Autor |
Wiadomo¶æ |
|
SerekBMWE30
|
Wys³any: 2012-01-02, 14:35
|
0
|
|
|
Posty: 17
|
witam, proszê o pomoc w sprawie tworzenia sprêzareczki, wymontowa³em dzisiaj kompresor z lodówki i mam problem teraz pod³±czenia jej do pr±du
po rozebraniu wszystkiego mam 3 piny wmontowane na sta³e, co gdzie mam pod³±czyc?
|
|
|
|
|
Andy 66
|
Wys³any: 2012-01-02, 15:18
|
0
|
|
|
Posty: 177 Sk±d: Bydgoszcz
|
Prawy dolny + górny i chodzi...
A najlepiej jak zostawisz puszkê i podepniesz siê do starych oryginalnych kabli. |
|
|
|
|
SerekBMWE30
|
Wys³any: 2012-01-02, 18:21
|
0
|
|
|
Posty: 17
|
jest do tego kostka z bimetalem i kondensator, czy to jest potrzebne?? |
|
|
|
|
Andy 66
|
Wys³any: 2012-01-02, 18:57
|
0
|
|
|
Posty: 177 Sk±d: Bydgoszcz
|
SerekBMWE30 napisa³/a: | jest do tego kostka z bimetalem i kondensator, czy to jest potrzebne?? |
Jak masz te wszystkie bebechy, to zamontuj - nie zaszkodzi. Ja mam wszystko z kablami, wiêc problemu nie ma... |
|
|
|
|
SerekBMWE30
|
Wys³any: 2012-01-02, 19:34
|
0
|
|
|
Posty: 17
|
mam taki kondensator, nie pamietam gdzie on by³ podpiêty.
i ca³a kostka
jak by³o pod³±czone pod
N niebieski kabel
L br±zowy
i uziemienie ¿ó³to zielony
to nie dzia³a³o, by³ jeszcze jeden kabel który szed³ do ¶rodka lodówki i go odpio³em moze poprostu piny któres musze zmostkowac dodatkowo, ten kabel dodatkowy moze dzia³a³ jako jaki¶ w³±cznik
by³o co¶ takiego jak na fotce poni¿ej
|
|
|
|
|
Andy 66
|
Wys³any: 2012-01-02, 21:29
|
0
|
|
|
Posty: 177 Sk±d: Bydgoszcz
|
Nie pomogê... chyba ¿e znajdziesz jakie¶ forum naprawiaczy lodówek.
Ja spali³em dwa agregaty ( w jednym chyba nie by³o oleju ) |
|
|
|
|
Erni
|
Wys³any: 2012-01-02, 23:21
|
0
|
|
|
Pomóg³: 1 raz Posty: 153
|
ten "kondensator" bardziej mi wygl±da na cewkê rozruchow±, choroba nie jestem w domu, tak bym Ci mo¿e pomóg³ co¶ bardziej bo mam tam trochê materia³ów. Z tego co pamiêtam to rozruch szed³ na te dwa bolce ponizej |
_________________ "S± dwie rzeczy nieskoñczone - wszech¶wiat i g³upota ludzka, ale co do tego pierwszego nie jestem pewien"-A.E |
|
|
|
|
SerekBMWE30
|
Wys³any: 2012-01-02, 23:57
|
0
|
|
|
Posty: 17
|
pu¶ci³em temat jeszcze na forum elektroda, odes³ali mnie do linku, który nic nie wyt³umaczy³ i zamknêli temat :( nie pomogli |
|
|
|
|
SerekBMWE30
|
Wys³any: 2012-01-04, 19:18
|
0
|
|
|
Posty: 17
|
dorzucam jeszcze dwie fotki kostki agregatu
prosze pomocy, co gdzie pod³±czyc ¿eby to zadzia³a³o, co z mostkowac i gdzie pod³±czyc kondensator |
|
|
|
|
osiouek
|
Wys³any: 2012-01-04, 20:31
|
0
|
|
|
Posty: 22 Sk±d: TRN/£DZ
|
Witam wszystkich! Na pocz±tek siê przywitam. Jestem Wojtek, a dla znajomych Osiouek. W³a¶nie do³±czy³em do tej zacnej grupy osób, które korzystaj± z aerografu. W zasadzie to dopiero zaczynam i nigdy nie mia³em jakiej¶ wiêkszej styczno¶ci z lakierowaniem. Aerograf ju¿ mam - na pierwszy ogieñ kupi³em Paasche VL. W³a¶nie jestem w trakcie kompletowania czê¶ci do w³asnego kompresorka i tu siê rodzi moje pytanie poniewa¿ znalaz³em star± ga¶nicê 12kg i czy jeden agregat z lodówki bêdzie w stanie nape³niaæ ten zbiornik w jakim¶ mo¿liwym do zaakceptowania czasie czy powinienem raczej zainwestowaæ w 2 agregaty?
I po g³owie chodzi mi ca³y czas rzecz niezwi±zana z tematem kompresora aczkolwiek bardzo wa¿na dla mnie. Jako ¿e jestem studentem i wynajmujê pokój poza moim rodzinnym miejscem zamieszkania (wracam tylko na weekendy i ¶wiêta), a w tygodniu mam du¿o wolnego czasu, który planuje przeznaczyæ na malowanie, to chcia³bym siê dowiedzieæ jak bardzo pyli taki aerograf? Czy bêdê w stanie malowaæ w pokoju który wynajmujê w którym ¶piê, jem itp. Czy nie wp³ynie to jako¶ na komfort u¿ytkowania tego pokoju? Mo¿e macie jakie¶ swoje sposoby jak temu zaradziæ. |
|
|
|
|
Erni
|
Wys³any: 2012-01-04, 21:10
|
0
|
|
|
Pomóg³: 1 raz Posty: 153
|
tak na szybko:
SerekBMWE30 cierpliwo¶ci, mo¿e co¶ znajdê w nied³ugim czasie.
osiouek bez ¿adnych problemów da rade jeden agregat do gasnicy 12kg, co do pylenia, ja maluje w pokoju w którym, ¶pie, jem itp, z tym, ¿e maluje niedu¿e formaty i niezbyt czêsto. Wiadomo, lepiej by by³o, ¿eby by³a jaka¶ wentylacja i maska. Pokój mam ok 23m^2 wiêc to te¿ trzeba braæ pod uwagê. Ja nie narzekam. |
_________________ "S± dwie rzeczy nieskoñczone - wszech¶wiat i g³upota ludzka, ale co do tego pierwszego nie jestem pewien"-A.E |
|
|
|
|
SerekBMWE30
|
Wys³any: 2012-01-05, 10:36
|
0
|
|
|
Posty: 17
|
|
|
|
|
SerekBMWE30
|
Wys³any: 2012-01-05, 14:12
|
0
|
|
|
Posty: 17
|
pod³±czy³em w ten sposób:
omin±³em kondensator, w³±cza³ sprê¿arkê lecz po wy³±czeniu nie za³±cza³ od razu trzeba by³o przeczekaæ chwilê, pytanie czy to mi siê jako¶ nie zjara? i drugie pytanie czy olej móg³ mi wyciec przez jedn± z rurkê? S± trzy w tym jedna za¶lepiona z jednej otwartej co leci powietrze wyla³a mi siê przezroczysta substancja czy to olej czy freon? Jak za³±czona jest sprê¿arka to jeszcze jakby delikatnie co¶ z niej lecia³o jakie¶ resztki p³ynu |
|
|
|
|
Erni
|
Wys³any: 2012-01-05, 17:03
|
0
|
|
|
Pomóg³: 1 raz Posty: 153
|
po co jest ten bimetal? |
_________________ "S± dwie rzeczy nieskoñczone - wszech¶wiat i g³upota ludzka, ale co do tego pierwszego nie jestem pewien"-A.E |
|
|
|
|
SerekBMWE30
|
Wys³any: 2012-01-05, 17:30
|
0
|
|
|
Posty: 17
|
Bimetal jest w tej kostce, lecz moje pod³±czenie jest jeszcze co¶ niedopracowane po w³±czeniu po 12 sek. urz±dzenie siê wy³±cza |
|
|
|
|
Erni
|
Wys³any: 2012-01-05, 17:59
|
0
|
|
|
Pomóg³: 1 raz Posty: 153
|
a próbowa³e¶ odwrotnie podpi±æ pod te dolne piny? Górny na 99% tak powinien byæ.
A co do tego oleju to jest tak ¿e mog³o siê go trochê dostaæ do "cylindra" i je¶li agregat pluje tak± mgie³k± to nie ma siê czym przejmowaæ. za jaki¶ czas minie.
ogólnie z tym pod³±czeniem to jest tak: Agregat ma dwa uzwojenia, pracy i rozruchowe. ¯eby ruszy³ musi pu¶ciæ pr±d na uzwojenie rozruchowe i pracy. Po chwili rozruchowe musi siê wy³±czyæ bo siê spali (tam idzie du¿y pr±d). Ten bimetal mo¿e byæ do tego od³±czania, albo mo¿e byæ jako "bezpiecznik". Popróbuj jeszcze. |
_________________ "S± dwie rzeczy nieskoñczone - wszech¶wiat i g³upota ludzka, ale co do tego pierwszego nie jestem pewien"-A.E |
|
|
|
|
cube
|
Wys³any: 2012-01-05, 19:58
|
0
|
|
|
Pomóg³: 3 razy Posty: 110
|
te¿ mam taki bimetal w uk³adzie (zastanawia³em siê nad nim gdzie¶ wcze¶niej w tym w±tku) i do dzi¶ nie wiem do koñca do czego s³u¿y, czasem jak zu¿ywam du¿o powietrza i siê agregat mocno nagrzewa to mi wy³±cza sprzêt. ale czasem wy³±cza³ bez wyra¼nego powodu... a pó¼niej przesta³ w ogóle wy³±czaæ, wiêc nie zajmuje mojej uwagi |
|
|
|
|
SerekBMWE30
|
Wys³any: 2012-01-13, 08:30
|
0
|
|
|
Posty: 17
|
zastanawia mnie jeszcze kwestia rozwi±zana problemu wy³±czania czasowego silnika rozruchowego w kompresorze na lewym dolnym pinie, jak zrobic i co zastosowac ¿eby ten silnik rozruchowy sie po chwili sam wy³±czy³ a drugi móg³ pracowac |
|
|
|
|
SerekBMWE30
|
Wys³any: 2012-01-21, 08:48
|
0
|
|
|
Posty: 17
|
Kolejny problem z kompresorem lodówkowym
Ogarn±³em ju¿ ca³a elektrykê i budowê, lecz kompresor w³±czy siê dopiero po opró¿nieniu ca³ej zawarto¶ci butli z powietrza, pomimo ¿e presostat siê za³±czy przy 4 atmosferach to kompresor tylko dziwnie chodzi i nie pompuje powietrza dopiero jak zniknie ca³a zawarto¶c powietrza ze zbiornika, to kompresor prawid³owo siê za³±czy. O co chodzi ???? czy sprê¿arka jest uszkodzona i nie ma si³y pchn±c powietrza do zbiornika po ponownym uruchomieniu pod ci¶nieniem, (mam za³o¿ony zawór zwrotny, bez zaworu dzia³a podobnie)
-czy kompresor powinien grzaæ siê podczas pracy? |
|
|
|
|
Andy 66
|
Wys³any: 2012-01-21, 10:28
|
0
|
|
|
Posty: 177 Sk±d: Bydgoszcz
|
SerekBMWE30 napisa³/a: | O co chodzi ???? czy sprê¿arka jest uszkodzona i nie ma si³y pchn±c powietrza do zbiornika po ponownym uruchomieniu pod ci¶nieniem, (mam za³o¿ony zawór zwrotny, bez zaworu dzia³a podobnie)
-czy kompresor powinien grzaæ siê podczas pracy? |
Spróbuj za³o¿yæ ciut d³u¿szy w±¿ id±cy z agregatu do butli. Sprê¿arka bêdzie mia³a kilka obrotów wiêcej na rozpêdzenie... Kto¶ poprzednio pisa³, ¿e takie rozwi±zanie pomog³o.
Mój agregat grzeje siê dmuchaj±c do 6 atm i mam wra¿enie, ¿e ca³y czas wytwarza mgie³kê olejow±. Na pistolecie oleju ju¿ nie mam. Pewnie jak go zabraknie, to kompresor padnie |
_________________ https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz |
|
|
|
|
SerekBMWE30
|
Wys³any: 2012-01-22, 09:42
|
0
|
|
|
Posty: 17
|
doda³em 1m przewodu i dalej to samo dopiero jak delikatnie odkrêcê opaskê wszystko zaczyna dzia³ac, najlepiej przyda³oby siê zamontowaæ jaki¶ zaworek upustowy do przewodu miedzy kompresorem a zaworem zwrotnym |
|
|
|
|
Andy 66
|
Wys³any: 2012-01-22, 10:25
|
0
|
|
|
Posty: 177 Sk±d: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
SerekBMWE30
|
Wys³any: 2012-01-22, 11:25
|
0
|
|
|
Posty: 17
|
|
|
|
|
Andy 66
|
Wys³any: 2012-01-22, 14:16
|
0
|
|
|
Posty: 177 Sk±d: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
SerekBMWE30
|
Wys³any: 2012-01-22, 18:03
|
0
|
|
|
Posty: 17
|
do odprê¿enia wê¿a zastosowa³em zaworek z serwa pompy hamulcowej z ma³ym wkrêtem do zmniejszenia ¶rednicy otworka, troszkê wolniej sprê¿arka ³aduje zbiornik ale ten zaworek jest w miarê skuteczny a do wy³±czenia silnika rozruchowego w kompresorze u¿y³em przeka¼nika czasowego
Przedstawiam swój kompresor: dziêki wszystkim za porady
|
|
|
|
|
Andy 66
|
Wys³any: 2012-01-22, 18:20
|
0
|
|
|
Posty: 177 Sk±d: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
osiouek
|
Wys³any: 2012-01-22, 23:14
|
0
|
|
|
Posty: 22 Sk±d: TRN/£DZ
|
Proszê o poradê: Jak ju¿ wcze¶niej pisa³em mam ga¶nicê 12 kg, która jak popatrzy³em na tabliczkê znamionow± to ostatni raz przegl±d mia³a w 1998 roku. W jaki sposób mogê j± bezpiecznie opró¿niæ, ¿eby sobie krzywdy nie zrobiæ (innymi s³owy ¿eby mi nie wyj***³a)? |
|
|
|
|
SerekBMWE30
|
Wys³any: 2012-01-22, 23:30
|
0
|
|
|
Posty: 17
|
ja w swojej wykrêci³em ca³y zawór i wysypa³em proszek, nie wiadomo jaki ³adunek ma Twoja ga¶nica, wiem ze s± naboje z ³adunkiem C02 i by³y gasnice na³adowane Azotem "N", Najbezpieczniej to ja gdzies odpalic o ile odpali, mniej zabawy bêdzie z wysypywaniem,
|
|
|
|
|
936
|
Wys³any: 2012-02-09, 20:36
|
0
|
|
|
Pomóg³: 4 razy Posty: 905
|
A kto¶ zastanawia³ siê nad wykorzystaniem tego urz±dzenia ?
Nie zbyt skomplikowane i ciche.
J
ko³o 1.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 137 raz(y) 365.19 KB |
|
|
|
|
|
Andy 66
|
Wys³any: 2012-02-09, 20:47
|
0
|
|
|
Posty: 177 Sk±d: Bydgoszcz
|
936 napisa³/a: | A kto¶ zastanawia³ siê nad wykorzystaniem tego urz±dzenia ?
Nie zbyt skomplikowane i ciche.
J |
Kiedy¶ siê zastanawia³em, ale k³opotliwe jest na pewno odpinanie "urz±dzenia" i dopompowanie (które jest g³o¶ne). Ko³o osobówki mo¿e starczy na 10 minut... a dentka od ci±gnika |
|
|
|
|
SerekBMWE30
|
Wys³any: 2012-02-09, 20:47
|
0
|
|
|
Posty: 17
|
jak na moje to opona ma zbyt ma³o powietrza na d³u¿sze malowanie |
_________________
|
|
|
|
|
osiouek
|
Wys³any: 2012-02-16, 17:08
|
0
|
|
|
Posty: 22 Sk±d: TRN/£DZ
|
Koledzy mam taki presostat i zastanawia mnie do czego jest ta ¶ruba po ¶rodku. (chodzi mi o t± w kolorze z³otym)
Z tego co wiem to z pozostalych otworów, 2 z tych 4 wyj¶æ muszê zakorkowaæ.
No i te plastikowe 2 to do zasilania. |
|
|
|
|
Erni
|
Wys³any: 2012-02-16, 17:59
|
0
|
|
|
Pomóg³: 1 raz Posty: 153
|
to jest prawdopodobnie "rozprê¿nik" nie wiem jak to siê fachowo nazywa, ale powoduje on rozprê¿enie przewodu wychodz±cego z agregatu, po to aby by³o mu l¿ej startowaæ, Tylko pamiêtaj o zaworze zwrotnym od strony butli. I czemu chcesz 2 wyjscia zakorkowaæ? Tam powiniene¶ daæ:
1. wej¶cie z butli
2. manometr
3. wyj¶cie na filtr i reduktor
4. Nie konieczne ale raczej wymagane je¿eli nie ma gdzie indziej ZAWÓR bezpieczeñstwa. |
_________________ "S± dwie rzeczy nieskoñczone - wszech¶wiat i g³upota ludzka, ale co do tego pierwszego nie jestem pewien"-A.E |
|
|
|
|
osiouek
|
Wys³any: 2012-02-16, 18:06
|
0
|
|
|
Posty: 22 Sk±d: TRN/£DZ
|
Mam dok³adnie tak± sam± butlê po ga¶nicy jak ta tutaj:
s± w niej 2 otwory, czyli nie muszê ju¿ wspawywaæ kolejnego tak? |
|
|
|
|
Erni
|
Wys³any: 2012-02-16, 18:14
|
0
|
|
|
Pomóg³: 1 raz Posty: 153
|
jak masz 2 otwory to nie. ¯eby ten odprê¿nik dzia³a³ prawid³owo, trzeba daæ albo trójnik z zaworem zwrotnym, albo osobno trójnik i zawór zwrotny. Bo inaczej wyleci ca³e powietrze ze zbiornika. |
_________________ "S± dwie rzeczy nieskoñczone - wszech¶wiat i g³upota ludzka, ale co do tego pierwszego nie jestem pewien"-A.E |
|
|
|
|
SerekBMWE30
|
Wys³any: 2012-02-16, 19:03
|
0
|
|
|
Posty: 17
|
w t± srubê mozesz zamontowac metalowy giêtki przewód zamiast z³±czek 1/2 lub 3/4 cala |
_________________
|
|
|
|
|
osiouek
|
Wys³any: 2012-02-19, 15:03
|
0
|
|
|
Posty: 22 Sk±d: TRN/£DZ
|
Tym razem ja siê pochwalê kompresorkiem:
mam jeszcze 2 problemy do rozwi±zania bo przykrecajac reduktor (rêk±) to ukrêci³em gwint i bede musial wstawic jeszcze gdzies ten reduktor. A drugi problem to to, ¿e presostat nie wylacza agregatu przy 8 barach tak jak powinien. Wiecie czym to moze byc spowodowane? |
|
|
|
|
Andy 66
|
Wys³any: 2012-02-19, 19:11
|
0
|
|
|
Posty: 177 Sk±d: Bydgoszcz
|
osiouek napisa³/a: | presostat nie wylacza agregatu przy 8 barach tak jak powinien |
Musisz zdj±æ z presostatu plastikow± obudowê (ino pr±d od³±cz ) i na górze bêdziesz mia³ ¶rubê. S³u¿y do regulacji. Popu¶æ, albo doci±gnij bo nie pamiêtam... |
_________________ https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz |
|
|
|
|
Erni
|
Wys³any: 2012-02-19, 19:45
|
0
|
|
|
Pomóg³: 1 raz Posty: 153
|
zale¿y jak siê Twój presostat reguluje, u mnie by³y 3 ¶ruby, dwie do regulowania cisnienia za³±czenia/ albo wy³±czenia, i trzecia do ustawiania zakresu pompowania. Czyyli ustawialem cisnienie w³±czenia (chyba w³±czenia) np 6 bar, a pozniej ustawialem tak aby tankowa³ 2bary i wy³±czy³ siê przy 8smiu |
_________________ "S± dwie rzeczy nieskoñczone - wszech¶wiat i g³upota ludzka, ale co do tego pierwszego nie jestem pewien"-A.E |
|
|
|
|
cube
|
Wys³any: 2012-02-19, 20:17
|
0
|
|
|
Pomóg³: 3 razy Posty: 110
|
powinny byæ 2 ¶ruby. jedna do w³±czania (gdy ci¶nienie spada) i druga do odcinania zasilania jak osi±gnie zaplanowany poziom ci¶nienia. Erni - trzecia nie s³u¿y³aby do niczego, nie móg³by¶ przecie¿ ustawiæ ¿eby pompowa³a od 6bar 3 bary i przy 8 wy³±cza³o. albo od 6 ¿eby pompowa³o 1 i przy 8...
