Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
Rzemo 
Wys³any: 2018-10-07, 17:49   Zakup pistoletu do +/- 350z³
0
UP DOWN

Posty: 3
Sk±d: Rzeszów
Witam. Szukam pistoletu do kwoty +/- 350z³, który da³by sobie radê ze sprê¿ark± 100l dwa t³oki + bufor 60l. Zaczyna³em na sico, pewnie jak ka¿dy, lecz my¶la³em nad czym¶ ciut lepszym. Jestem hobbyst±/amatorem w tym temacie, wiêc nie potrzebujê sprzêtu z górnej pó³ki, gdzie czasem do polakierowania mam jeden czy dwa elementy.

My¶la³em nad Devilbissem SLG 620, i prawdopodobnie tylko on celuje w mój bud¿et. Ma kto¶, u¿ywa³, móg³by siê podzieliæ spostrze¿eniami ?. Wiem, wiem, ¿e FLG jest niebo lepiej wykonany, ale kas± nie szastam, a chcia³bym robiæ sukcesywn± przesiadkê na co¶ lepszego w pó¼niejszym okresie czasu.

Chyba ¿e macie jakie¶ alternatywy w tym przedziale cenowym ?. Pozdrówki.
 

Robertlodz09 
Wys³any: 2018-10-09, 07:16   
0
UP DOWN


Pomóg³: 61 razy
Posty: 3388
Sk±d: £ód¿
Za 199z³ masz na znanym portalu aukcyjnym podróbkê pistoletu ala-Sata 5000 z g³owic±
powietrza wzorowan± na ala-Sata 4000 ....
Nie wiem jak to sie sprawdza "w akcji" ale przynajmniej bêdziesz mia³ pistolet o
"topowym" wizualnie kszta³cie ;)
 

Rzemo 
Wys³any: 2018-10-13, 15:25   
0
UP DOWN

Posty: 3
Sk±d: Rzeszów
Robertlodz09 napisa³/a:
Za 199z³ masz na znanym portalu aukcyjnym podróbkê pistoletu ala-Sata 5000 z g³owic±
powietrza wzorowan± na ala-Sata 4000 ....
Nie wiem jak to sie sprawdza "w akcji" ale przynajmniej bêdziesz mia³ pistolet o
"topowym" wizualnie kszta³cie ;)


Robercie, przesta³by¶ ju¿ z tymi docinkami.. Ja rozumiem, ¿e Sata tu, Sata tam, i ¿e lepiej siê nie braæ za nic, gdy siê nie ma topowego guna, no ale w tym wszystkim s± chyba jakie¶ pó³ ¶rodki nieprawda¿ ?.

Mi na kszta³cie nie zale¿y, byle k³ad³ równo i by³ w miarê trwa³y, mo¿na co¶ dorzuciæ jeszcze do tej kwoty, ale niewiele, gdy¿ robi±c to od czasu do czasu guna za 1000z³ nie potrzebujê, aby le¿a³ i siê kurzy³..
 

kzychu
Wys³any: 2018-10-13, 18:05   
0
UP DOWN

Pomóg³: 5 razy