Autor |
Wiadomość |
 |
Czereśniak
|
Wysłany: 2018-03-16, 23:26
|
0
|
|
|
Pomógł: 10 razy Posty: 185
|
LuckyLuke1st napisał/a: | raczej powinienem cały element polakierować jeszcze raz? |
Najlepiej to wsycho pryskaj aby bylo na blotniko jednakowo |
|
|
|
 |
Mr.Morfeusz
|
Wysłany: 2018-03-27, 21:51
|
0
|
|
|
Posty: 20
|
Witam
Dopiero zaczynam swoja przygodę z lakiernictwem i mam pytanie dotyczące szlifowania podkładu
Jaka techniką najlepiej na morko czy sucho ?? Czy poła
Na poczatku robiłem na morko masakra denerwowała mnie ta woda cały czas błoto i wgl
Teraz zacząłem robić na sucho
p400 klocek później 600 i 800 na oscylacji wykończenia 800 na gąbce albo mata szara
Ktoś mi powiedział że te papiery i gradację są bez sensu i tak sie nie robi że trzeba wykańczać wodą i koniec kropka
Może mi ktoś powiedzieć czy te gradacje na sucho sa ok i czy mozna pominąć wode?? |
|
|
|
 |
Robertlodz09
|
Wysłany: 2018-03-30, 23:04
|
0
|
|
|

Pomógł: 56 razy Posty: 3323 Skąd: Łódż
|
Mr.Morfeusz napisał/a: | Dopiero zaczynam swoja przygodę z lakiernictwem i mam pytanie dotyczące szlifowania podkładu |
Podkład obrabiasz na sucho
a jak masz dobry firmowy podkład to podczas nakładania
on praktycznie rozlewa się na gładko ...
wtedy to nie masz zbytnio przy nim co robić
Tanie podkłady mają tą zaletę że dobrze się na nich wyrabia tężyznę i mięśnie rąk podczas
ich obróbki a jak maszynką obrabiasz to papierów trochę "schodzi" ... |
|
|
|
 |
Brono13
|
Wysłany: 2018-04-20, 12:45
|
0
|
|
|
Posty: 1
|
Witam,
Robie modely samochodow i zaczalem uzywac lakieru bezbarwnego samochodowego. Kupilem Novol Novakryl 590. Czy mozna ten lakier po utwardnieciu szlifowac papierem sciernym? Ja uzywam od 2000 do 5000. A jezeli tak to ktora pasta polerska by byla najlepsza do wykonczenia? (recznie)
Bardzo dziekuje |
|
|
|
 |
Tajemnicza
|
Wysłany: 2018-04-24, 13:24
|
0
|
|
|
Posty: 1
|
Witam
Proszę o poradę na drzwiach w samochodzie na krawędzi powstała dziurka wielkości główki od szpilki niby od uderzenia drzwiami w inny samochód znajduję się w niej rdza i pytanie jaki byłby koszt naprawy takiej kropki u lakiernika a jaki by samemu to naprawić ? |
|
|
|
 |
zubrstw
|
Wysłany: 2018-05-20, 11:13
|
0
|
|
|
Posty: 1
|
Witam, koledzy proszę o szybką poradę mianowicie wczoraj pomalowałem busika 2x (mokre na mokre) dziś patrzę i są gdzie niegdzie niewielkie prześwity podkładu (szary navol a akryl biały) teraz pytanie czy mogę to jutro jeszcze raz pomalować akrylem (trzecią warstwę), czy trzeba wcześniej przygotować podłoże tzn. zmatowić całego busa ? |
|
|
|
 |
Robertlodz09
|
Wysłany: 2018-05-20, 22:19
|
0
|
|
|

Pomógł: 56 razy Posty: 3323 Skąd: Łódż
|
zubrstw napisał/a: | czy trzeba wcześniej przygotować podłoże tzn. zmatowić całego busa ? |
Po upływie takiego czasu tj. 2 dni (48 godz) to raczej bym tego busa zmatowił na Twoim miejscu niż ryzykował ...
poza tym będziesz miał jednolitą gładką powierzchnię do lakierowania |
|
|
|
 |
Magdalena
|
Wysłany: 2018-07-05, 13:06
|
0
|
|
|
Posty: 1
|
Witam serdecznie, chciałabym zapytać czy istnieją jakieś przepisy prawne/ normy regulujące pracę pracownika w kabinie lakierniczej. Np. czy jest gdzieś określone ile pracowników może/ musi przebywać jednocześnie w kabinie lakierniczej?.
