Szukaj FAQ Album

Autor Wiadomość
Andrzej_P
Wysłany: 2009-11-04, 11:12   H&S Ultra czy Paasche VL - który kupić
0
UP DOWN

Witam!

Jestem początkujący. Miałem już styczność z chińskim aero i chciałbym zakupić teraz coś lepszego. Mam na oku H&S Ultrę lub używanego Paasche VL.
Moje pytanie brzmi który wybrać. Jaka jest ergonomia użytkowania obu?
Jaką minimalną plamkę można uzyskać każdym z nich? Który sprzęt będzie lepszy do ogólnego zastosowania tj. koszulki, ściany, samochody?
Jeśli jest możliwość proszę o przykłady ich możliwości.
Proszę o odpowiedź.
Dziękuję z góry.

Pozdrawiam.

LoboLoco 
Wysłany: 2009-11-04, 11:35   
0
UP DOWN

Więc tak... wszystko co jest na lakierowanku umieszczone przeze mnie jest malowane aerografami H&S (silverline i infinity) z dyszami 0,2 i 0,15 ... czaszeczki są robione przy użyciu 0,15, ale 0,2 daje również zadowalające detale... wykonanie aerografów H&S jest bardzo dobre, spust chodzi gładziutko i miękko... posiada on też dźwignię, która pozwala na dokładniejsze prowadzenie... Pasiak za to to grubasek, ja przyswyczaiłem sie do chudzielców zza Odry... Co do możliwości pasiaka niestety nie mam wiedzy, chociaż mam talona TG 2L i nie potrafie wycisnąć z niego takiego detalu jak z silverlinea 0,2mm ...

podsumowując ja stawiam na Ultrę... ale pisząc że będziez malowal koszulki, ściany i samochody to raczej polecam odłożyć trochę kaski i kupić silverline'a ... powodzenia

PrimoOne 
Wysłany: 2009-11-05, 12:16   
0
UP DOWN

Jak do wszystkiego to kup sobie VL Set bo masz tam 3 dysze, i dolny wpinany słoik, na wieksze ilosci farby, co jest przydatne przy wiekszej powierzchni i szybkiej zmianie kolorów...Bardziej uniwersalny..

shadow 
Wysłany: 2009-11-05, 14:32   
0
UP DOWN

Witam
VL set z racji 3 dysz i pojemników do ścian bedzie napewwno OK
przy koszulkach tez się spisuje dobrze choć troszkę farby w nim zostaje mimo zastosowania małego pojemniczka (trzeba jej więcej wlać ) i nie wszystko zdoła wyciągnąć :)