Autor |
Wiadomo¶æ |
|
matysek160
|
Wys³any: 2014-06-18, 20:29 e46 lakierowanie
|
-1
|
|
|
|
Witam. Jestem amatorem malowania dotychczas pomalowa³em 3 busy akrylami t4w .Chce teraz polakierowaæ swoja bmw. I proszê o pomoc gdy¿ chce to dobrze zrobic kupi³em pistolet sico bronze 1.3 wiem ze sza³u nie ma ale do amatorszczyzny wystarczy. Prosze o polecenie mi bardzo dobrej bazy i klaru pod ten pistolet aby ³adnie to wysz³o oraz na bmw jest korozja na tylnych nadkolach i chcia³bym aby wjecej razy juz nie wysz³a. jakich ¶rodków uzyæ ? |
|
|
|
|
Pogromca mitów
|
Wys³any: 2014-06-18, 20:36
|
0
|
|
|
|
Nie dobiera siê lakieru do pistoletu tylko pistolet do lakieru ale 1.3 jest dobry do wiêkszo¶ci baz. |
|
|
|
|
³ysy73
|
Wys³any: 2014-06-18, 20:51
|
0
|
|
|
Pomóg³: 23 razy Posty: 978
|
matysek160 napisa³/a: | sico bronze 1.3 | Dysza OK.
To podróba dobrego markowego guna - jaka siê trafi³a: albo - albo |
|
|
|
|
YAMAHER
|
Wys³any: 2014-06-19, 09:23
|
0
|
|
|
Pomóg³: 7 razy Posty: 1975
|
matysek160 --> Zalezy ile chcesz wydac na lakiery itd A jak chcesz tak ciut wiecej ale nie mega drogo to polecam duponta 3750s a baze z sikkensa duponta albo lesonala jedna kryje ciut lepiej druga ciut gorzej ale jak calosc to pare ml Cie nei zbawi
Kup czarna per³e jako baze
a do bezbarwnego dodaj czerwonej per³y w sloneczku bedzie po³yskiwac na czerwono |
|
|
|
|
Pogromca mitów
|
Wys³any: 2014-06-19, 09:31
|
0
|
|
|
|
YAMAHER napisa³/a: | a do bezbarwnego dodaj czerwonej per³y w sloneczku bedzie po³yskiwac na czerwono |
Nie rób siary, wybierz normalny numeryczny lakier.
Lakier 3750s nie jest przeznaczony do lakierowania ca³ych samochodów. |
|
|
|
|
YAMAHER
|
Wys³any: 2014-06-19, 09:34
|
0
|
|
|
|
A czemu nie jest ? |
|
|
|
|
Pogromca mitów
|
Wys³any: 2014-06-19, 09:39
|
0
|
|
|
|