Szukaj FAQ Album

Autor Wiadomość
marcinl1979
Wysłany: 2018-05-13, 09:25   Problem z lakierowaniem BMW
0
UP DOWN

Witam jestem tutaj nowy chociaż forum przeglądam od dawna ale prosze o wyrozumiałośc, Mam problem jestem amatorem bawie się w lakierowanie tylko na własne potrzeby i mam teraz problem z połozeniem lakieru na moim bmw cosmoschwarz 303. Dobierałem juz 3 razy baze i za kazdym razem kolor sie nie zgadza ziarno jeszcze do przezycia ale sam kolor główny czyli czarny mi wychodzi jakby grafit. Prosze o porade jak poprawnie ułozyć tą baze Sprzet jaki posiadam to kompresor 50 lit 2 tłoki silnik 3kw pistolety to devilbiss slg 620 dysza 1.3 i jezcze mini airpres 1.2 dysza. Dodam ze jak połorze klar i wiadomo jak to w garażu zawsze ciś sie uwiesi do bezbarwnego i przeszlifuje papierem 2000 na mokro potem polerka pastą farecla 3g i jakby po tym polerowaniu ten kolor się rozjaśniał Przed zmatowieniem i polerka kolor jakby był ok ale może to tylko moje odczucia. Kupiłem wczoraj jeszcze devilbissa flg 5 ale mysle ze to nie jest wina sprzetu ale operatora czyli mnie Prosze o pomoc bo o miesiaca juz walcze i bez rezultatów linki do zdjęc https://naforum.zapodaj.net/8ccda4a411b7.jpg.html https://naforum.zapodaj.net/18209fa30f81.jpg.html https://naforum.zapodaj.net/6547a83c49fc.jpg.html

KK 
Wysłany: 2018-05-13, 12:21   
0
UP DOWN

Jak nakładasz ostatnią warstwę bazy? wypruszasz czy na mokro? Czy mieszalnia robi natryski jak dobiera kolor?

marcinl1979
Wysłany: 2018-05-13, 20:30   
0
UP DOWN

szczerze mówiac jade 3 warstwy w miare równe raczej nie wypruszam tej ostatniej ale czy miało by to wpływ na sam kolor bo na ziarno moze faktycznie ale sam kolor powinien być ok.Co do dorabiania bazy zostawiłem klapke wlewu paliwa i po ok 2 godzinacz dzwonili ze jest baza do odebrania .Baza dupont proporcja 1 do 0,8. a napisz kolego jak posiadaz takowa wiedze jak prawidłowo położyć tą baze jakim ciśnieniem odległosc od elementu i jak wypruszyć tą ostatnią warstwe

marcinl1979