|
|
|
Pomógł: 32 razy Posty: 1682 Skąd: Warszawa
|
mĂłj typ to narazie Passat b5 1,9 90 KM lub jakaÂś benzyna z lpg albo Peugeot 406 tylko nie wiem jaki silnik. Co wy na to? Fura ma byĂŚ dla teÂścia na taxi
Okularnik odpada ze wzglĂŞdu na kiepskie blachy.
Leganza teÂż raczej nie bardzo. Na allegro jakiÂś maÂły wybĂłr. Boje siĂŞ, Âże z czĂŞsciami teÂż bĂŞdzie problem |
_________________
 |
|
|
|
 |
Robertlodz09
|
Wysłany: 2014-01-19, 14:23
|
0
|
|
|

Pomógł: 61 razy Posty: 3387 Skąd: ÂŁĂłdÂż
|
Ja proponuje ..... Skoda Octavia 1.6 + LPG |
|
|
|
 |
Lackdoctor
|
Wysłany: 2014-01-19, 16:14
|
0
|
|
|
Pomógł: 40 razy Posty: 3753
|
kalbi napisał/a: | mĂłj typ to narazie Passat b5 1,9 90 KM |
Dobry wybĂłr.
Galaxy, sharan i alhambra to zdecydowanie mniej ekonomiczne auta w mieÂście, wiĂŞc jeÂśli nie ma takiej potrzeby to
Passat teÂż fajnie z lpg chodziĂŚ bĂŞdzie, wiĂŞc moÂże zamiast 300 tys na tdi kupiĂŚ benzynĂŞ z importu do rejstracji hamir napisał/a: | od dziadka z Niemiec | i zagazowaĂŚ.
Na niemieckich stronach zawsze jakaÂś sztuka z niewielkim nalotem w benzynie siĂŞ znajdzie. |
_________________ Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses |
|
|
|
 |
Lackdoctor
|
Wysłany: 2014-01-19, 16:18
|
0
|
|
|
Pomógł: 40 razy Posty: 3753
|
Cytat: | Leganza. Tani jak barszcz, |
Sory, ale to juz lepiej lanosa.
Leganza to najbardziej awaryjne auto ze stajni daewoo. |
_________________ Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses |
|
|
|
 |
kalbi
|
Wysłany: 2014-01-19, 17:03
|
0
|
|
|
Pomógł: 32 razy Posty: 1682 Skąd: Warszawa
|
tez mi siê wydaje, ¿e lepiej poszukaÌ benzynke i dorzuciÌ lpg ni¿ diesla - wlaœnie ze wzglêdu na du¿e przeloty ropniaków, a benzynke bêdzie ³atwiej znaleŸÌ z mniejszym przebiegiem |
_________________
 |
|
|
|
 |
Patryk-83
|
Wysłany: 2014-01-19, 23:41
|
0
|
|
|
Pomógł: 1 raz Posty: 24
|
MiaÂłem trochĂŞ aut w Âżyciu, w tym 2 tdi'ki. Na dzieĂą dzisiejszy jednym z moich samochodĂłw jest passat b5 fl 2003r kombi, 1.9 tdi 130km z szeÂścioma biegami. W trasie zszedÂłem do 5.2l diesla, na miejscu 6-7l. Jak na takÂą budĂŞ i ogrom miejsca, moment obrotowy 310Nm to spalanie jest znikome. NaprawdĂŞ polecam. Ten starszy motor (90-100-110km) jest jeszcze lepszy, bo taĂąszy w naprawie. |
|
|
|
 |
Vesto43
|
Wysłany: 2014-01-20, 00:37
|
0
|
|
|
Pomógł: 1 raz Posty: 43
|
Paski, z silnikami na pompowtryskach sÂą trochĂŞ ryzykowne. WÂąskie krzywki na waÂłkach rozrzÂądu wymagajÂą bardzo dobrego jakoÂściowo oleju i pilnowania terminu wymiany. Naprawa jeszcze droÂższa niÂż regeneracja trubiny. I czĂŞsto po awarii szklanek popychaczy oraz wytarciu waÂłka rozrzÂądu dochodzi remont turbiny. ChoĂŚ wszystko zaleÂży ile delikwent jeÂździÂł na rozwalonych szklankach. SpotkaÂłem siĂŞ z opiniÂą Âże po 200 tyÂś km wytarty waÂłek rozrzÂądu w silnikach PD od VW to rzecz normalna. TakÂże pozdrawiam wÂłaÂścicieli passatĂłw lejÂących najtaĂąszego castrola.
PS. tego na poczÂątku nieda siĂŞ odczuĂŚ, dopiero jak sÂłychaĂŚ dziĂŞcioÂła w silniku to juÂż jest po ptokach. Trza wygrzebaĂŚ 1,5 tyÂś z kieszeni. |
|
|
|
 |
Patryk-83
|
Wysłany: 2014-01-20, 08:28
|
0
|
|
|
Pomógł: 1 raz Posty: 24
|
Zgadzm siê, ¿e wymian trzeba pilnowaÌ i nie laÌ syfu tylko dobry olej, ale realne przebiegi s¹ conajmniej 2 razy wy¿szy ni¿ piszesz. Wiem jak to w PL wygl¹da, ka¿dy samochód powy¿ej 200tyœ.km Ÿle siê sprzedaje, wiêc wiêkszoœÌ ma przebiegi poni¿ej. Mieszkam w Norwegii i takie numery z przebiegami to niezwyk³a rzadkoœÌ, wiêc spotka³em ogrom aut z tymi motorami o przebiegu 350-400tyœ.km. Mój jest z sierpnia 2003r i ma prawie 250, motor przejrzany, logi dynamiczne porobione, kondycja silnika wzorowa. |
|
|
|
 |
KK
|
Wysłany: 2014-01-20, 13:42
|
0
|
|
|

Pomógł: 23 razy Posty: 3347
|
Nie trawiĂŞ niemieckich aut typu VW, ale akurat silnik 1.9 tdi to bardzo wytrzymaÂł silnik. 500 tyÂś wytrzyma, a z Niemiec to majÂą po 350 najechane, u nas skrĂŞcane na 180.
W Polsce kulajÂą siĂŞ jeszcze ze 100-150 tyÂś po czym zaczynajÂą siĂŞ problemy,
WaÂłki wycierajÂą siĂŞ w silniku 2,5 tdi, silnik poraÂżka. |
|
|
|