Z góry dziękuję za odpowiedź |
|
|
|
 |
Robertlodz09
|
Wysłany: 2018-07-06, 21:30
|
0
|
|
|

Pomógł: 56 razy Posty: 3323 Skąd: Łódż
|
Uderz do swojego inspektora BHP on Ci rozjaśni temat związany z pracą na lakierni |
|
|
|
 |
Czereśniak
|
Wysłany: 2018-07-06, 22:43
|
0
|
|
|
Pomógł: 10 razy Posty: 185
|
Magdalena napisał/a: | ile pracowników może/ musi przebywać jednocześnie w kabinie lakierniczej?. |
Moj maestro od lakiera to wali lakiery na autosa bez tam jakiej kabiny
troche gratow wystawi ze stodoly wpycha fure i chlapie lakierek a potem liczy kaske |
|
|
|
 |
Kamil_volvo_744
|
Wysłany: 2018-07-11, 12:18
|
0
|
|
|
Kamil
Posty: 1 Skąd: Solec Kujawski
|
Witam,
czy podpowie ktoś jak najlepiej byłoby załatwić problem z rdzą na łączeniu błotnika i podstawy akumulatora jak na foto? Samochód volvo 744 z 1988 r. ocynk, reszta blach w dobrym stanie. Wstępnie oczyściłem już te łączenie blach i teraz pytanie co dalej? Wyłącznie wstawka i wycinanie wyżartego fragmentu blachy? Niestety nie mam dostępu do piaskarki, blacharza.
 |
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2018-07-12, 22:42
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1006 Skąd: Śląsk
|
Kamil_volvo_744 napisał/a: | Wyłącznie wstawka i wycinanie wyżartego fragmentu blachy? |
Tak ,tak to trzeba zrobić.
Kamil_volvo_744 napisał/a: | Niestety nie mam dostępu do piaskarki, blacharza. |
Więc zostanie Ci ta rdza... |
|
|
|
 |
LemanR
|
Wysłany: 2018-07-14, 08:30
|
0
|
|
|
Posty: 1
|
Witam,
przymierzam sie do budowy instalacji powietrza.
Podpowiedzcie co jest za 1/2 a co 1/4cala?
dzieki
R |
|
|
|
 |
Mateusz4
|
Wysłany: 2018-07-14, 11:35
|
0
|
|
|
Posty: 1
|
Witam wszystkich
Muszę wspawać kilka małych wsporników z blachy do nadwozia (mocowanie obudowy filtra powietrza, chłodnicy itp). Czym pomalować takie małe elementy z gołej blachy? Pistoletu na to trochę szkoda brudzić. |
|
|
|
 |
Robertlodz09
|
Wysłany: 2018-07-15, 00:40
|
0
|
|
|

Pomógł: 56 razy Posty: 3323 Skąd: Łódż
|
Mateusz4 napisał/a: | Czym pomalować takie małe elementy z gołej blachy? |
Podkładem epoksydowym 1K w spraju i na to co tam uważasz ... |
|
|
|
 |
kogelmogel
|
Wysłany: 2018-07-21, 09:33
|
0
|
|
|
Posty: 10
|
Witam, chciałbym się poradzić regulatora ciśnienia pod pistolet do podkładu speedway 1,7 i airgunse 1.3 i czy jest on konieczny ponieważ na ścianie mam filtro reduktor membranowy 5 mikronów Rectus ? wąż około 10m średnica wewnętrzna 1cm. Ewentualnie jaki byście polecili do około 100zl , obecnie nieświadomy kupiłem jakieś gówienko za 15zl chyba, i wydaje mi się że on tylko dławi pistolety, w środku ma kanalik o średnicy ja wiem może 2-3mm
po rozkręceniu taki ma główny otworek z 3.5mm
Czy taki YATO‑ 2381byłby lepszy i czy jest on membranowy ? co byście polecili. |
|
|
|
 |
Robertlodz09
|
Wysłany: 2018-07-21, 21:39
|
0
|
|
|

Pomógł: 56 razy Posty: 3323 Skąd: Łódż
|
kogelmogel napisał/a: | nieświadomy kupiłem jakieś gówienko za 15zl chyba, i wydaje mi się że on tylko dławi pistolety, |
Trafiłeś z tym w tzw. dziesiątkę ....
kogelmogel napisał/a: | co byście polecili. |
Tutaj polecano kiedyś jakiś reduktor za 77zł który był dostępny na znanym portalu aukcyjnym ... nazwy już nie pamiętam
Za 170zł możesz już kupić firmowy reduktor firmy Walcom i on już Ci posłuży
jak kiedyś zmienisz pistolet to jego tylko przekręcisz do nowego
Jeden wydatek na kilka ładnych lat użytkowania ale to Ty decydujesz co kupujesz ...
Pamiętaj że "tanio kupujesz to kilka razy kupujesz... " |
|
|
|
 |
KK
|
Wysłany: 2018-07-23, 19:10
|
0
|
|
|

Pomógł: 23 razy Posty: 3346
|
Star De LUX za 70 coś złotych. Daje radę jak dla amatorskiej zabawy. |
_________________
 |
|
|
|
 |
kogelmogel
|
Wysłany: 2018-07-28, 13:06
|
0
|
|
|
Posty: 10
|
Kupiłem taki membranowy za 50zl, ale wydaje mi się że znowu do wyrzucenia, czy się nada ?
po rozkręceniu też ma malutki otworek, już nie wiem czy wszystkie tak mają czy tylko te najtańsze badziewia
 |
|
|
|
 |
Robertlodz09
|
Wysłany: 2018-07-28, 21:14
|
0
|
|
|

Pomógł: 56 razy Posty: 3323 Skąd: Łódż
|
kogelmogel napisał/a: | kupiłem jakieś gówienko za 15zl chyba |
kogelmogel napisał/a: | Kupiłem taki membranowy za 50zl |
Kosztowna ta Twoja "nauka"... wyrzuciłeś już 65zł i nadal masz ten sam problem
ale jak to mówią ... "nauka nie idzie w las ..." chyba |
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2018-07-28, 22:03
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1006 Skąd: Śląsk
|
kogelmogel napisał/a: | kupiłem jakieś gówienko za 15zl chyba, i wydaje mi się że on tylko dławi pistolety, w środku ma kanalik o średnicy ja wiem może 2-3mm |
Mialem kiedys ten sam pseudo reduktor pod pistoletem Sico 1.7 do podkladu,wywaliłem ten reduktor i mam sam pistolet ,oczywiście na ścianie blok filtracyjny.Pistolet reguluje "na czuja" i jak na Sico to moge powiedzieć że zaczął nawet dobrze malować podkład.Spróbuj bez reduktora,te tanie pistolety i tak nie ustawisz zadnym reduktorem,nie mają powtarzalności. |
|
|
|
 |
kogelmogel
|
Wysłany: 2018-07-29, 13:11
|
0
|
|
|
Posty: 10
|
Tak trzeba będzie zrobić bez niego, przymierzam się do malowania ramy do motorka enduro 250cm po piaskowaniu, podkład no i srebrny metalik - lakier, reszta czyli plastiki bak jakiś dobry czerwony metalik/perła BMW FLAMENCOROT C06 xyralic. Czy musze koniecznie mieć filterek pod pistoletem ? kompresor maktek SKY 100 V2, wyjście zawór 1/2 cala jak i reszta wszystko na 1/2 rurkami pex 20x2, 1,5 metra nad kompresorem dodatkowy zbiornik 50L od LPG później ponad metr dalej pierwszy filtr Rectus 1/2 40mikr, i dalej z ponad 3m do filtra Rectus z regulatorem 1/2 5mikronów i od niego wyjście szybkozłączka. Instalację zrobiłem coś na wzór tego filmiku
https://www.youtube.com/watch?v=jbuT2yISPZo
Czy muszę dodatkowo stosować filterek pod pistoletem ? bo kupiłem taki filterek ale również jakiś badziewny najtańszy i strasznie dławi przepływ powietrza dmuchając w niego. |
|
|
|
 |
kzychu
|
Wysłany: 2018-07-29, 13:55
|
0
|
|
|
Pomógł: 5 razy Posty: 341
|
Filterek wywal, a baze przelej przez sitko. |
|
|
|
 |
Robertlodz09
|
Wysłany: 2018-07-29, 21:31
|
0
|
|
|

Pomógł: 56 razy Posty: 3323 Skąd: Łódż
|
kogelmogel napisał/a: | kupiłem taki filterek ale również jakiś badziewny najtańszy i strasznie dławi przepływ powietrza dmuchając w niego. |
Jedyny jaki możesz zastosować bez żadnego "uszczerbku" dla przepływu powietrza
to filtr pod pistolet DeVilbissa a jego koszt to około 44zł
Jest to filtr jednorazowego użytku tzn. 3-4 m-ce użytkowania i zakładasz nowy na pistolet a stary do kosza na plastik wrzucasz
kogelmogel napisał/a: | Czy muszę dodatkowo stosować filterek pod pistoletem ? |
Czasami warto go mieć pod pistoletem ... dużo miejsca nie zajmuje (DeVilbiss)
a masz jakieś dodatkowe zabezpieczenie na wypadek jakiś problemów podczas malowania |
|
|
|
 |
pacek
|
Wysłany: 2018-07-31, 09:10
|
0
|
|
|
Posty: 1
|
Witam . Mam problem . Chodzi o lakier do audi Kolor LZ9W . Na klapce oryginalny odcień. Na błotniku 3 próby. Za każdym razem ten sam efekt.
Kolor wpada bardzo w zieleń
Próby były robione ciśnieniami.
1 - ciśnienie 2 bary
2- ciśnienie 2.2
3 - ciśnienie 2.5
Baza wymieszana 2:1 dysza 1.4
[img] [/img] |
|
|
|
 |
Przemula
|
Wysłany: 2018-08-09, 14:26
|
0
|
|
|
Posty: 7
|
Hej , mam problem z przejsciem podkładu ,po położeniu bazy lc9z czarna widać mi miejsce gdzie kończy się podkład , nie to że jest plama tylko widać załamanie pod światło miejsce gdzie kończy się podkład (novol 330 szary )Już druga zaprawka gdzie wiadć to pod światło . Probowałem napylać bazy ile bym nie dał to widać . Czy to tylko kwestia lepszej obróbki tego przejscia tzn podkładu ??? kończyłem p 800 na mokro . Wydawało się ze pod ręką jest idealnie gładko . a tu niestety . jak tego uniknąć hmm? |
|
|
|
 |
kalbi
|
Wysłany: 2018-08-10, 08:54
|
0
|
|
|
Pomógł: 32 razy Posty: 1684 Skąd: Warszawa
|
zrób zdjęcie jak wygląda twoje przejscie podkładu |
_________________
 |
|
|
|
 |
KK
|
Wysłany: 2018-08-10, 09:11
|
0
|
|
|

Pomógł: 23 razy Posty: 3346
|
330 też wychodziły mi widoczne przejścia. Minimalnie na początku, a po czasie mocniej jak posiadało.
Nie używam już tego podkładu. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Przemula
|
Wysłany: 2018-08-10, 10:31
|
0
|
|
|
Posty: 7
|
Ok zrobię. Ja na novolu robię i epoksyd też . Jakoś ok się mi tym robi no i ma opcję m/m . A na jaki ty przyszedłeś podkład . A za dużo też nie można szlifowac przejścia by nie przetrzeć starego bezbarwnego to wiadome . A pod palcami nie czuć nic a przejście widać jakby nie było dobrze obrobione bo to taki efekt jest widoczny . |
|
|
|
 |
marmal004
|
Wysłany: 2018-08-15, 22:14
|
0
|
|
|
Posty: 12
|
witam, chce pomalować koparkę, jest troche rdzy.
Co najlepiej dać bezpośrednio na rdze?
Czy musze całość malować podkładem czy tylko tam gdzie jest rdza a reszte tylko przeszlifować?
proszę o jakieś wskazówki, to tylko koparka wiec idealnie nie musi być, ale jakby ktoś napisał mi jak to w miare poprawnie zrobić i jakich użyć farb, papierów itd.
kompresor mam, szlifierki, polerke, a i pistolet też sie znajdzie. |
|
|
|
 |
glover
|
Wysłany: 2018-08-16, 11:06
|
0
|
|
|
Pomógł: 7 razy Posty: 303
|
Czyścisz, odtłuszczasz, kładziesz reaktywny, kładziesz akrylowy na reaktywny, matujesz, reszta która jest zdrowa to tylko matujesz i kładziesz lakier poliuretanowy 2K |
|
|
|
 |
dominikp
|
Wysłany: 2018-08-30, 09:27
|
0
|
|
|
Posty: 1
|
Cześć, w związku z tym, że jest to mój pierwszy wpis chciałem się przywitać.
Wypiaskowałem motocykl i pomalowałem podkładem epoksydowym Novol Protect 360. Czy mogę pomalować ten podkład farbą nitro? Chciałby prace zakończyć po położeniu farby na podkład. Motocykl będzie służył do jazdy w terenie i nie zależy mi na idealnym lakierze. Niestety nie znalazłem nigdzie takiego wątku. Z góry dziękuję za pomoc. |
|
|
|
 |
speedmaster9
|
Wysłany: 2018-09-08, 18:37 rant po lakierze bazowym
|
0
|
|
|
Posty: 2
|
Witam Wszystkich serdecznie. Na stare lata zachciało mi się nauczyć podstaw lakierowania.
Wszystko co robię wykonuje na swoim aucie. Gdy coś zawalę to nikt mi nic nie powie bo to moje auto.Położyłem 3 warstwy bazy na 1/3 maski. Niestety przykleiłem taśmę maskującą na gładko bez wywinięcia i powstał dość duży rant. Miałem w planach prysnąć na to klar (mokro/mokro) ale przerwałem prace bo wydaje mi się że ten klar tego nie wyrówna? I co teraz z tym zrobić bo baza już jest doschnięta razem z rantem. |
|
|
|
 |
sawmaster
|
Wysłany: 2018-09-09, 10:05
|
+1
|
|
|
Posty: 555 Skąd: Białystok
|
szlifuj tak aby nie było przejścia na tym rancie i ponowne lakierowanie całej maski |
|
|
|
 |
Eytan
|
Wysłany: 2018-09-10, 13:19
|
0
|
|
|
Posty: 12
|
Panowie może tutaj mi pomożecie...
Zastanawiam się nad zmianą pistoletu, aktualnie posiadam flg 5.
Szkam czegoś do 2000 zł.
Czytałem już chyba wszystkie tematy i coraz mniej wiem co wybrać...
Jedni piszą że sata inni iwata...
Najlepiej coś do bazy i bezbarwnego.
Niby Iwata 400 wbx 1.3 daje radę... Ale też gdzieś czytałem że za wolna...
Może coś z SATA? Albo inna iwata? |
|
|
|
 |
kalbi
|
Wysłany: 2018-09-10, 13:53
|
0
|
|
|
Pomógł: 32 razy Posty: 1684 Skąd: Warszawa
|
Eytan napisał/a: | Panowie może tutaj mi pomożecie...
Zastanawiam się nad zmianą pistoletu, aktualnie posiadam flg 5.
Szkam czegoś do 2000 zł.
Czytałem już chyba wszystkie tematy i coraz mniej wiem co wybrać...
Jedni piszą że sata inni iwata...
Najlepiej coś do bazy i bezbarwnego.
Niby Iwata 400 wbx 1.3 daje radę... Ale też gdzieś czytałem że za wolna...
Może coś z SATA? Albo inna iwata? |
bierz Iwatę - będziesz zadowolony. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Eytan
|
Wysłany: 2018-09-10, 14:38
|
0
|
|
|
Posty: 12
|
Dzięki za szybką odpowiedź
Nie ma problemu z bezbarwnym?
Gdzieś wyczytałem że lepiej dysza 1.4. Jak uważasz? |
|
|
|
 |
Czereśniak
|
Wysłany: 2018-09-11, 06:15
|
0
|
|
|
Pomógł: 10 razy Posty: 185
|
Eytan napisał/a: | Nie ma problemu z bezbarwnym?
Gdzieś wyczytałem że lepiej dysza 1.4. Jak uważasz? |
moj maisterek to wali Sico na auto dyszom 1.8 |
|
|
|
 |
michallodz
|
Wysłany: 2018-09-13, 21:19
|
0
|
|
|
Posty: 9
|
Panowie czy dla każdej chemii potrzebuję mieć te 18-20 st żeby się utwardzały? Podkład epoksydowy, akrylowy i szpachla też potrzebują takiej temp. czy w niższej też się utwardzą tylko potrwa to dłużej?
Ewentualnie czy taki promiennik https://www.jula.pl/catal...erwieni-411001/ da radę w zimniejsze dni? |
|
|
|
 |
bigi_bigi
|
Wysłany: 2018-09-15, 11:24
|
0
|
|
|
Posty: 1
|
Witam,
Czy jak pociagne wnetrze zbiornika paliwa samym pokladem epoksydowym Jotuna czy Novola to starczy? |
|
|
|
 |
xnolb
|
Wysłany: 2018-09-27, 15:21
|
0
|
|
|
Posty: 22
|
Panowie,
Pistolet głównie do podkładu, dysza 1.7-1.9, do 250zł. Co proponujecie? Mialem sico bronze ale raz ze dysza 1.4 a dwa ze cos sie w nim wali i mam go juz dosyc :P Używany raz na pół roku dlatego nie chce inwestować dużo. |
|
|
|
 |
kzychu
|
Wysłany: 2018-09-27, 19:45
|
0
|
|
|
Pomógł: 5 razy Posty: 341
|
|
|
|
 |
xnolb
|
Wysłany: 2018-09-28, 10:45
|
0
|
|
|
Posty: 22
|
Odpada, 250zl to i tak już naciągnięty budżet. |
|
|
|
 |
RafsoN
|
Wysłany: 2018-09-28, 17:38
|
0
|
|
|
Posty: 20
|
Witam wszystkich . Pytanie odnośnie podkładu. Mam zamiar w całości lakierować samochód. Jestem na etapie matowania nadwozia. Pytanie dotyczy starej powłoki. Obecna warstwa wierzchnia to autorenolak. Czy w takim przypadku wystarczy ją zmatowić i można ją pokryć podkładem akrylowym dwuskładnikowym 5:1, czy trzeba całkiem usunąć? Nurtuje mnie pytanie czy akryl nie "pokłóci" się ze starą powłoką i mi tego nie odsadzi? |
|
|
|
 |
speedmaster9
|
Wysłany: 2018-10-19, 18:35
|
0
|
|
|
Posty: 2
|
Witam ponownie, mam takie proste pytanie. Na pistolecie jest oznaczenie ciśnienia pracy 2-2,5 bara a na materiale(np podkład) 3-4 bary no to jak to ustawiać. I jeszcze jedno, chodzi o proporcje mieszania. Jest napisane 1+1/4+1+10% czyli.....? |
|
|
|
 |
sawmaster
|
Wysłany: 2018-10-20, 08:42
|
0
|
|
|
Posty: 555 Skąd: Białystok
|
pod pistolet zamontuj manometr, a co do proporcji to 1+1 to np farby 1Litr+1litr utwardzacza a te 10% to rozcieńczalnik czyli 10% z całej mieszanki |
|
|
|
 |
RafsoN
|
Wysłany: 2018-10-29, 21:09
|
0
|
|
|
Posty: 20
|
Szukam w miarę dobrego lecz niezbyt drogiego czerwonego lakieru akrylowego. Upatrzyłem takie marki jak T4W i Fresh (zielone logo). Oba kosztują około pięciu dych/1L. Warto zainwestować w któryś z nich czy szukać czegoś innego? Co ewentualnie polecacie? |
|
|
|
 |
fryc
|
Wysłany: 2018-11-16, 07:17
|
0
|
|
|
Posty: 55
|
Juz robiłem próby i niby ok ale rozcieńczał ktoś mase uszczelniajacą novol gravit 620 ,tą szarą?Rozcienczalnik akrylowy |
|
|
|
 |
RafsoN
|
Wysłany: 2018-11-17, 14:04
|
+1
|
|
|
Posty: 20
|
Mam pytanie odnośnie podkładu epoksydowego. Wymieniłem progi i pomalowałem je pokładem epoksydowym. Po 16 godzinach w pewnym miejscu zastosowałem włókno szklane z żywicą. Przez pośpiech nie zauważyłem, że podkład nie jest do końca zaschnięty. Podkład 4:1. Jest szansa że pod włóknem w garażu bez ogrzewania jeszcze się utwardzi czy zdzierać to i dosuszyć? |
|
|
|
 |
Natalia Cattiva
|
Wysłany: 2018-11-19, 10:43
|
0
|
|
|
Posty: 2
|
Witam, pytanie odnosnie usuwania farby z silnika - jaki preparat podniesie mi farbe strukturalna z trudno dostepnych miejsc np. miedzy zeberkami.
Oczywiscie piaskowanie czy inne szkielkowanie odpada. |
|
|
|