Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
Grabarz
Wys³any: 2009-05-18, 18:18   Createx Transparent Kit
0
UP DOWN

Posty: 7
Witam

Panowie powiedzcie dlaczego w zestawie transparentym Createxa jest czarny i bia³y opaque czyli normalny?

A druga sprawa gdzie¶ czyta³em, ¿e do tych farbek nic siê nie leje tylko w maszynu i do przodu... a w zetawie zwyk³ym jest co¶ co siê nazywa Reducer czy jako¶ tak a w transparentnym go nie ma. To jak rozcienczaæ czy nie ?

W temacie farb wodnych jestem totalnie zielony bo jako¶ do dnia dzisiejszego by³em zwolennikiem konwencji :)

Pozdrawiam
 

acidhouse
Wys³any: 2009-05-18, 20:38   
0
UP DOWN
Kustom Kulture


Pomóg³: 10 razy
Posty: 267
Mo¿e dlatego ¿eby by³o lepiej mieszaæ je z innymi transparentami jako kolory "bazowe" (nie mówie tu o konwencji, tylko termin bazowy odnosci sie jako podstawowy) - ja u¿ywam AutoAirów - to lepszy wypust Createxa i jestem w miare zadowolony z tych farb radz± sobie - u¿ywam do nich reduktora ¶redniego zeby nie robiæ sobie syfu na igle, no có¿ czy tak do kubeczka i do przodu nie wiem zale¿y - bieli, czernni, granatu, ¿ó³cienia nie zaryzykowa³bym bez reduktora bo zapchanko gwarantowane w pierwszej minucie pracy - u¿ywam dyszy 0,4 (infinity) i idzie, do 0,15 u¿ywam PRO COLORS
_________________
Training all life
 
 

Grabarz
Wys³any: 2009-05-18, 21:03   
0
UP DOWN

Posty: 7
Dobra ju¿ co¶ ³apie. Teraz mi napisz jak to rozcieñczaæ ? 1:2 ? bardziej ? ...mniej ? Czy reduktor z innego systemu wodnego podo³a czy narobi ba³aganu ?

A teraz pytanie z innej beczki kto na powa¿nie handluje Auto Air'em i Pro Color'em bo przymierza³em siê do tych dwóch marek ale jak chcesz od ³apy co¶ kupiæ to nie ma. W zasadzie chodzi mi o komplety na dzieñ dzisiejszy bazowych, candy i transparentów. Mo¿esz napisaæ na priva jak nie chcesz siaæ reklamy albo wal w temacie.
 

LoboLoco 
Wys³any: 2009-05-19, 07:45   
0
UP DOWN



Pomóg³: 13 razy
Posty: 660
Sk±d: Silesia