osiouek - nie¼le, ale z tego co widzê to masz odwrotnie zamontowany odwadniacz za butl±, i ta decha pod spodem nieco za wielka, ale i tak najwa¿niejsze ¿eby hula³o i da³o siê za pomoc± tego¿ æwiczyæ |
|
|
|
|
Erni
|
Wys³any: 2012-02-19, 21:28
|
0
|
|
|
Pomóg³: 1 raz Posty: 153
|
Hej cube
w sumie na jedno wychodzi Sam rozkminia³em to spory kawa³ek dnia, ale na pewno 2 wiêksze ¶ruby ustala³y ci¶nienie w³±czenia, albo wy³±czenia, a trzecia taka mniejsza ilo¶æ nabijania, co jest prawie tym samym co ci¶nienie wy³±czenia.
Ja piszê tylko to co wyczyta³em w instrukcji i to co robilem, dawno to by³o, byæ mo¿e co¶ pomyli³em, ale na 90% tak by³o.
pozdrawiam
P.S. poszuka³em czego¶ na swoj± obrone i co¶ takiego znalaz³em: http://www.google.pl/imgr...a6z-HZBA&zoom=1
na rysunku widaæ te 2 wiêksze ¶ruby i tam jest jakie¶ zadane P i ta ma³a jest ΔP czyli jaka¶ ró¿nica lub przyrost ci¶nienia. |
_________________ "S± dwie rzeczy nieskoñczone - wszech¶wiat i g³upota ludzka, ale co do tego pierwszego nie jestem pewien"-A.E |
|
|
|
|
osiouek
|
Wys³any: 2012-02-20, 00:15
|
0
|
|
|
Posty: 22 Sk±d: TRN/£DZ
|
Jutro rozkrece i sprawdze jak to u mnie wyglada. Cube a co to zmieni jezeli przestawie odwadniacz w inne miejsce? Zastanawialem sie czy nie kupic jeszcze jednego ale w koncu zrezygnowalem. Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz bo jeszcze przed ukreceniem gwintu w reduktorze na manometrze pokazywalo takie same cisnienie (no moze troszke mniejsze) jak na manometrze przy presostacie. Czy to normalne czy z reduktorem (albo manometrem) bylo cos nie tak?
ps. kwestie wizualne odstawilem na bok, zalezy mi zeby jak najszybciej zaczac cwiczyc |
|
|
|
|
Andy 66
|
Wys³any: 2012-02-20, 08:43
|
0
|
|
|
Posty: 177 Sk±d: Bydgoszcz
|
W reduktorze - jak ju¿ kompresor nadmucha - podnosisz pokrêt³o do góry (zabezpieczenie) i regulujesz... Jak zmniejszysz ci¶nienie, reduktor zacznie syczeæ do momentu zadanego ci¶nienia. Byæ mo¿e masz rozkrêcony na maxa... albo jest zepsuty. |
|
|
|
|
osiouek
|
Wys³any: 2012-02-20, 10:26
|
0
|
|
|
Posty: 22 Sk±d: TRN/£DZ
|
Po otworzeniu moj presostat wygl±da tak:
rozumiem ze mam go wyregulowaæ ta sruba co jest na szczycie tak? |
|
|
|
|
Andy 66
|
Wys³any: 2012-02-20, 16:17
|
0
|
|
|
Posty: 177 Sk±d: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
osiouek
|
Wys³any: 2012-02-20, 22:42
|
0
|
|
|
Posty: 22 Sk±d: TRN/£DZ
|
Problem z presostatem rozwi±zany Dzieki! Jutro kupujê reduktor i zaczynam zabawê
[ Dodano: 2012-02-21, 19:12 ]
Sorry, ¿e tak post pod postem ale mam kolejny klopot. Kupilem reduktor taki jak na zdjeciach:
http://dl.dropbox.com/u/57352316/IMG_3515.JPG
http://dl.dropbox.com/u/57352316/IMG_3516.JPG
tylko bylem jeszcze w innym sklepie specjalistycznym ze sprezarkami i gosciu mi powiedzial ze to nie jest reduktor tylko ogranicznik powietrza i ze na tym jak sobie ustawie jakies tam cisnienie na wcisnietym spuscie to owszem takie cisnienie bedzie ale jak puszcze spust to powietrze bedzie pod takim cisnieniem jak na butli. Nie wiem co mam o tym myslec i co z tym zrobic. Pokazywal mi tez jakies reduktory z prawdziwego zdarzenia jednak ich ceny zaczynaly sie od 80 zl...
[ Dodano: 2012-02-22, 00:14 ]
Po ogladnieciu fotek waszych kompresorow wydedukowalem, ze ten moj reduktor jest chyba zeby go podlaczyc bezposrednio pod pistolet lakierniczy i dlatego to nie chodzi tak jak powinno. Przy kompresorze powinien byc chyba reduktor membranowy, czy cos takiego siê sprawdzi:
http://allegro.pl/redukto...html#tabsAnchor |
|
|
|
|
cube
|
Wys³any: 2012-02-22, 08:43
|
0
|
|
|
Pomóg³: 3 razy Posty: 110
|
wyluzuj to co kupi³e¶ wystarczy to te¿ jest reduktor czyli ogranicznik ci¶nienia i jesli pasuje to do gwintów które masz to spokojnie bêdzie hulaæ. Przecie¿ jak pu¶cisz spust to powietrze nie leci z reszt± ten co masz na ostatnim zdjêciu to te¿ jest taki montowany pod pistolet... |
|
|
|
|
osiouek
|
Wys³any: 2012-02-22, 22:11
|
0
|
|
|
Posty: 22 Sk±d: TRN/£DZ
|
Dzisiaj próbowa³em trochê psikaæ i ten reduktor nie zapewnia jednego sta³ego ci¶nienia. Na razie poæwiczê sobie celno¶æ, prowadzenie i miê¶nie w d³oni (bo rêka boli jak siê jak siê trochê d³u¿ej maluje), a jak dostanê wyp³atê to zainwestuje w porz±dny membranowy reduktor i chyba jeszcze jeden odwadniacz przed butl±. |
|
|
|
|
karas83
|
Wys³any: 2012-03-30, 22:27
|
0
|
|
|
Posty: 31
|
witam wiec jestem nowy bla bla bla
mia³em ju¿ kupiæ kompresor ale ha³as mnie odstrasza³ i wpad³em na pomys³ agregatem.
widzê ze nie ja pierwszy i to mnie pocieszy³o.
kilka minut pu¿niej wsiad³em w auto i pojecha³em po agregat.
szczê¶cie mi dopisa³o i na 9 lodówek jedna mia³a agregat.
(mieszkam w norwegii i tutaj stary sprzed oddaje siê pod sklep, ale z³omiarze tu s± ca³ym dniem i wyci±gaj± co siê da) ta jedna widocznie ¶wie¿a lodóweczka by³a
oczywi¶cie pomy¶la³em pewnie nie dzia³a ale ¿e prosty demonta¿ byl to po¶wiêci³em jej 4min i agregat jest.
zmieni³em kabelki i odpali³ za pierwszym razem
dmucha ³adnie i nie pluje.
pisa³em do znajomych o jaki¶ zbiornik i jadê jutro na zakupy.
wy³±cznik filtru zawory wê¿e itp
jak tylko bêdzie gotowy to wstawiê foto
pozdrawiam
[ Dodano: 2012-03-31, 16:37 ]
wiec po oglêdzinach cenowych w tym kraju gdzie jestem, to zakup samych podzespo³ów wyjdzie mnie drogooooo .
znalaz³em na necie u¿ywany kompresor
cena ok 300zl
demontuje pompê zak³adam agregat i jest cichy i gotowy do pracy.
pompê sprzedaje za jakie¶ 150 z³ i jest kompresor za 150z³.
taniej nic tutaj nie wymy¶lê.
co wy na to??
[ Dodano: 2012-04-03, 22:24 ]
mam pytanie czy mia³ kto¶ problem z tym zaworkiem w wy³±czniku czasowym?? nie chce mi siê zamkn±æ ma za ma³e ci¶nienie z agregata na start.
jaka¶ porada? |
_________________ http://karas83.digart.pl/digarty/ |
|
|
|