Szukaj FAQ Album

Autor Wiadomość
Szczur[R]
Wysłany: 2017-10-30, 16:59   chmury ! perłowa baza debeer, pistolet DEVILBISS FLG 5
0
UP DOWN

Sprawa wyglądała tak że wychodzą mi straszne chmury ! Najbardziej je widać przy spojrzeniu na elementy w słońcu z dużego kąta, przy patrzeniu na wprost są mniej widoczne ale też zauważalne.
Dodatkowo miejscami baza jakby mi się zbiega w takie ciemniejsze kropki. Nie mam doświadczenia w perłach/metalikach i nie wiem jak to ogarnąć samemu. Na żadnym szkoleniu też nie byłem.

Baza to bordowa perła - debeer R500P
Rozrobiona 1:1 standardowym rozcieńczalnikiem z mieszalmni debeer 1-151
Podkład mokro na mokro, o szarości 4 (w 7 stopniowej skali) zaleciła mieszalnia, ale na aucie fabryczny był ciemniejszy
Pistolet FLG 5 dysza 1.4 wszystko rozkręcone na max, ciśnienie 2 bary.

Lakierowałem na 2 warstwy plus przepylenie: pierwsza warstwa mokra z odległości około 18cm, druga też mokra ale z odległości około 22cm. Trzecia z około 26cm szybkie ruchy, wyszła kasza.
Dodam jeszcze że te mokre warstwy starałem się zrobić możliwie cienkie, bo jak wcześniej robiłem próbę to przy grubych warstwach wychodziło mocno za ciemno.

kalbi 
Wysłany: 2017-10-30, 17:17   
0
UP DOWN

czy jesteś pewien, że baza dobrze pokryła? Możliwe, że wina leży w niedostatecznym kryciu. Podkład powinien być ciemno szary w skali 7 stopniowej to 6 lub ostatecznie 5 zakładam. Pooglądaj jak się lakieruje na youtube i staraj się podpatrzeć technikę, znajdź np Gunman

trzeźwy inaczej
Wysłany: 2017-10-30, 18:42   
0
UP DOWN

Nie wiem jaki jest powód twojego problemu, ale jak jeszcze miałem DeBeera to klienci dziwili się, że u mnie Debeer nie chmurzy a jak kupią u konkurencji to chmurzy. Różnica była taka, że ja nie kupowałem wosków od Haya bo były 100zł tańsze niż DeBeer'owskie.

Dorób kolor w innej mieszalni. Jak dalej będą chmury to znaczy, że coś nie tak z technologią.

Szczur[R]
Wysłany: 2017-11-08, 19:12   
0
UP DOWN

kalbi napisał/a: