Autor |
Wiadomo¶æ |
|
reve
|
Wys³any: 2009-02-16, 21:39 Prelude Reve'a fotostory
|
0
|
|
|
Posty: 9
|
prace s± w toku, proszê siê nie przera¿aæ na razie ;p :mlotek:
kolejna aktualizacja, 3 dzieñ..
Ogólnie opanowali¶my tylne nadkola i jest super, wszystko proste i ok, zrobione w podk³ad.
Pracy tyle, ¿e masakra.....
jeszcze 2 dni, max 3 ze sk³adaniem.....
No i prawie finish, niestety nie bêdzie zdjêæ z dzi¶ ( zapomnia³em aparatu). W³a¶ciwie to wrzucê jutro. Wysz³o super, nawet siê nie spodziewali¶my, ¿e bêdzie tak dobrze.
Warunki super, i efekt jak na takie warunki niesamowity, czasem tak w komorze nie wyjdzie.
Reperaturek brak, my dorabiali¶my z jakich¶, które by³y u Tomka w gara¿u. Powiedzia³, ¿e rant pasuje od starego passata ''szczupaka'' i z tego zrobili¶my.
Ja pracujê w firmie zajmuj±cej siê dystrybucj± lakierów i dodatków. Po moich rabatach mog³em sobie pozwoliæ na zrobienie samochodu na najlepszych materia³ach. Podk³ad, baza i lakier bezbarwny to produkty z najwy¿szej lini NEXA Autocolor. Samochód lakierowany by³ pistoletami SATA i Aerometal. Baza k³adziona Sat± HVLP 2000, natomiast lakier bezbarwny Sat± 3000 RP. do podk³adu u¿yli¶my pistoletu Aerometal FURA. Ogólnie robi±c takimi materia³ami i profesjonalnym sprzêtem uzyskali¶my bardzo dobry efekt.
Jutro fotki z lakierowania maski i zderzaków oraz polakierowanego nadwozia.
Niektóre zdjêcia nie za bardzo wyra¼ne ze wzglêdu na du¿e zapylenie.
no i fotki z soboty
Tak siê zaczyna pracê ;] ba³wanowo
Mój kumpel Tomek ;], zasuwa jak duch na tych fotkach
I sk³adamy wszystko do kupy i trzeba bêdzie w najbli¿szym czasie strzeliæ jak±¶ fajn± sesjê zdjêciow±
Generalnie Jaki by³ samochód przed lakierowaniem widaæ na pierwszych fotkach, jak bêdzie ³adna pogoda to wrzucê fotki ju¿ na gotowo. |
|
|
|
|
online
|
Wys³any: 2009-02-16, 23:20
|
0
|
|
|
MTGarage.
Pomóg³: 10 razy Posty: 722 Sk±d: ¦l±sk - ¦wierklaniec
|
na budzie straszna mora :| feee. duzo polerki bylo.
na masce juz lepiej.
fajne auto, chorowalem na takie |
_________________
Lakierowanie motocykli i skuterów!
www.bikepics.com/members/online/ |
|
|
|
|
reve
|
Wys³any: 2009-02-16, 23:41
|
0
|
|
|
Posty: 9
|
morka zostawiona by³a specjalnie, jest bardzo du¿o bezbarwnego, ba³em siê ze w takich warunkach si±dzie sporo syfu. A przynajmniej jest z czego ¶ci±æ teraz.. Po polerce bêdzie taka morka jak fabryczna. Teraz jest jak na nowym fiacie ;p czyli mega |
_________________
|
|
|
|
|
baqo
|
Wys³any: 2009-02-17, 08:59
|
0
|
|
|
Pomóg³: 20 razy Posty: 1553 Sk±d: ko³obrzeg
|
BRAVO |
|
|
|
|
marathon
|
Wys³any: 2009-02-17, 11:38
|
0
|
|
|
Pomóg³: 1 raz Posty: 34
|
Fajne zdjêcia. |
|
|
|
|
gola
|
Wys³any: 2009-02-17, 12:20
|
0
|
|
|
Pomóg³: 23 razy Posty: 854
|
powiem tak:
Warunki moze i nie najlepsze,ale przynajmniej kolega twoj podchodzi profesjonalnie do zadania,wszystko fajnie pooklejane,a nie jakies szmaty na kolach i takie tam...
Zapros kolege na forum |
|
|
|
|
mebArth
|
Wys³any: 2009-02-17, 16:39
|
0
|
|
|
Pomóg³: 42 razy Posty: 1794 Sk±d: Kraków
|
Szacun za papier a nie gazety. Szacun za wyjêcie klamek Szacun za maske i kombinezon. Podoba mi siê. Robi³em tak± ca³osciówke na bordowo. Utyra³es sie na drzwiach nieco
Co mi sie nie podoba...te fleki na masce - takie rzeczy sie rozszlifowuje a nie szpachluje i widzia³em na b³otniku ¿ywice na nie zmatowany lakier. To kiedy¶ wyjd± te dziurki. Si±dzie.
Ogólnie + |
_________________ Bart
|
|
|
|
|
reve
|
Wys³any: 2009-02-17, 22:58
|
0
|
|
|
Posty: 9
|
Przed szpachlowaniem wszystko by³o zjechane maszyn± p240 w tych miejscach gdzie miala byæ szpachla. Powinno siê ³adnie trzymaæ, fleki na masce by³y za g³êbokie na szlifowanie, poza tym na hondzie jest tak cieniutko wszystkiego ze masakra, trzeba by zeszlifowaæ do go³ej blachy.
Na drzwiach trochê, ale i tak wyzwaniem by³o dotrzeæ maskê. Nie u¿y³em grubszego papieru ni¿ P100, pó¼niej p120, p240, p320 i p400 wszytko maszyn±, na koñcu poszed³ papier na wodê p1000 ¿eby zlikwidowaæ ewentualne sprê¿ynki. |
|
|
|
|
baqo
|
Wys³any: 2009-02-17, 23:39
|
0
|
|
|
Pomóg³: 20 razy Posty: 1553 Sk±d: ko³obrzeg
|
reve napisa³/a: | Nie u¿y³em grubszego papieru ni¿ P100, pó¼niej p120, p240, p320 i p400 wszytko maszyn±, na koñcu poszed³ papier na wodê p1000 ¿eby zlikwidowaæ ewentualne sprê¿ynki. | ooo! to siê trochê napracowa³e¶.ja koñczê na P240 maszyna.1000 drobno jak pod podk³ad . |
|
|
|
|
|
reve
|
Wys³any: 2009-02-18, 12:19
|
0
|
|
|
Posty: 9
|
¼le mnie zrozumiales , pod podklad tez skoñczy³em na P240, pó¼niej to juz obrabianie podk³adu. P1000 to juz pod bazê. |
_________________
|
|
|
|
|
kamilbusko
|
Wys³any: 2009-02-18, 19:56
|
0
|
|
|
Posty: 349
|
nawet spoko wysz³o jak koledze siê maluje sata RP 3000 |
|
|
|
|
reve
|
Wys³any: 2009-02-18, 23:55
|
0
|
|
|
Posty: 9
|
Jest ok, naprawdê. Niektórzy nie lubi± saty, ale ja polecam. |
_________________
|
|
|
|
|
kriskos997
|
Wys³any: 2009-02-25, 19:02
|
0
|
|
|
Posty: 25
|
napis zkolego cos wiecej o tych produktach NEXA Autocolor jak sie na tym pracuje i jakie ceny ? |
|
|
|
|
mebArth
|
Wys³any: 2009-02-26, 17:49
|
0
|
|
|
Pomóg³: 42 razy Posty: 1794 Sk±d: Kraków
|
Nie daje sie papieru na wode przy szpachli bo szpachla "pije wode" Nasi±ka i po pó³ roku jest zgrzyt czemu puchnie jak by³o zdrowo? Tak samo szpryckit - tylko na sucho. Do podk³adu tylko na sucho lecimy - zero wody. |
_________________ Bart
|
|
|
|
|
reve
|
Wys³any: 2009-02-27, 23:56
|
0
|
|
|
Posty: 9
|
Nie jestem laikiem i wiem co pisze, nie zwracaj mi na to uwagi bo wiem jak to trzeba robiæ. Czytaj wszystko a nie urywki i potem piszesz g³upoty jakie¶ o szpachli na mokro. Tragedia po porostu...
Produkty Atocolor nie s± niestety najtañszymi produktami, jest to taka trochê ekskluzywna marka PPG, pasowalno¶æ kolorów jak wszêdzie, jak korekta albo wpy³ka to pasuje zawsze.
Ja mam z tymi materia³ami styczno¶æ na codzieñ bo pracujê w firmie która jest dystrybutorem tej marki. Ja lakierowa³em jeszcze baz± 2K. Jeszcze j± sprzedajemy, ale staramy siê przechodziæ na aquabase. Niestety nie jest ³atwo bo jako¶ wszyscy maj± jakie¶ uprzedzenie do wody. A nasza jest naprawdê niez³a. Cieniowanie robi siê bajkowo, a si³a krycia jest rewelacyjna, praktycznie na 1.5 raza plus wypy³ka na koniec.
cena 2k za 1l bazy 210 - 327 z³
aquabase bardzo podobnie
orginalny bezbarwny to wydatek rzêdu 180 z³ za litr w komplecie z utwardzaczem
jak kto¶ jest zainteresowany to mogê przes³aæ aktualny cennik nexy. |
_________________
|
|
|
|
|
natik
|
Wys³any: 2009-02-28, 00:34
|
0
|
|
|
Posty: 19
|
reve napisa³/a: | Ja lakierowa³em jeszcze baz± 2K. |
reve napisa³/a: | cena 2k za 1l bazy 210 - 327 z³ |
Nie s³ysza³em jeszcze o bazie 2K ?czy¿by do bazy konwencjonalnej - rozcieñczonej rozc.do baz dolewa siê co¶ jeszcze?? |
|
|
|
|
kriskos997
|
Wys³any: 2009-02-28, 09:01
|
0
|
|
|
Posty: 25
|
kolega ma na mysli 2k czyli baza + rozp tak mysle
a tak z innejh beczki to pewnie znasz prelude uzytkownika sylwek z forum hondy to ja ja ca³a malowa³em. ps. gdzie macie mieszalnie w ostrowcu ? moze bym sie tam wybra³ sprawdziæ ceny |
|
|
|
|
reve
|
Wys³any: 2009-02-28, 11:23
|
0
|
|
|
Posty: 9
|
No znam to autko. Mieszalnie mamy na ul. D³ugiej 50. Jak chcesz to zapraszam:) |
_________________
|
|
|
|
|
reve
|
Wys³any: 2009-03-21, 22:17
|
0
|
|
|
Posty: 9
|
No i d³ugo trzeba by³o czekaæ ale wreszcie s± ;] fotki mojej preludki:
jeszcze trzeba polere strzeliæ i gitara bêdzie |
_________________
|
|
|
|