Szukaj FAQ Album

Autor Wiadomo¶æ
jarbia
Wys³any: 2011-11-10, 00:37   Iwata ws400 supernova
0
UP DOWN
Hobbysta ,amator

Pomóg³: 2 razy
Sk±d: Wlkp.
Witam forumowiczów .Przeszuka³em ca³e forum i nie znalaz³em opinii o tym pistolecie.
Sk³oni³o mnie to do za³o¿enia tematu i zamieszczenia moich skromnych uwag.
Zaznaczam ¿e jestem amatorem , ''lakierujê'' od roku czê¶ci do zabytkowych motocykli dla siebie .Przez ten okres zakupi³em osiem pistoletów w wiêkszo¶ci chiñczyków o 100 do 300 z³,by³y to speedy , fobosy i inne .Zawsze by³ z nimi jaki¶ problem to odkrêca³y siê pokrêt³a to smarka³ lakierem to miot³a nierówna wiêc prawie zawsze pojawia³a siê jaki¶ zaciek albo inna wada pow³oki Obecnie chiñczyka z dysz± 1.8 u¿ywam tylko do podk³adów .Jakie¶ dwa miesi±ce temu zakupi³em chwalony tu na forum pistolet air gunssa z dysz± 1.3 i rzeczywi¶cie jako¶æ tego pistoletu i to jak siê nim maluje pozytywnie mnie zaskoczy³a . Wcze¶niej s±dzi³em ,¿e nie ma sensu wydawaæ pieniêdzy na lepszy pistolet,bo na pewno to tylko moje niedo¶wiadczenie by³o powodem powstawania wad lakierniczych , ale siê myli³em!