Weź pod uwagę, że po nałożeniu podkładu powstaje niewielka morka i należy ja przeszlifować aby uzyskac idealną gładką powierzchnie. Można uniknąć morki, ale należy podkład bardziej rozcienczyć.
Można uniknąć morki, ale należy podkład bardziej rozcienczyć.
Nawet bardziej jak zaleca producent w karcie technicznej ? Przecież w ten sposób zmniejsza się grubość powłoki a co za tym idzie osłabia jej "odporność antykorozyjna" ...
przy epoksydzie żeby spełniał swoje zadanie grubość powłoki nie może być mniejsza jak 80-90 mikronów ...
Tutaj co do pytania to najlepiej skontaktuj się z działem technicznym Novola tam Ci udzielą odpowiedzi czy na epoksydowy podkład można w technice m-m położyć lakier (emalie) syntetyczną tzw syntetyk
Dawno dawno temu jak sie syntetykami lakierowało auta (Fiat 125p 126p Polonez itd) to podkłady jakie wtedy były się przygotowywało poprzez zmatowienie i wyrównanie powierzchni ale wtedy nie było podkładów epoksydowych ... a w karcie technicznej tego podkładu pisze tylko że można nakładać wszelkie lakiery nawierzchniowe firmy Novol ... a Novol syntetyków nie produkuje ...
Po zmatowieniu to możesz spokojnie na epoksyd czy podkład akrylowy kłaść ten syntetyk ale nie wiem czy w technice m-m nastąpi wiązanie chemiczne pomiędzy tymi materiałami ...
Nawet bardziej jak zaleca producent w karcie technicznej ? Przecież w ten sposób zmniejsza się grubość powłoki a co za tym idzie osłabia jej "odporność antykorozyjna" ...
przy epoksydzie żeby spełniał swoje zadanie grubość powłoki nie może być mniejsza jak 80-90 mikronów ...cytuję jak napisano powyżej.
Masz w pełni rację. Kolega próbuje iść na skruty, ale coś za coś.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum