Szukaj FAQ Album

Autor Wiadomość
Rzemo 
Wysłany: 2018-10-07, 17:49   Zakup pistoletu do +/- 350zł
0
UP DOWN

Witam. Szukam pistoletu do kwoty +/- 350zł, który dałby sobie radę ze sprężarką 100l dwa tłoki + bufor 60l. Zaczynałem na sico, pewnie jak każdy, lecz myślałem nad czymś ciut lepszym. Jestem hobbystą/amatorem w tym temacie, więc nie potrzebuję sprzętu z górnej półki, gdzie czasem do polakierowania mam jeden czy dwa elementy.

Myślałem nad Devilbissem SLG 620, i prawdopodobnie tylko on celuje w mój budżet. Ma ktoś, używał, mógłby się podzielić spostrzeżeniami ?. Wiem, wiem, że FLG jest niebo lepiej wykonany, ale kasą nie szastam, a chciałbym robić sukcesywną przesiadkę na coś lepszego w późniejszym okresie czasu.

Chyba że macie jakieś alternatywy w tym przedziale cenowym ?. Pozdrówki.

Robertlodz09 
Wysłany: 2018-10-09, 07:16   
0
UP DOWN

Za 199zł masz na znanym portalu aukcyjnym podróbkę pistoletu ala-Sata 5000 z głowicą
powietrza wzorowaną na ala-Sata 4000 ....
Nie wiem jak to sie sprawdza "w akcji" ale przynajmniej będziesz miał pistolet o
"topowym" wizualnie kształcie ;)

Rzemo 
Wysłany: 2018-10-13, 15:25   
0
UP DOWN

Robertlodz09 napisał/a:
Za 199zł masz na znanym portalu aukcyjnym podróbkę pistoletu ala-Sata 5000 z głowicą
powietrza wzorowaną na ala-Sata 4000 ....
Nie wiem jak to sie sprawdza "w akcji" ale przynajmniej będziesz miał pistolet o
"topowym" wizualnie kształcie ;)

Robercie, przestałbyś już z tymi docinkami.. Ja rozumiem, że Sata tu, Sata tam, i że lepiej się nie brać za nic, gdy się nie ma topowego guna, no ale w tym wszystkim są chyba jakieś pół środki nieprawdaż ?.

Mi na kształcie nie zależy, byle kładł równo i był w miarę trwały, można coś dorzucić jeszcze do tej kwoty, ale niewiele, gdyż robiąc to od czasu do czasu guna za 1000zł nie potrzebuję, aby leżał i się kurzył..

kzychu
Wysłany: 2018-10-13, 18:05   
0
UP DOWN

Ten jest ok.
https://allegro.pl/expert-hp-pistolet-lakierniczy-dysza-1-4-mm-600ml-i7582636718.html

Robertlodz09