Szukaj FAQ Album

Autor Wiadomość
Mejtun
Wysłany: 2021-03-07, 15:28   Pomoc w lakierowaniu felg
0
UP DOWN

Dzień dobry wszystkim
Jestem nowym członkiem grupy i postaram się jak najlepiej opisać mój problem
Otóż dostałem na święta felgi które były w stanie średnim, oddałem je do galwanizeri by zdjęli z nich chrom.
Wiadomo po zdjęciu jest masa ubytkow
Poszpachlowałem większość szpachlą do alu Trotonem
Zrobiłem test i nałożyłem podklad czarny firmy Racing, jako że jest dosyć zimno (a ja jestem laikiem i robie dla siebie we własnym zakresie )
Podkład o dziwo nie spłynął a grubą warstwą zalał pozostałe ubytki i teraz pytanie
1 czy pod jasny kolor czarny Podkład zda egzamin ?
2 jeśli nie to jakiej firmy polecacie Podkład jasny by ładnie pokrył ewentualne ubytki ?
3. Chciałbym uzyskać powiedzmy efekt chromu lakierem w puszce ktoś testował może któryś kolor RAL i wyrazi swoją opinię?
Czy włóknina nada się do zmatowienia podkładu?
Jeśli nie to jak to najefektywniej zrobić?
I na koniec chyba po jakim czasie nakładać lakier bezbarwny i w jakich ilościach by stworzył twardą strukturę?
Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli

MichuMachu
Wysłany: 2021-03-07, 19:07   
0
UP DOWN

Czarny pod jasny kolor akurat w przypadku felg będzie też w ostateczności ale pójdzie więcej farby żeby to pokryć minus tego jest taki że jak ci coś odprysnie od kamyka to będzie widać czarne kropki... Zapomnij o jakichś efektach chromu sprayem. Pistoletem trzeba mieć spore doświadczenie żeby to zrobić dobrze i nie spitolic malowania. Lakierowanie pod efekt chromu jest to całkiem inne lakierowanie niż takie ,,zwykle".
Włóknina sama nie wystarczy. Jeśli jest to podkład w sprayu musisz zacząć od p600 na gąbce i skończyć włóknina 1500.
Podkład w sprayu mocno wypełniający taki ma sens. Lakier bezbarwny nakładasz w 2 warstwach po ok 15 do 20 minut w temperaturze 20 stopni.

Mejtun
Wysłany: 2021-03-07, 19:28   
0
UP DOWN

MichuMachu napisał/a: